אס. או. אס. חיות

קלוד בן כשנה, הגיע לעמותה לאחר שנמצא משוטט בצפון הארץ. ללא שבב, מוזנח ומורעב. לאחר כמה ימים גילינו כלב מקסים וידידותי, לעיתים קופץ ומשחק בנשיכות גוריות עם השיניים ובגלל שהוא גדול זה הוא פחות מתאים לבית עם ילדים קטנים. כלב חברותי מאוד לאנשים ולכלבים אחרים. אדיש לחתולים.
26 צפייה בגלריה
קלוד
קלוד
קלוד
(אס. או. אס. חיות)
מאמא - שעברה שבעת מדורי גיהנום והגיעה אלינו במצב קשה יחד עם הגורים היונקים שלה אחרי שניסו להרוג אותם, וחלקם לצערנו לא שרדו. הגורים שניצלו כבר אומצו, ועכשיו אחרי שהיא סיימה לטפל בכולם- זה הזמן שלה למצוא בית ושלווה מאמא היא כלבת אהבה מושלמת. מסתדרת עם כולם, מקסימה ועדינה במיוחד עם חתולים. מאוד מאוד אוהבת ילדים וכלבים. כלבה של אושר ושמחה שמחפשת בית ממש כמוה. תשמח לבית עם חצר ועם כלב נוסף שתוכל לשחק ולהשתולל איתו. מוזמנים לפגוש בפגישה אישית גם באמצע השבוע בתיאום מראש.
26 צפייה בגלריה
מאמא
מאמא
מאמא
(אס. או. אס. חיות)
קאלה בת כחמש שנים. היא נמצאה בקלאנסווה יחד עם חמש גורות קטנות. הן הגיעו ממקום ממש קשה ואמא קאלה דאגה להן ככל שיכלה. כולם הגיעו אלינו לבית אומנה וכל הגורות כבר מצאו בתים חמים. האומנה של קאלה מספרת עליה כי היא כלבה טובה, רגועה ושקטה. אוהבת אנשים ומסתדרת עם כלבים אחרים. יכולה להיות ביישנית בהתחלה אך מהר מאוד נפתחת ובוטחת. הולכת יפה עם רצועה וכבר מחונכת לצרכים. קאלה תשמח לסביבת מגורים שקטה ורגועה.
26 צפייה בגלריה
קאלה
קאלה
קאלה
(אס. או. אס. חיות)
שמוליק המתוק בן כ 4-5 חודשים. גורון מהמם שהגיע עם אחים (שכבר אומצו) מהסגר עירוני במרכז הארץ. שמוליק נמצא בבית אומנה שממש מאוהבת בו ומספרת שהוא אחד הגורים המושלמים שהיה אצלה. הוא חמוד, חברותי ומסתדר עם כולם. אוהב ליטופים ומשחקים וזקוק למשפחה שתעניק אהבה ותשקיע באילוף כיאה לכל הגורים.
26 צפייה בגלריה
שמוליק
שמוליק
שמוליק
(אס. או. אס. חיות)
ימי האימוץ הקבועים של עמותת S.O.S חיות : יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה – לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב – לחתולים בלבד – גורים ובוגרים
לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר

אגודת צער בעלי חיים בישראל

טרינטי היא חתולה מעורבת בת 9 חודשים חברותית ומעט חששנית אבל עם הרבה אהבה וביטחון שתקבל ממשפחתה המאמצת היא לבטח תהייה החתולה הכי הכי מהממת. מגיע לה את האהבה הגדולה. בואו לאמץ אותה היא מחכה לכם.
26 צפייה בגלריה
טריניטי
טריניטי
טריניטי
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
לואי הוא כנעני מעורב בן שנה, חכם ומאוד יפה. אוהב טיולים ואוהב את כל המתנדבים בבית המחסה. משחק עם כולם ומחפש את הבעלים שיעניקו לו את הטוב ביותר. יימסר למשפחות שיתחייבו לחינוך טוב וישקיעו בסבלנות ובאהבה בכלב הנהדר הזה
26 צפייה בגלריה
לואי
לואי
לואי
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
שולה היא הכלבה הכי מתוקה שאפשר לבקש. כלבה בת 6 שנים, נעימה, מחונכת, חייכנית, טובת לב ןכל המעלות הטובות. אין לנו מושג למה נטשו אותה אבל אנחנו יודעים בוודאות שהיא תתאים לכל משפחה שתעניק לה חום ואהבה.
26 צפייה בגלריה
שולה
שולה
שולה
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
שוקו המהמם בן 8 שנים ועוד קצת והוא עדיין איתנו וזה עצוב מאוד. כבר ארבעה חודשים שהוא מחכה למשפחה אוהבת שתפתח את ביתה ואת לבה. לאנשים מביני עניין, שוקו הוא כלב מתנה של ממש, חבר לחיים, נאמן, שומר, מגן, אוהב, מחבק ובאמת הוא יעניק את כל אלה למי שיאמץ אותו.
26 צפייה בגלריה
שוקו
שוקו
שוקו
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את סטייסי הנסיכה החדשה של הכלביה! סטייסי המתוקה רק בת 7 חודשים וכבר הספיקה להיזרק מבית וננטשה בכלביה :( סטייסי כלבה נהדרת, רגועה והולכת יפה בטיולים. היא גם נהנית מאוד מליטופים ומסתדרת יפה עם כלבים. בקיצור - תוספת נהדרת לכל בית שמכיר גורים ומחפש חברה לכל החיים! רועה בלגי מעורבת | בת 7 חודשים | בינונית | מחכה בנתניה
26 צפייה בגלריה
סטייסי
סטייסי
סטייסי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
הכירו את ברנדה! מהממת בת ארבעה חודשים, חברותית לכולם (כלבים ואנשים כאחד) ומלאת אהבה! עדיין גורונת שובבה ואנרגטית ולכן זקוקה לבית שמבין את האחריות הנדרשת בגידול גור. אז מי מאמץ אותה להיות חלק מהמשפחה? רועה מעורבת | בת 4 חודשים | תהיה בינונית-גדולה | מחכה בהרצליה
26 צפייה בגלריה
ברנדה
ברנדה
ברנדה
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229 עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

