לכבוד יום הכלב שחל היום (חמישי), ביקשנו מעמותות למסור לנו פרטים של הכלבים שכבר זמן רב ממתינים בכלוב למשפחה שתסכים לאמץ אותם, חלקם ממתינים שנים ארוכות. בתמורה – המשפחה תרוויח בן או בת משפחה שיעניקו להם אהבה ללא תנאים.

תנו לחיות לחיות

מייקל - עם אנרגיות של גור קטן ומתוק, יש בו אהבה ענקית והוא אוהב לחלק נשיקות. הוא לא סומך על כולם, כי יותר מדי פעמים אכזבו אותו בני האדם. אבל אם תתנו לו הזדמנות הוא יעניק לכם אהבה כמו שמעולם לא חוויתם. מייקל אומץ והוחזר כבר מספר פעמים והוא מחכה בכלוב כבר 9 שנים לאהבה אמיתית! מייקל בן 11.
17 צפייה בגלריה
מייקל
מייקל
מייקל
(תנו לחיות לחיות )
רופי - הגיע לעמותה כבר לפני 8 שנים אחרי התעללות קשה. הוא מחכה כבר לצאת ולזכות בהתחלה חדשה. רופי היה כנראה גור קשור וכשהגיע לעמותה כבר היה כלב בוגר שגדל לתוך חבל סביב הצוואר, שפצע אותו וכמעט וחנק אותו. טופל, החלים, כבר שכח מכל הזוועות ומחכה שנים שתגיעו להעניק לו חיים אותם הוא בכלל לא מכיר. הוא תמיד נחשב לגדול מדי עבור מאמצים, למבוגר מדי, אף אחד לא באמת מתעמק בחיבוקים ובאהבה שאפשר מהדובי הזה לקבל בלי סוף.
17 צפייה בגלריה
רופי
רופי
רופי
(תנו לחיות לחיות )
טייגר - 8 שנים שטייגר מחכה לבית. במהלך השנים, הוא יצא כבר פעמיים הביתה וחזר. הוא לא ידע איך להתנהל בבית , היה טריטוריאלי על המקום שלו, ונהם על כל מי שעבר לידו. הוא כלב מדהים, עמוס באהבה ואוהב להתפנק. הוא מאולף, אפשר לטייל איתו ולשחק איתו בצורה מושלמת. אבל יש לו יותר מדי ביטחון ולכן הוא זקוק למאמצים עם ניסיון, שיבהירו לו מי ראש הלהקה בבית. הוא ממרח אמיתי של אהבה שמאוד סובל בלעדיה וכל כך מגיע לו למצוא כבר את הבית שיתאים לו לתמיד.
17 צפייה בגלריה
טייגר
טייגר
טייגר
(תנו לחיות לחיות )
אוזה - הגיעה בתור גורה קטנה וגדלה בכלוב, היום היא בת 8. היא לא יודעת בכלל איך החיים בחוץ נשמעים, נראים, או מריחים. היא חששנית מכיוון שלא מכירה מספיק, וזקוקה למאמצים שיגיעו להכיר אותה כמה פעמים וייתנו לה הזדמנות לצאת מהסגר - לחיים.
17 צפייה בגלריה
אוזה
אוזה
אוזה
(תנו לחיות לחיות )
פרדי - כלב שנעמד קבוע על שתי רגליים ומבקש חיבוקים. הרבה אנשים מתעניינים בפרדי. איך אפשר שלא? יפיוף כזה עם קוקיות ועיניים גדולות ועצובות. אבל פרדי לא מצליח למצוא בית כי הוא מאוד קנאי לבעלים שלו. הוא נותן את כל כולו לאהבה. הוא מחבק, מנשק ואוהב בלי הפסקה. אבל אם מישהו ינסה להתחרות בו על תשומת הלב שהוא מקבל - הוא נהיה מאוד עצבני וכועס. פרדי מחכה למאמצים עם ניסיון בבית בלי ילדים קטנים, בית עם מאמצים שידעו לעבוד איתו ועם המאלפים של "תנו לחיות לחיות" כדי שזה סוף סוף יצליח לתמיד. פרדי מחכה בכלבייה כבר 7 שנים, הוא היום בן 8.
17 צפייה בגלריה
פרדי
פרדי
פרדי
(תנו לחיות לחיות )
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

אס. או. אס. חיות

ברי - נזרק להסגר בגיל 11 והגיע במצב מזעזע. אנשים חושבים שלאמץ כלב בוגר זה חיסרון, אבל האמת היא שהם לא יודעים את כל היתרונות שמגיעים עם זה. ברי הוא הדבר הכי מתוק ועדין שתפגשו. מחונך וממושמע ויש לו לב ענק. הוא עבר המון בחיים ומגיע לו לבלות את שנותיו האחרונות בבית אוהב שיכיל אותו. הוא מעולה עם ילדים, חברותי ואוהב אדם. הוא לא מסתדר עם כלבים אחרים כי חווה מהם טראומות בעברו. ברי מחפש מאוד חברה אנושית ולא אוהב להיות לבד, הוא רק רוצה מישהו שיאהב אותו ויעניק לו תשומת לב. בגלל שהוא מפחד (ובצדק) מנטישה ובגלל הפחד שלו מכלבים -קשה לו מאוד למצוא בית והוא גם חושש להגיע לימי האימוץ, ולכן הוא לא יכול להגיע ולכבוש את לבבותיכם, אבל הוא כל כך ישמח לפגוש אתכם במהלך השבוע בבית האומנה.
17 צפייה בגלריה
ברי
ברי
ברי
(אס. או. אס. חיות)
בולי - בכל שבת כשאנחנו רואים את בולי ביום האימוץ, קשור לעמוד ורק מחכה שיתייחסו אליו, ליבנו נחמץ. שבת אחרי שבת הוא שם ואנחנו יודעים שהוא ימשיך לשבת שם ולחכות, כי לא יהיה פשוט למצוא לו בית מתאים. בולי הכי אוהב בעולם אנשים ומסתדר עם כולם כולל ילדים. הוא מתחבק ומתרפק, נקשר בקלות ואוהב לאהוב. בולי רוצה להיות קרוב כל הזמן ולא אוהב להיות לבד. נכון, הוא כבר לא כל כך צעיר ועבר לא מעט אבל הוא צריך רק נשמה אחת שתאמין בו, תכיל אותו ותעזור לו לעבור את תקופת ההסתגלות הראשונה בבית. בולי יכול להתקשות בימים הראשונים כשנשאר לבד. אנחנו נלווה את המאמצים ככל הנדרש. בולי מסתדר עם חלק מהכלבים (בעיקר עם נקבות) וצריך סביבה שקטה בה הטיולים אינם כוללים גינות כלבים ומפגשים צמודים על מדרכות צרות, כי גם מכלבים שלא מכיר הוא יכול להילחץ ולהיות אגרסיבי.
17 צפייה בגלריה
בולי
בולי
בולי
(אס. או. אס. חיות)
אמיליו - כלב מיוחד. הוא אומנם צעיר, בן פחות משנה, אבל כבר עבר לא מעט וחודשים רבים אנחנו לא מוצאים את הבית שמתאים לו. אמיליו הגיע אלינו כגור קטן עם אמא יסמין. הוא רגיל לחיים בבית כי היה הרבה בבית משפחת אומנה שמספרת שהוא כלב של אהבה ושמחה שאוהב להיות בחיק המשפחה. אבל לאמיליו יש גם קשיים והוא מעט חרדתי ולכן זקוק לבית עם עוד כלב ובעלים שיוכלו ללמד אותו גבולות. הוא כבר עבר אילוף בסיסי, מחונך לצרכים ועם העיניים הכי טובות בעולם.
17 צפייה בגלריה
אמיליו
אמיליו
אמיליו
(אס. או. אס. חיות)
גריי - בן כשנה וחודשיים, הגיע מהסגר עירוני. בינוני-גדול, מעורב בכל טוב וחברותי מאוד כשמכיר. יכול להיות ביישן וחשדן בהתחלה וצריך לתת לו את הזמן והמרחב להתרגל ולהתקרב. אחרי שהוא מכיר הוא מקסים ונקשר לבעליו. בתחילה הוא יכול לגלות בבית רכושנות לצעצועים ולאוכל ועלול לנשוך אם לא מתייחסים לסימני האזהרה המקדימים, ולכן אנחנו מחפשים עבורו בית ללא ילדים קטנים. גריי הוא כלב חכם שלומד מהר וצריך בעלים ימשיכו לעבוד איתו בליווי.
17 צפייה בגלריה
גריי
גריי
גריי
(אס. או. אס. חיות)
ימי האימוץ הקבועים של עמותת S.O.S חיות: יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה – לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב – לחתולים בלבד – גורים ובוגרים
לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר
לרגל יום הכלב הבינלאומי - הפנינג אימוץ ענק ביום שבת 28.8.21 במתחם האימוץ של S.O.S חיות בהרצליה

עמותת חבר לי

ג'ימי- רועה מעורב בן 7, גדול. ג'ימי כלב אנרגטי, חברותי לכולם, שובב וחכם מאוד. הוא מסתדר נפלא עם ילדים וישמח למצוא משפחה חמה שתאהב אותו לכל החיים! ג'ימי זקוק למרחבים ופריקת אנרגיה ולכן אנו מחפשים עבורו בית עם חצר ובעלים פעילים/ספורטיבים שיוציאו אותו לטיולים מהנים ומעייפים. ג'ימי המתוק מחכה לכם בפנסיון באזור השרון.
17 צפייה בגלריה
ג'ימי
ג'ימי
ג'ימי
(חבר לי)
אלטון- כלב מעורב, בינוני בגודלו וענק בליבו. מחפש בית כבר מעל שנה. הוא היה מעל חודש בפנסיון ביתי של מאלף שעבד איתו על חשיפה נכונה להכל. בפנסיון אלטון היה עם עוד כלבים והסתדר איתם נפלא. יש לו רמת אנרגיה בינונית ומאוד אוהב לשחק עם חבל משחק או כדור. עם זאת, אלטון חייב בעלים אסרטיביים בעלי ניסיון שיוכלו להמשיך בהצלחה את התהליך שאלטון עבר. הוא עדיין לחוץ בקרבת אנשים זרים ועלול להפגין עוינות. זו הסיבה שזוגות צעירים המתכננים להביא ילדים, לא יתאימו לאלטון. כלב מאוזן נוסף בבית יכול לעזור למתן את אלטון האהוב שלנו. מחפשים עבורו בית ללא ילדים מתחת לגיל 14. אלטון מחכה לכם בכלביית רעננה.
17 צפייה בגלריה
אלטון
אלטון
אלטון
(חבר לי)
מקס- חתיך אמיתי מעורב בן 4, גדול. ידידותי לכולם, אוהב לשחק, לטייל ולרוץ. מחפשים עבורו בעלים מנוסים, ללא ילדים , שיהינו מפעילות משותפת, הוצאת אנרגיות על בסיס קבוע. מחכה בכלביית רעננה.
17 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(עמותת חבר לי)
רקס- כלב מעורב בן 3 , גדול. רקס מתוק וידידותי, אוהב לשחק עם אנשים וחלק מהכלבים. מחפשים עבורו משפחה מנוסה ואחראית עם ניסיון (ילדים מעל גיל 12). רקס ישמח להגיע לבית פעיל וספורטיבי ומשפחה תיהנה לפרוק לו אנרגיה בטיולים. רקס בוגר קורס אילוף בסיסי. מחכה בכלביית רעננה.
17 צפייה בגלריה
רקס
רקס
רקס
(עמותת חבר לי)
אלפא- לבעלי ניסיון בלבד, ללא ילדים קטנים. כלב יפיפה ומעורב בן כשנה, גדול. אלפא כלב שמח ונמרץ, מתוק וחכם בטירוף. אלפא המתוק זקוק לבעלים מנוסים ואסרטיביים ללא ילדים קטנים שיעבדו איתו על משמעת ויציבו לו גבולות ברורים. אלפא המדהים מחכה לכם בפנסיון באזור השרון.
17 צפייה בגלריה
אלפא
אלפא
אלפא
(חבר לי)
טלפון (הודעת וואטסאפ): 050-2204784
ימי אימוץ בימי שישי ושבת בין 8 ל-11 בכלביית רעננה. בשאר ימות השבוע מומלץ לתאם מראש.

אגודת צער בעלי חיים – ת"א

פוקסי- נמצאת בבית המחסה כבר 8 חודשים. היא בת שנתיים וחצי, חברותית, רגועה, אוהבת ילדים. באמת שכל המעלות הטובות. אז איך זה שאף אחד לא מאמץ אותה? פוקסי היא פרס גדול למשפחה טובה ואוהבת.
17 צפייה בגלריה
פוקסי
פוקסי
פוקסי
(אגודת צער בעלי חיים - ת"א)
אייס- בת 9 חודשים, ננטשה באגודה כשהיתה בת 4 חודשים כך שכבר יותר מידי חודשים היא במקום שהכי לא מתאים לה. אייס היא כלבה חברותית, מתאימה לכל משפחה שאוהבת כלבים גדולים ושתעניק לה אהבה. אייס היא כלבה מומלצת מאוד למשפחה עם ילדים.
17 צפייה בגלריה
אייס
אייס
אייס
(אגודת צער בעלי חיים - ת"א)
מיסה- כנענית מעורבת, בת 7 חודשים, עדינה, קשובה, אנרגטית כגורה, טובה עם ילדים, אצלנו 4 חודשים ומגיע לה הכי בגדול משפחה חמה ואוהבת
17 צפייה בגלריה
מיסה
מיסה
מיסה
(אגודת צער בעלי חיים - ת"א)
פיט, פרינס, פיטר- שלושה אחים טובי לב, הגיעו אלינו מהנגב והם אצלנו כבר 5 חודשים. מחפשים משפחות שיודעים ומבינים בצרכיו של כלב גדול. הם יעניקו אהבה ללא תנאי, הן נאמנים ומגיע להם את הטוב ביותר.
באגודת צער בעלי חיים בישראל כל יום הוא יום אימוץ. רחוב הרצל 159 תל אביב.
טל': 4553*
עוד כלבים שממתינים לאימוץ: www.spca.co.il