עמותת S.O.S חיות

אנדראה העיוור מחפש את הבית שיהיה תמיד שלו. אנדראה המתוק נפגע כנראה מדריסה ואיבד את ראייתו. היום הוא כבר בן כשנתיים וחצי, חתול מהמם, חמוד וחברותי ממש! דובשן מתוק ומתלטף שמסתדר גם עם ילדים. אוהב מאוד ליטופים ויחס וגם לשחק ולהשתובב. אנדראה מורגל לחיים בבית ויודע להסתדר ולשחק למרות שאינו רואה.
21 צפייה בגלריה
אנדראה
אנדראה
אנדראה
(צילום: סיון מדר)
גוני בן כ-4 חודשים. הוא גורון סופר חמוד, שניצל עם אמא שלו ואחיו. הם הגיעו אלינו מבסיס מצפה רמון, שם טופלו באהבה על ידי החיילים והיום הם מוכנים למצוא בית מושלם. הם גורים שמחים, חברותיים ורגילים לבני אדם.
21 צפייה בגלריה
גוני
גוני
גוני
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
ג'סי וג'ינו יגיעו מחר ליום האימוץ הגדול בהרצליה. בני כשנה וחצי, אח ואחות לא ביולוגיים, שגדלו יחד מגיל שבועיים. הם אומצו לבית אוהב, אבל עכשיו נאלצים לחפש בית חדש שלא באשמתם. ג'סי וג'ינו הם חברי נפש, סקרנים, מצחיקים ומתכרבלים. מחפשים בית חדש שיקבל אותם ביחד ולתמיד.
21 צפייה בגלריה
ג'סי וג'ינו
ג'סי וג'ינו
ג'סי וג'ינו
(צילום: סיון מדר)
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
ביום שבת יגיעו ליום האימוץ גם כמה שחקנים של הסדרה "כראמל" והילדים יוכלו לפגוש אותם
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו

עמותת כלבלאב

טיטי ולילי אמא ובת, פינצ'ריות מעורבות, טיטי כבת שנתיים ולילי כבת חצי שנה, קשורות זו לזו בנפש ואנחנו מחפשים להן בית אוהב, סבלני ומכיל. הקטנות הגיעו אלינו מבוהלות לאחר שנלכדו להסגר יסעור. בכלבייה הן לאט לאט נפתחות, אבל השתיים צריכות בית עם קביעות וחום כדי להמשיך את הדרך ולקבל ביטחון. יתיאמו לבית רגוע ואוהב, שמבין שהן צריכות זמן וביטחון כדי לרכוש אמון באנשים.
21 צפייה בגלריה
טיטי ולילי
טיטי ולילי
טיטי ולילי
(צילום: עמותת כלבלאב)
ג'ינג'ר היפה בת 4 וחצי. חזרה מבית שלא יכול לטפל בה יותר עקב המלחמה, ועכשיו היא מחפשת אהבה לתמיד. ג'ינג'ר מורגלת לחיים בבית, כלבה רגועה עם רמת אנרגיה בדיוק במידה - לא אנרגטית מדי, אבל גם לא כלבת ספה. ג'ינג'ר אוהבת לטייל והולכת ממש יפה עם רצועה. חברותית עם כלבים, אבל צריכה הכוונה באינטראקציה הראשונה. בגלל הטלטלה שעברה במעבר מבית לכלבייה, ג'ינג'ר מחפשת משפחה עם ניסיון, ביטחון וסבלנות, שתיתן לה הכוונה, אהבה וזמן להסתגל לחיים חדשים.
21 צפייה בגלריה
ג'ינג'ר
ג'ינג'ר
ג'ינג'ר
(צילום: עמותת כלבלאב)
מיה היפה בת כ-7 שנים. רועה גרמנית מעורבת, בוגרת, רגועה ואוהבת. תתאים לכל משפחה, גם ככלבה ראשונה. בינונית בגודלה, הולכת יפה עם רצועה, מסתדרת עם כלבים, אנשים וילדים, מחפשת לתת ולקבל אהבה.
21 צפייה בגלריה
מיה
מיה
מיה
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלבייה בקיבוץ יסעור. ימי אימוץ בכל שבת בכלבייה בשעות 12:00-14:00 לפרטים נוספים פנו בווטסאפ לרונית: 0544853293. לאימוץ גורים צעירים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
הכלבים שלנו לאימוץ ביד 4: https://bit.ly/yad4_klavlove