ריימונד, כלב מרשים ואנרגטי בן כ-6 שנים. מאוד אוהב אנשים וילדים ומסתדר עם כלבים רגועים. רגיל לחיים בבית ומחונך לצרכים. יתאים למשפחה פעילה.
26 צפייה בגלריה
ריימונד
ריימונד
ריימונד
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אלפרד, כלב מקסים בן כשנה וחצי. מתלטף, אנרגטי ושובב. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
26 צפייה בגלריה
אלפרד
אלפרד
אלפרד
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
פועה, כלבה מקסימה בת כשנתיים. נהדרת עם אנשים וילדים, מתמסרת ומתלטפת. מדהימה באופיה ויופיה, שובבה ואנרגטית. מסתדרת עם כל הכלבים אך לא עם חתולים.
26 צפייה בגלריה
פועה
פועה
פועה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
פחם, כלבה יפיפיה וטובת לב בת כשנה וחצי. אנרגטית, חזקה ושובבה. חברותית, מתמסרת ומתלטפת. נפלאה עם אנשים וילדים ומסתדרת עם כל הכלבים.
26 צפייה בגלריה
פחם
פחם
פחם
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

חבר למען הכלב

רייני (הכלבה החומה) תראו כמה שרייני שלנו הכי מושלמת בעולם כלבה מקסימה ויפהפיה, בת שנה וחצי, בינונית. עדינה ורגשנית, מאוד אוהבת לקפוץ, לשחק ולרוץ לכל מקום. הלב שלה כבר נשבר פעם אחת כשהמשפחה שלה נטשה אותה אחרי שנה בבית. היא מחפשת משפחה שתאהב אותה באמת לכל החיים.
26 צפייה בגלריה
1
1
רייני
(חבר למען הכלב)
נינה - אין יותר יפה ומושלמת ממנה בעולם! נינה המדהימה חולצה לאחר שהייתה קשורה בשרשרת קצרה, ללא מחסה וללא אהבה. וכשהיא הגיעה אלינו... וואו. איזו מלאכית קטנה גילינו. נסיכה מעורבת, בת שנה. יפה ברמות מטורפות. חברותית ומקסימה, מסתדרת נהדר עם כלבים אחרים. מחפשת משפחה שתתן לה אהבה ומרחבים ולא שרשרת ברזל שתחנוק לה החיים.
26 צפייה בגלריה
1
1
נינה
(חבר למען הכלב)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00 איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר" חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355 דף פייסבוק: https://www.facebook.com/haver.org

תנו לחיות לחיות

ג'וש - ג'ינג'י משגע שאומץ בתור גור וננטש אחרי 7 שנים לכלוב. ג'וש שלנו מאז לא סומך על בני אדם. לוקח לו הרבה זמן להסיר את החומות שבנה סביב הלב, כדי להגן על עצמו. ג'וש זקוק למאמצים עם ניסיון וסבלנות, הוא יהיה החבר הכי טוב שלכם ויעניק מלא אהבה, אם רק תבטיחו להיות לו למשפחה, בטוב וגם ברע.
26 צפייה בגלריה
ג'וש
ג'וש
ג'וש
(תנו לחיות לחיות)
מחול - הסבתא הכי מתוקה שיש, ממש צריכה הצלה! מחול המהממת שלנו ננטשה במצב הזנחה נוראי, עם מחלת לישמניה (לא מחלה מדבקת). היא בת 10, אבל עדיין גורה. אוהבת לשחק ובעיקר בלי סוף להתפנק ולנשק. החום והתנאים בכלבייה מקשים על המתוקה הזאת מאוד! אנחנו נעזור בכל הטיפולים הרפואיים, אתם רק תמצאו בשבילה פינה בבית ובלב. כלבה של אהבה שתודה לכם כל יום, כל דקה, אם תצילו אותה.
26 צפייה בגלריה
מחול
מחול
מחול
(תנו לחיות לחיות)
סימבה - בהתחלה נטשו אותו מבית אחרי 3 שנים סתם כי "אין זמן לטפל בו" לדבריהם. סימבה הגיע אלינו גמור והיה מאוד קשה לאחות את הפצעים שנשארו בלב שלו. כשאומץ שוב, כבר היה יותר חשדן ולא הסתדר עם הילדים, היה לחוץ ותוקפן ומצא עצמו שוב מאחורי הסורגים. כלב שגמרו לו את הלב, יש בו כל כך הרבה שמחת חיים שנהרסה כשריסקו לו את הלב. הוא אוהב לשחק, להשתובב ולהתפנק, מגיע לו תיקון. מגיע לו להגיע הביתה- הפעם לתמיד. סימבה לא מתאים לבית עם ילדים קטנים וזקוק למאמצים עם ניסיון. סימבה בן 6.
26 צפייה בגלריה
סימבה
סימבה
סימבה
(תנו לחיות לחיות)
נווה - יפיוף עם עיניים מהפנטות, נווה המתוק. חתולון עדין וביישן, שהגיע אלינו גור קטן ומאז מחכה ומצפה למאמצים. הוא יהיה תוספת מצוינת בבית בו יש חתול שרוצה חבר, הוא יהיה תוספת מצוינת למאמצים עם סבלנות ומרחב לאשר לו להיפתח לאט. נווה בן שנה וחצי.
26 צפייה בגלריה
נווה
נווה
נווה
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

