פרקליטות המדינה הגישה ערעור על קולת עונשו של אלן מוריסון, שתועד מתעלל בכלב ולאחר מכן שלח את הסרטון לחברתו לשעבר ואף איים עליה. מוריסון נידון בחודש שעבר לעונש של חודשיים עבודות שירות. בפרקליטות מבקשים לגזור עליו עונש מאסר בפועל, ולא עבודות שירות.

בערעור, שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות עורכת הדין עדי צימרמן מהמחלקה להנחיית התובעים בפרקליטות המדינה, נכתב כי "הצורך להגן על קורבנות העבירה המתלוננת ובעל החיים ולהרתיע ממעשים דומים בעתיד, מחייבים הטלת עונש משמעותי הולם וראוי שעולה בקנה אחד עם חומרת המעשים והעבירות שנעשו - הן עבירות האיומים והן עבירות ההתעללות, ומתיישב עם מגמת ההחמרה אותה התווה בית המשפט העליון".
הפרשה התפוצצה באוקטובר אשתקד, לאחר שסרטון ההתעללות פורסם ברשתות החברתיות. זמן קצר לאחר שהסרטון הופץ בפייסבוק, הגיעו למקום כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב שנכנסו לביתו של המתעלל, ודרשו ממנו את הכלב. הם התעמתו איתו בפתח הדירה וסירבו לשחררו, עד שכוחות המשטרה הגיעו למקום. הכלב הועבר למתקן מיוחד, שאליו מעוברים כלבים שבהם התעללו. כמה שבועות לאחר מכן הוא אומץ על ידי משפחה מצפון הארץ, לאחר שמאות ישראלים ביקשו לאמץ אותו.
1 צפייה בגלריה
הכלב בו התעלל תושב בת ים
הכלב בו התעלל תושב בת ים
הכלב אומץ על ידי משפחה מהצפון
(צילום: משרד החקלאות )
באפריל נגזרו חודשיים מאסר בלבד, שירוצו בעבודות שירות, על מוריסון המתגורר בבת-ים. הוא הורשע בשתי עבירות של התעללות בבעלי חיים ובשתי עבירות של איומים כלפי חברתו לשעבר. במשטרה ביקשו לגזור עליו מאסר בפועל, אך בית המשפט הסתפק בעבודות שירות.