חשבון טיק טוק של חווה (Knuckle Bump Farms) בדרום פלורידה צבר בתוך כמה ימים מאות אלפי עוקבים חדשים, והכול בזכות אמו העונה לשם עמנואל, שגונב את ההצגה בסרטונים.
קובץ סרטונים, שפורסם בטוויטר וזכה למיליוני צפיות

מדובר בחשבון שבו עובדת בחווה מספרת ומצטלמת עם בעלי החיים במקום, אלא שבסרטונים האחרונים מגיע האמו עמנואל ופשוט מביט אל המצלמה מקרוב או מזיז אותה.
בסרטון, שזכה ליותר מ-7 מיליון צפיות, נראית עובדת החווה מנסה להסביר על כמה חיות השותות מים מהשוקת. אך אז עמנואל האמו נכנס לפריים. "עמנואל, אל תעשה את זה", נשמעה עובדת החווה בסרטון. "אני מנסה ללמד אנשים".
נכון ליום ראשון בערב יש לחשבון הטיק טוק כ-700 אלף עוקבים וכל הסרטונים זכו יחד ליותר מ-21 מיליון לייקים ולעשרות מיליוני צפיות. הסרטונים עברו לרשתות חברתיות אחרות כמו טוויטר, וגם שם הם זכו לעשרות מיליוני צפיות.
1 צפייה בגלריה
האמו מפריע לעוד צילום של סרטון
האמו מפריע לעוד צילום של סרטון
האמו מפריע לעוד צילום של סרטון
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות)
אתמול ניסתה עובדת החווה לצלם סרטון נוסף, שבו היא מודה לתומכים ברשת, אך שוב עמנואל הפריע לצילומים. "עמנואל ואני רוצים להגיד לכם תודה על כל התמיכה. אנחנו מקווים שהחשבון הזה יהיה מרחב בטוח עבור כל מי שמחפש שמחה בעולם האפל הזה. אנחנו אוהבים אתכם", נכתב בפוסט שצורף לסרטון שפורסם בסוף השבוע.
אבל לא רק עמנואל מתלהב מהמצלמה, אלא גם רג'ינה, המתגוררת גם היא בחווה. אבל הסרטונים שלה צברו הרבה פחות מזה של עמנואל, וכך גם של בעלי חיים אחרים שנכנסים לפריים ומפריעים בצילומים.