גלבוע אוהבת חיות

גורון שלנו אחד מהמתוקים שיש, הוא באומנה מפנקת ומחפש את הבית לתמיד שלו. הממתק בן 3-4 חודשים, חברותי בטירוף, יגדל לגודל בינוני והולך לגדול להיות חתיך על.
26 צפייה בגלריה
גורון
גורון
גורון
(גלבוע אוהבת חיות)
שירה פצצת אנרגיה מהממת במיוחד, היא צעירונת ושובבה ומלאה במילארד של שמחת חיים. תתאים מושלם לבית שבו תהיה הכלבה היחידה בלי חיות אחרות שיגזלו ממנה תשומת לב. שירה נמצאת בכלביה שלנו ומוזמנים ומוזמנות להגיע ביום האימוץ ולהכיר אותה.
26 צפייה בגלריה
שירה
שירה
שירה
(גלבוע אוהבת חיות)
ימי האימוץ שלנו מתקיימים בכל שבת, בין השעות 11:00-15:00 במושב מגדים, מוזמנים להגיע ולהכיר את הכלבים שלנו. לתיאום בזמן אחר ולכלבים שבאומנה שלחו הודעה בוואטספ במספרים 050-6552609/ 050-6539439 (מענה בימים א-ו) ונתאם אימוץ אישי בזמן ובשעה שמתאימים לכולם.
כל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

רוג'ר יליד 2016. חברותי לאנשים ולחלק מהכלבים, סיים קורס אילוף בהצטיינות בתקוה שזה יעזור לו למצוא בית ממש מהר, כלב בינוני פלוס שצריך משפחה מנוסה שמבינה שכלב הוא חבר במשפחה וככזה צריך להשקיע בו בחינוך,גבולות, טיולים כיפיים, משחקים משותפים, פינוקים והכי הכי חשוב זה משפחה שברור לה שכלב זה לכל החיים!
26 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(צילום: אלה נחמדוב)
סטאר כשמה כן היא כוכבת אמיתית,ילידת 03.2021, הגיעה אלינו מהסגר מעלה אדומים,סיימה בהצטיינות קורס אילוף בסיסי. הולכת יפה על רצועה ומתעלמת מגירויים. סטאר מסתדרת עם כלבים אחרים (גם נקבות) ומאוד אוהבת ליטופים ובמיוחד גירודי בטן.
26 צפייה בגלריה
סטאר
סטאר
סטאר
(צילום: אלה נחמדוב)
טומי החתול המתוק זכה לצאת לעצמאות לבית משלו,משפחה משלו,אוכל ומים משלו,מיטה משלו וצעצועים שהם רק שלו ושהוא לא צריך לחלוק עם שאר חתולי הטיפולייה…אך עכשיו אחרי שנתיים בבית הוא הוחזר לחסותנו. הוא מאוד מדוכדך ועצוב,לא מבין לאן נעלם הבית שהכיר ואהב, הוא מחפש משפחה שתאהב אותו לכל החיים ותחזיר לו את מצב הרוח.
26 צפייה בגלריה
טומי
טומי
טומי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
כרמל - הובא לטיפול בשל רזון, אנשים אכפתיים רצו לעזור לו. הוא טופל והשתפר ושוחרר לרחוב. אך לאחרונה הובא שוב למרפאה לאחר שחולץ מפיר של מעלית, אליו נפל. הוא לא יכול לחזור אל החופש שברחוב. צריך לפתח פרדיגמה חדשה של חופש, בבית שידאג לו ויהנה מאופיו הרגוע והנעים. הוא ממתין לאימוץ בטיפוליה.
26 צפייה בגלריה
כרמל
כרמל
כרמל
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לאימוץ כלבים 054-6964142 להתנדבות ואימוץ חתולים 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה ונחזור בקרו אותנו בפייס: https://www.facebook.com/we.love.cats.and.dogs