בשיתוף המוסדות המציגים
תחום המקרקעין הינו אחד התחומים המרכזיים ביותר בעולם המשפט. אין עורך דין שבחייו המקצועיים לא עוסק בנדל"ן, במישרין או בעקיפין. "נדל"ן זה לא חוכמת רחוב - זה מקצוע", מציין ד"ר חיים זיכרמן, ראש בית הספר לנדל"ן בקריה האקדמית אונו.

לדבריו, "התואר השני בלימודי משפט עם התמחות בנדל"ן נותן לכם הצצה מקצועית לענף הצומח ביותר בישראל. תוכלו ללמוד שני תחומים מרכזיים במשק הישראלי - לימודי משפט, שבהם תבינו איך עובד המשפט בישראל, ותחום המקרקעין".
מדובר במסלול לימודים ייחודי באקדמיה הישראלית. התוכנית, בחסות משרד הבינוי והשיכון, כוללת קורסים מגוונים מטובי המומחים. ד"ר זיכרמן אמר: "אנחנו, בקריה האקדמית אונו, מאמינים באקדמיה יישומית, שעובדת בשיתוף פעולה מלא עם המשק והתעשייה. לכן בנינו את התואר יחד עם גורמים מובילים בענף הנדל"ן בישראל; לכן גם המרצים באים מתוך הענף".
לדברי יהונתן אמינוב, סטודנט שנה ב' בתכנית, "התואר מאוד פרקטי. דבר ראשון בגלל המרצים, הגמישות שלהם, הפרקטיקה והיכולות האישיות שהם מביאים. בנוסף, יש כאן את כל החוויה הסטודנטיאלית. אנשים מדהימים, איכותיים, חברים לחיים, וזה משהו שאני לוקח איתי להמשך".
"כבוגרי התואר, תבינו יותר טוב סיטואציות מחיי היומיום", מוסיף ד"ר זיכרמן. "תוכלו לבצע עסקאות בצורה מושכלת; לתכנן טוב יותר מהלכים נדל"ניים וכך לקבל ידע שיהפוך ממשי ביום שתרצו לקנות דירה או לעשות עסקה".
ליהי הושמנד, סטודנטית בתוכנית, מסכמת זאת היטב: "בסופו של דבר המטרה של כל אחד זה לקנות בית - ולא כל אחד יודע לעשות זאת. כאן, בקריה האקדמית אונו, מקבלים המון כלים משמעותיים לכך".
בשיתוף המוסדות המציגים