תנו לחיות לחיות

צ'פלין- צ’פלין הגיע אלינו בתור גור קטן, אומץ ואחרי 3 שנים בבית ננטש, כי נוהם על אנשים שלא מכיר ובמילים אחרות, לא חשפו אותו למספיק אנשים מגיל צעיר...אז עשו לו נזק ואז זרקו אותו לכלוב. מתוק, עדין וחששן, שזקוק למאמצים עם ניסיון, שיבטיחו לו עכשיו בית לתמיד ולא ישברו לו, שוב, את הלב לרסיסים. הוא ינבח כשתעברו ליד הכלוב שלו- תנו לו הזדמנות ותבקשו להכיר אותו. צ'פלין בן 5
23 צפייה בגלריה
צ'פלין
צ'פלין
צ'פלין
(תנו לחיות לחיות )
רשרש- נו מה? זה לא הפרצוף הכי חמוד שפגשתם בימי חייכם? איך המושלם הזה, שאין כמוהו בשום מקום בעולם, מחכה אצלנו מאז שהוא גור קטן למאמצים שבשבילם השונה הוא הכי שווה? רשרש המושלם! חתולון עדין ומקסים, עם הפרווה הכי נעימה בעולם. ביישן מתוק, שקט ומכור לכירבולים, רשרש בן שנה
23 צפייה בגלריה
רשרש
רשרש
רשרש
(תנו לחיות לחיות )
לילה- יש לה מנשך הפוך, מה שהופך את הפרצוף הזה ליותר מדי חמוד! לילה המהממת! כלבלבונת משגעת, סופר חברותית, מצחיקה ומתוקה. מצליחה להצחיק את כל מי שמכיר אותה. כלבלבונת אנרגטית ומלאת שמחה חיים, לילה בת שנתיים.
23 צפייה בגלריה
ליילה
ליילה
לילה
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

אוליב – נסיכה ענוגה, עדינה ומנומסת, כלבה שהיא מתנה גם לאנשים ללא ניסיון. כי אוליב מביאה כבר את כל הניסיון איתה מהבית. היא מחונכת לצרכים, חברותית לכולם, מורגלה למחייה בדירה ותתאים גם למשפחה עם ילדים. אין לנו דבר אחד שלילי לומר עליה ויש לנו הרגשה שמדלגים עליה בפארק בגלל הנראות שלה. כמה חבל שבגלל צבע שחור, אתם מפספסים את אחד הכלבים הנדירים שיש בחסותינו.
23 צפייה בגלריה
אוליב
אוליב
אוליב
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
כל יום נוסף שליאו עדיין לא נמצא בבית חדש הוא יום מבוזבז. ליאו מתוק, חברותי וחכם מאוד. מסתדר עם רוב הכלבים וממש אוהב ליטופים במיוחד בבטן. הוא פחות מתחבר לילדים קטנים שקצת מלחיצים אותו אבל מעבר לכך הוא מושלם. החיים בסביבה מרובת כלבים קשה לו בפנסיון, וימי האימוץ בפארק רק מדגישים את הצורך שלו בבית. בואו לפגוש אותו באווירה רגועה יותר במהלך השבוע. צרו קשר ונארגן לכם דייט.
23 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
כרמל – חתול עיוור בוגר מתוק ועם חוש התמצאות מעולה במרחב. בעברו כרמל חי ברחוב אך פיתח מחלת עיניים והובא לטיפוליה שוב ושוב. אינו יכול לחזור לרחוב עם החמרת מצב העיניים וממתין בסבלנות למשפחה שתיהנה מאופיו הרגוע והנוח.
23 צפייה בגלריה
כרמל
כרמל
כרמל
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
מוזמנים להגיע לשבת אימוץ הבאה בפארק כפר סבא בתאריך 7/10/23 מהשעה 10:00 – לפרטים מוזמנים להתקשר 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או בדקו את הפרסומים שלנו בפייס ובאינסטגרם.
לאימוץ חתולים, בכל ימי השבוע כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה.

SOS חיות

אביבית - הגיעה אלינו במצב הזנחה קשה יחד עם הגורה שלה אחרי שהיו קשורות על גג בניין ימים ארוכים. הגורה של אביבית גדלה ואומצה ורק אביבית עדיין מחכה לבית שלה. אביבית כלבה ממושמעת מאוד, לא מתרגשת מגירויים סביבה ומורגלת לשהייה בכלוב אילוף. אביבית עברה אילוף לפקודות עם צמד מאלפים שהגדירו אותה במילה אחת: מצויינת. אביבית עשויה להיות כלבת בית מושלמת ונוחה, אם הבעלים שלה יתמידו איתה בתרגול פקודות ויצמדו למשמעת החיובית שהורגלה אליה.
23 צפייה בגלריה
אביבית
אביבית
אביבית
(עמותת S.O.S חיות)
מיילו יפה התואר אומץ מהעמותה בגיל חודשיים על ידי משפחה שבגיל שנה החליטה לוותר עליו כיוון שהפגין מעט טריטוריאליות. היום מיילו כבר ילד גדול שבעזרת עבודה מקצועית הפך להיות כלב חברותי כלפי כלבים ואינו מפגין טריטוריאליות בטיולים. כשמיילו מפחד ממישהו הוא עלול לנהום עליו אבל מספיק "מיילו, לא!" אחד כדי שהוא יבין שהוא נובח על העץ הלא נכון. מיילו הולך יפה מאוד עם רצועה בטיולים ונקודת בונוס לזכותו- הוא לא מתרגש למראה חתולים כך שאם יש לכם חתול בבית, יש סיכוי שיש לנו כאן מאצ' משמיים.
23 צפייה בגלריה
מיילו
מיילו
מיילו
(עמותת S.O.S חיות)
בר כלבה מדהימה היא קצת חששנית ולוקח לה זמן להיפתח לאנשים היא מאוד נוחה מחונכת לצרכים ולסדר יום קבוע, היא שקטה ואפילו מסתדרת עם חתולים (יותר נכון, לגמרי מתעלמת מהם). בר מעט חוששת מרעשים פתאומיים בחוץ ולמרות זאת, נוח לטייל איתה והיא הולכת יפה מאוד ברצועה. היא זקוקה לבית מכיל ואוהב, אם יהיו בו ילדים זה אפילו בונוס. כיוון שמעט קשה לבר להישאר לבד בסביבה חדשה, בית מאמץ מושלם עבורה יהיה כזה עם חצר מאובטחת וסגורה. לאחר תקופת ההסתגלות ולאחר שתלמד את סדר היום החדש שלה (ושלכם) היא תירגע ותוכל להעביר את הימים שלה גם בבית.
23 צפייה בגלריה
בר
בר
בר
(עמותת S.O.S חיות)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
גם בחג הראשון של ראש השנה (16.9.23)
יום האימוץ מתקיים כרגיל.
יום האימוץ הגדול במדינה לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות
של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ.
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111

חבר לי

אנג'ל - מי יסגור את המעגל עבור אנג'ל? הכלב האוהב הזה הגיע אלינו מפוחד מהצל של עצמו, והיום, אחרי שיקום ועבודה הוא כלב אחר לחלוטין! אנג'ל הוא כלב עדין, אוהב ונקשר שפתאום מכשכש משמחה כשהוא רואה אנשים, ושמח כל בוקר לצאת מהתא ולראות עולם. הוא נולד במרץ 2022, בגודל בינוני ומפוצץ באהבה. לאנג'ל מגיע לסגור את המעגל ולהפוך סוף סוף מכלב של אף אחד שלא ידע אהבה מעולם, לכלב אהוב של בית.
23 צפייה בגלריה
אנג'ל
אנג'ל
אנג'ל
(חבר לי )
תותי - הגורה הכי מתוקה שיש נמצאת אצלינו כאן! תותי הקטנה רק מחפשת ליטופים ואהבה, היא נעימה, נבונה ושמחה ומחכה כל כך לגדול בבית ולא בכלוב. נולדה ביוני 2023, תהייה בינונית-גדולה, חברותית ומהממת ומחכה רק לכם.
23 צפייה בגלריה
תותי
תותי
תותי
(חבר לי )
טוני - הכירו את טוני, כלב מציאה! כלב פשוט מהמם מבפנים ומבחוץ שרק רוצה אהבה. מתלטף וחברותי, חכם וקשוב, מה כבר עוד אפשר לבקש?? אנחנו כבר לגמרי התאהבנו! נולד בספטמבר 2022, מלא שמחת חיים ומחכה לצאת לבית לתמיד.
23 צפייה בגלריה
טוני
טוני
טוני
(חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ: גם במהלך חול המועד
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש, אפשרות גם אחה"צ.
בקרו אותנו גם ב:
אינסטגרם https://instagram.com/friendforme.raanana?igshid=YmMyMTA2M2Y
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

באק, כלב טוב לב בן שנה. מתמסר, עדין ורגוע. נהדר עם ילדים וחברותי לכלבים אחרים.
23 צפייה בגלריה
באק
באק
באק
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
טסלה, גורה מקסימה בת 5 חודשים. סקנית, שובבה, דעתנית ואנרגטית. אוהבת אנשים וילדים. מסתדרת עם כל הכלבים. תהיה גדולה מאוד בבגרותה.
23 צפייה בגלריה
טסלה
טסלה
טסלה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
מאצ'ו, כלב נפלא בן כשנתיים.פצצת אנרגיה, חכם מאוד וחברותי, נהדר עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
23 צפייה בגלריה
מאצ'ו
מאצ'ו
מאצ'ו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות: א-ה 11:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:00

עמותת כלבלאב

בארני בן השנה וחצי, רועה גדול, יפה ומרשים, מסתדר עם כלבים אחרים - זכרים ונקבות, צעירים ובוגרים. בארני אוהב לטייל ולרוץ, הולך יפה עם רצועה, כלב שאוהב ליטופים ומתאים למשפחה עם ילדים וניסיון בגידול כלבים.
23 צפייה בגלריה
בארני
בארני
בארני
(כלבלאב )
קיאנו המהמם בן כשנה וחצי, זכה לגדול כגור בבית אומנה עם כלבים, ילדים וחתולים. אז קיאנו מסתדר ממש עם כולם ויוכל להיות בן משפחה למופת, שימלא את הבית בשמחה ואהבה. קיאנו יתאים למשפחה פעילה כי הוא אוהב לטייל ולשחק וירצה לצאת אתכם לכל הרפתקה.
23 צפייה בגלריה
קיאנו
קיאנו
קיאנו
(כלבלאב )
הופי נאספה ע"י מתנדבת כגורה בת כחצי שנה משוטטת ומבוהלת. היום היא כבר בת שנתיים וחצי ועדיין מחכה למשפחה מיוחדת עם לב זהב שמוכנה לתת לה בית סבלני ואוהב. הופי כלבה טובה ואוהבת לכל מי שמטפל בה, אבל לאנשים חדשים היא צריכה להתרגל. לכן תתאים למשפחה עם ניסיון וללא ילדים קטנים. היא מסתדרת עם כלבים אחרים, אוהבת לשחק אבל גם את השקט שלה, ותשמח ממש לבית עם חצר מגודרת.
23 צפייה בגלריה
הופי
הופי
הופי
(כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 14:00-12:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
אתר העמותה: https://klavlove.co.il
ע.ט.ל.ף
ג'ינג'ה - נקבה בת 9 חודשים, בינונית-קטנה, מחוסנת ומעוקרת, גורה שובבה, אנרגטית, חמודה בטירוף, אוהבת מאוד לשחק עם כלבים אחרים ולישון עם הבעלים. נאמנה בצורה יוצאת דופן. * עדיפות לבית עם ילדים או בית עם אדם שעובד מהבית.
23 צפייה בגלריה
ג'ינג'ה
ג'ינג'ה
ג'ינג'ה
(ע.ט.ל.ף)
ביש גדא - זכר בן 9 חודשים, בינוני, מחוסן ומסורס, כלב עדין ומאוד רגיש, מסתדר עם כולם. מנשק עם האף, אוהב לשחק עם כלבים אחרים וצעצועים. * זקוק לבית סובלני ורגוע, עדיפות עם כלב נוסף.
23 צפייה בגלריה
ביש גדא
ביש גדא
ביש גדא
(עמותת ע.ט.ל.ף)
קולר - נקבה בת 11 חודשים, בינונית (20 ק"ג), עדינה מאוד ורגישה, אוהבת לשחק עם כלבים אחרים.
* חששנית מאוד וזקוקה לבית סובלני.
23 צפייה בגלריה
קולר
קולר
קולר
(ע.ט.ל.ף)
לאימוץ - 052-2355109

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

‎נענע גדל בכלבייה, הוא מבזבז את כל הגורות שלו ואת התקופה הכי יפה בתוך כלוב קטן. נענע גור בן 5 חודשים מ ו ש ל ם. מסתדר עם כולם, אוהב ליטופים והכי מתכרבל בעולם. מטייל יפה ומשחק ופשוט מגיע לו כבר בית משלו שיאהב אותו ויטפל בו ל20 שנה הקרובות. הוא מחכה לכם בנתניה
23 צפייה בגלריה
נענע
נענע
נענע
(הרצליה ונתניה אוהבוח חיות)
הכירו את ירכא פיטית יפה וביתית, שננטשה בגיל 9 ע"י המשפחה שלה. ירכא חברותית ומאוד אוהבת אנשים! יש לה בעיה של רכושנות לאוכל ולכן יש להתנהל איתה בהתאם בבית. עם זאת היא מחונכת לבית והולכת יפה בטיולים. לצערנו היא פחות מחבבת כלבים וחתולים ולכן תתאים לבית ללא בע"ח נוספים. ירכא זקוקה למאמץ מנוסה ואחראי (ואם יש ילדים - אז בוגרים), ובתמורה תעניק המון המון אהבה בחזרה. פיטבולית מעורבת | בת 9 | בינונית - גדולה | מחכה בכלביה בנתניה.
23 צפייה בגלריה
ירכא
ירכא
ירכא
(הרצליה ונתניה אוהבוח חיות)
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות