אס. או. אס. חיות

ריקו - מחפש בית מאמץ לתמיד. ריקו הוא כלב קסום בן 11 שנים שמצא את עצמו לבד בגיל מופלג. ריקו הוא לב אחד גדול שעבר לא מעט סבל בחייו, אוזניו וזנבו הקצוץ מעידים על כך. רועה אסיאתי מעורב, חברותי מאוד לאנשים ולילדים. כלב רגוע שלא צריך טיולים ארוכים ומסתדר עם כלבים אחרים.
12 צפייה בגלריה
ריקו
ריקו
ריקו
(אס. או. אס. חיות)
לואיז - כלבה יפהפיה בת פחות משנה, פרוותית וחברותית מאוד. מסתדרת עם כלבים אחרים, אוהבת אנשים וילדים כלבה עדינה, רגועה ואוהבת ליטופים. קצת חוששת תחילה כשלא מכירה אך נפתחת ומתרגלת מהר. הולכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים. נמצאה משוטטת בדרום הארץ באזור הפזורה הבדואית.
12 צפייה בגלריה
לואיז
לואיז
לואיז
(אס. או. אס חיות)
כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר שמתעדכן כל יום https://www.sospets.co.il טלפון לפרטים נוספים: 03-7441010 ; 037441111

חבר למען הכלבים

זיוה- כלבה מתוקה בת שנתיים, הולכת יפה עם רצועה, ממושמעת ונעימה. לזיוה קשה בכלביה. יש כלבים כאלה, שממש מרגישים את הכמיהה שלהם לבית, וזיוה היא כזו, מקסימה ומשתוקקת לבית אוהב.
12 צפייה בגלריה
זיוה
זיוה
זיוה
(חבר למען הכלבים)
ליצ'י- כלבה מתוקה בת כשנה, בגודל בינוני. ליצ'י כלבה מדהימה, מתמסרת לליטופים, אוהבת אנשים ובמיוחד ילדים, כלבה מתוקה ושובבה ששמחה לצאת לטיולים ולשחק עם חברים. ליצ'י מחפשת בית שמוכן למחוייבות, אז אם אתם הבית-לתמיד שלה - מוזמנים לפנות אלינו.
12 צפייה בגלריה
ליצ'י
ליצ'י
ליצ'י
(חבר למען הכלבים)
עמותת חבר למען הכלבים. הכלבייה נמצאת באזור יקום, ימי אימוץ מתקיימים בשבתות דף פייסבוק: https://www.facebook.com/haver.org טלפונים לפרטים: רעות - 050-9080558

אגודת צער בעלי חיים תל אביב

טניה - גורה בת 3 חודשים כנענית מעורבת שתהיה בגוד בינוני פלוס. טניה היא גורה שובבה מתוקה מאוד ואוהבת לשחק עם המתנדבים. היא משתוקקת למשפחה אוהבת ומבטיחה להשיב כפליים של אהבה.
12 צפייה בגלריה
טניה
טניה
טניה
(צער בעלי חיים - ת"א)
בראד- גור מתוק בן 3 חודשים יגדל להיות כלב בינוני. לבראד אופי נוח מאוד, חכם מאוד ואוהב אנשים. מחפש משפחה שתרצה להשתובב איתו. רק למשפחות שמבינות בגידול גורים.
12 צפייה בגלריה
בראד
בראד
בראד
(צער בעלי חיים - ת"א)
אגודת צער בעלי חיים בישראל, הרצל 159 תל אביב טלפון: 4553* שעות פעילות: א'-ה': 08:00-20:00 , ו': 08:00-14:00 , שבת : 11:00-14:00 לאתר האגודה לחצו כאן

תנו לחיות לחיות

בייל- יושב בסבלנות כבר שנים ומחכה לבית..בייל הממתק שלנו, חתלתולון עדין ומקסים שמאוד נהנה בחברת חתולים אחרים אבל לא רוצה להעביר חיים שלמים בחתולייה ומחכה שתגיעו להעניק לו כבר בית מלא באהבה. בייל הגיע אלינו בגיל חודשיים. היום הוא כבר בן 4.
12 צפייה בגלריה
בייל
בייל
בייל
(תנו לחיות לחיות)
מאי- כלבה של פינוקים ואהבה בלי סוף, ששברו לה את הלב לחתיכות שננטשה מבית בגלל שטריטוריאלית לצעצועים שלה... ואז שוב ננטשה ואיך לא, פיתחה חרדת נטישה! פינוקית מדהימה שמכורה לאהבה, מחכה כעת למאמצים שעובדים מהבית או שיוכלו לקחת אותה איתם לעבודה- היא מבטיחה להעניק טונות של אהבה. מאי בת 5.
12 צפייה בגלריה
מאי
מאי
מאי
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

ריי - מחכה להתחלה חדשה! אומץ לפני 4 חודשים ולצערנו עכשיו נמסר עקב סיבות בריאותיות במשפחה. כלב מהמם, רגוע ומחונך בבית, ואנרגטי בחוץ. מסתדר עם כלבים, אנשים וילדים. לא מסתדר עם חתולים. כלב צעיר וחזק שישמח לבית אסרטיבי ומנוסה שיוציא איתו אנרגיה ויעשה איתו הרבה כיף. רועה בלגי מעורב | בן כמעט שנתיים | גדול | מחכה ברעננה
12 צפייה בגלריה
ריי
ריי
ריי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
ווילי - פיטבול חזק ושובב שאוהב משחקים, בכל הזדמנות ישמח לתחרות משיכה בחבל :) צריך בית אסרטיבי, מנוסה ופעיל שיוכל לעבוד איתו בצורה נכונה. מאוד אוהב בני אדם אך פחות מסתדר עם כלבים וחתולים. צריך בית בלי בעלי-חיים נוספים ובלי ילדים קטנים. פיטבול | גדול | בן 5 | מחכה בהרצליה
12 צפייה בגלריה
ווילי
ווילי
ווילי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
ניתן ליצור איתנו קשר על מנת לתאם פגישת אימוץ אחד-על-אחד בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229 עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

יעקב - כלב טוב, מתלטף ומחבק. חברותי לאנשים, מסתדר עם כלבים משני המינים אך לא מחבב חתולים. בן כשנתיים, מחוסן משובב ומסורס.
12 צפייה בגלריה
יעקב
יעקב
יעקב
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה)
עוזי- טוב לב, אוהב ומתמסר (למרות שאנשים רעים גזרו לו את האוזניים). נפלא עם אנשים וילדים. חברותי לכלבים אך יש זכרים שקצת פחות. לא מחבב חתולים. בן כ-3 שנים, מחוסן משובב ומסורס.
12 צפייה בגלריה
עוזי
עוזי
עוזי
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00