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

סילי, גור מקסים בן חצי שנה. חמוד, כובש ומתמסר. נהדר עם אנשים וילדים. מסתדר עם כלבים אחרים. מחוסן, מסורס ומשובב. יהיה גדול בבגרותו.
21 צפייה בגלריה
סילי
סילי
סילי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
סטיבן, כלב מקסים בן 9 שנים. חברותי ומתלטף. נהדר עם אנשים וילדים. מסתדר עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה נמוכה. מחוסן, משובב ומסורס. יש לו צליעה ישנה ברגל האחורית שלא מפריעה לו.
21 צפייה בגלריה
סטיבן
סטיבן
סטיבן
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
דאלי, כלב עדין בן 7 שנים. חברותי ומתמסר שרגיל לחיים בבית. מסתדר עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית. לא מתאים לבית עם תינוק. מחונך לצרכים, מחוסן, משובב ומסורס. זקוק לבית עם מאמץ שעובד מהבית או עם כלב נוסף.
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הארי מחכה בכלוב כבר שנתיים. אז כן, הוא אהוב בצורה בלתי רגילה, לפעמים חולק את התא שלו עם חברות צעירות ויפיפיות, אבל הארי שלנו חייב בית! הוא נובל בכלוב. הוא עצוב ומדוכא. אנחנו יודעים שיש לנו סטנדרטים מסוימים שהמאמצים של הארי יצטרכו לעמוד בהם, כמו התחייבות לאילוף, אבל בסופו של דבר - זה ישתלם לכל הצדדים;
הארי מחונך לצרכים, מסתדר עם כלבים, מקסים וכובש ויהנה מחיים פעילים, הליכות ומשחקים. רועה מעורב | בן 11 | בינוני | מחכה בהרצליה.
21 צפייה בגלריה
הארי
הארי
הארי
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
טאץ׳ המדהים הוא מציאה אמיתית! כלבון מהמם, מסתדר עם כלבים, מחונך לצרכים, שקט ועדין. חזק אבל הולך יפה בטיולים. אוהב אנשים ואחרי שתשבו איתו קצת כבר יתחיל לחשוף לכם את הבטן לליטופים. בואו להכיר את הדוב המתוק הזה. אקיטה | בן 5 | גדול | מחכה בנתניה
21 צפייה בגלריה
טאץ'
טאץ'
טאץ'
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
עמותת "הרצליה ונתניה אוהבות חיות"
- יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
- יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
- ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
- עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

עמותת חבר למען הכלבים

גורים - ארבעה גורים מושלמים (שלוש נקבות וזכר אחד) יחכו לכם ביום האימוץ שלנו בשבת הקרובה, בתקווה לצאת מכלוב בכלבייה לבית חם ואוהב. בית לתמיד! הצלנו אותם לפני כחודש וחצי יחד עם אמם סקאי כשהיו עוד יונקים ונטושים באתר בנייה. מאז המושלמים שלנו גדלו והתחזקו והם כבר בני חודשיים. הם גורים סופר מתוקים, חברותיים, שובבים וסקרנים. יגיעו לגודל בינוני בבגרותם וימיסו לכם את הלב מרוב אהבה.
21 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
יונתן - תכירו את יונתן המתוק!!! גורון מושלם ועדין, שהצלנו לפני שבוע ממקום רע. יונתן בן כחצי שנה, כלבלב שמח וטוב, מאוד אוהב אנשים, צמא לאהבה, מסתדר נפלא עם הכלבים אחרים, בינוני בגודלו. ילך אחרי הבעלים שלו לכל מקום באש במים ובדילוגים קופצניים. הוא מחפש בית מושלם ויעניק בתמורה את כל האהבה שבעולם!
21 צפייה בגלריה
יונתן
יונתן
יונתן
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה:
עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

תנו לחיות לחיות

רוקי - אחד החמודים שיש, רוקי שלנו רק מחכה להסתלבט עם מישהו בשמש, כי הוא עצלן ואוהב להתחרדן רוב הזמן. כלב שאנטי באנטי, רגוע ומתפנק. רוקי בן 8, הוא לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים, אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואים בהתאם לגילו - על תנו לחיות לחיות ושני שקי מזון גדולים.
21 צפייה בגלריה
רוקי
רוקי
רוקי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
סודוך - ג'ינג'ולון מצחיקון, עדין ומתפנק, אוהב גם להשתובב ולשחק. לכן יכניס לכל בית מאמץ, אהבה ואור בלי להתאמץ. סודוך המתוק, גורון בן חצי שנה.
21 צפייה בגלריה
סודוך
סודוך
סודוך
(צילום: תנו לחיות לחיות)
ברקית - ברקית המתוקית תמלא את הבית בשקט ושלווה אמיתית. חתולונת מקסימה, עדינה וטובה מחכה לבית מלא באהבה. ברקית בת 3.
21 צפייה בגלריה
ברקית
ברקית
ברקית
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(ב- waze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ליאו - חביב המתנדבים, הגיע לחסות העמותה כגור מגודל כבן 8 חודשים והיום כבר כבן שנתיים. הוא אמנם כלב בוגר, אך עם נשמה של תינוק. אוהב להתכרבל, נהנה מתשומת לב וליטופים. קצת מתקשה מול ילדים ולכן עדיף בית עם ילדים בוגרים. כבר עבר קורס אילוף ומחונך לבית. מי יתן לליאו הזדמנות?
21 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לולי - בת 3 וקצת, הגיעה מבית שבו לא קיבלה מספיק פריקת אנרגיה. חברותית מאוד לאנשים וגם לילדים. אוהבת ליטופי בטן וניגשת לכל מי שרואה כדי לקבל קצת תשומת לב. זקוקה לשגרה וטיולים כדי להגיע לאיזון בבית. מתקשה בהמולה ומול חלק מהכלבים.
21 צפייה בגלריה
לולי
לולי
לולי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
גולי - הדוגמן השחור יפה התואר, כבן 3 וחצי חודשים נעים הליכות ומנומס. נמצא בטיפולייה, אך ממש ישמח לבית מפנק. גולי אוהב לישון מחובק עם פילומינה, אז אפילו עדיף לשניהם למצוא בית יחד - אימוץ זוגי מאוד מקל על ההתאקלמות בבית, מפיג שיעמום ומייצר שעות של משחקים משותפים.
21 צפייה בגלריה
גולי
גולי
גולי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
אימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הבאה בפארק כפר סבא תתקיים ב 20/4/24 בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים. שימו בוייז, "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות"
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה.
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה.

עמותת חבר לי

מאפין הקטן, גורון בן כ-4 חודשים הוא הגור הכי עדין בעולם. כל אחיו אומצו כבר והוא נשאר אחרון, אבל באמת הכי חביב. אולי כי הוא היה הכי ביישן וחיכה בסבלנות בצד ואולי סתם, אבל מה שבטוח - אם תראו אותו לא תרצו לעזוב אותו לעולם.
21 צפייה בגלריה
מאפין
מאפין
מאפין
(צילום: עמותת חבר לי)
דני - אי אפשר עם המתיקות ועם האוזניים האלה! אנחנו רק מסתכלים עליו וכבר מצב הרוח עולה פלאים. גורון בן כ-5 חודשים, מצחיק ומלא בטחון עצמי. מת על מאפין ושניהם מרכלים יחד על כל הכלבים בכלבייה. גם האחים שלו כבר אומצו והוא מוכן ומזומן להכיר את משפחתו החדשה. אם בא לכם להוסיף צבע לחיים - דני בדיוק בשבילכם.
21 צפייה בגלריה
דני
דני
דני
(צילום: עמותת חבר לי)
ג'וי - רועה בלגית מעורבת, גורה מתבגרת, חכמה אש ויפה לא פחות, שאין ספק שאת לב כולם תכבוש. כלבה שאיתה השמיים הם הגבול, רוצה כבר ללמוד ולהראות לעולם את כל מה שיש לה להציע. אם אתם אוהבים לנוע, מתים לחברה לחיים שתהייה נאמנה לנצח - ג'וי גם תחכה לכם בסופ"ש אצלינו בכלבייה.
21 צפייה בגלריה
ג'וי
ג'וי
ג'וי
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד גורים ובוגרים מהממים.
ימי אימוץ פתוחים כל שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
גם א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב: