הרצליה ונתניה אוהבות חיות

סטטיק המהמם מחכה לכם! כלבון חכם ועדין, אוהב אנשים ואת רוב הכלבים. יתאים לבית עם ילדים מעל גיל 8. אוהב לשחק ולהתלטף. בן שנה | בינוני בגודלו | מחכה בהרצליה
30 צפייה בגלריה
סטטיק
סטטיק
סטטיק
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
הכירו את ג'סיקה, דוגמנית הבית שלנו! נולדה בשדה והגיעה לכלביה עם ארבעה אחים ואחיות כשהם מפוחדים ומוזנחים המתנדבים המדהימים שלנו עבדו איתה על חשיפה נכונה לאנשים ולימדו אותה לצאת כמו גדולה לטיולים :) לבונת צעירה ועדיין קצת חששנית, אבל היא כבר לגמרי מוכנה לבית ומצפה כבר לראות את העולם הגדול שמחוץ לכלוב! פוינטר מעורב | בת שנה | בינונית | מחכה בנתניה.
30 צפייה בגלריה
ג'סיקה
ג'סיקה
ג'סיקה
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

ריימונד, כלב מתוק בן שנה וחצי. שמנמן, מתמסר ומתלטף. נפלא עם אנשים וילדים. חברותי לכל הכלבים.
30 צפייה בגלריה
ריימונד
ריימונד
ריימונד
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
פול, כלב עדין בן שנה וחצי. חברותי, שמח ומתלטף. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
30 צפייה בגלריה
פול
פול
פול
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
כריס, כלב מהמם בן שנה. טוב לב, אנרגטי ושובב. נהדר עם אנשים וילדים. חברותי לכל הכלבים.
30 צפייה בגלריה
כריס
כריס
כריס
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
ג'ייסון, כלב מקסים בן שנה. חברותי, מתמסר ומתלטף. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
30 צפייה בגלריה
ג'ייסון
ג'ייסון
ג'ייסון
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
www.spca.org.il חפץ חיים 4, תל אביב 2313* שעות פעילות: א-ה 11:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:00

תנו לחיות לחיות

עפריקי- אם הוא רק היה יודע כמה שהוא יפה, אולי הביטחון שלו היה טיפה עולה והוא היה יכול להגיע כבר הביתה! מלך היופי, העדינות והחמידות, עפריקי האהוב. כלבלב עם פרווה משגעת, סופר מתפנק ואוהב, הגיע בתור גור קטן ממחנה צבאי והיום הוא כבר בן 8. עפריקי הספיק להיות בבית ולחזור כי חששן, מאז הוא מחכה להזדמנות בבית סבלני עם מאמצים שיתנו לו את הזמן שלו להסתגל ולהתרגל, להעניק את האהבה שיש בו בכמויות שכובשות את הלב. עפריקי לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגילו-עלינו, ו-2 שקי מזון מתנת ביופט.
30 צפייה בגלריה
עופריקי
עופריקי
עופריקי
(תנו לחיות לחיות )
ציפי- ציפי המקסימה עומדת ומחכה שתגיעי להכיר אותה! כלבלבונת עדינה וביישנית במפגש ראשון, מקסימה אמיתית, שפשוט זקוקה ליותר משנייה כדי להיפתח ולאהוב המון. ציפי בת שנה.
30 צפייה בגלריה
ציפי
ציפי
ציפי
(תנו לחיות לחיות )
ססיל- אחת היפות המדהימות שיש, ססיל המהממת שלנו, הלוואי ותגיע כבר הביתה ותוכל לשמוח ולשמח לב אוהב. כלבלונת סופר חרדתית ועצובה, שהוצאנו מהסגר בדרום. ססיל המתוקה, נראה שבחייה הקצרים כבר חוותה חוויות רעות מאנשים וייקח המון זמן עד שהלב יסיר את החומות. זקוקה למאמצים עם ניסיון וסבלנות, שיגיעו כמה פעמים ויתנו לה הזדמנות להכיר ולרכוש אמון. ססיל בת שנתיים
30 צפייה בגלריה
עופריקי
עופריקי
ססיל
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

אגודת צער בעלי חיים בישראל

לינק-גור חתולים בן שלושה חודשים, חכם, אקטיבי, חברותי, אוהב לשחק ולהתלטף. מחפש בית חם ואוהב לכל החיים.
30 צפייה בגלריה
לינק
לינק
לינק
(רבקה מזרחי)
מרק- חתול בן שנה ושלושה חודשים, חברותי, תקשורתי, בעל בטחון. מחפש בעלים שיעניקו לו הזדמנות לחיים טובים מחוץ למקלט.
30 צפייה בגלריה
מרק
מרק
מרק
(רבקה מזרחי)
ריילי- גור מעורב, בן 8 חודשים, יגיע לגודל בינוני. חברותי, חכם, אנרגטי, מאוד אוהב ליטופים, אוהב לשחק, מסתדר עם כלבים. דרוש אילוף וחינוך לצרכים. מחפש בעלים שיעניקו לו בית חם והזדמנות לחיים מאושרים.
30 צפייה בגלריה
ריילי
ריילי
ריילי
(רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-17:00 ו'-9:00-13:00, שבת ראשונה כל תחילת חודש 11:00-13:00, טלפון לבירורים *4553.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

מקס - כבן שנתיים וחצי. ניכר עליו שהיה פעם כלב של בית. צמא ליחס וליטופים, אוהב אנשים וילדים. לא ידוע לגבי חתולים. מסתדר עם חלק מהכלבים. זקוק לבית סבלני שיעניק לו ביטחון והובלה.
30 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
אספי - חתול יפה תואר עדין ושקט, מתפנק בבית אומנה. בעל אופי נוח ומתאים גם לבית עם ילדים. יסתדר גם עם חתול נוסף בעל אופי דומה. אספי ממש ישמח למצוא בית ישר מבית האומנה כדי שלא יצטרך לחזור לטיפוליה העמוסה שלנו.
30 צפייה בגלריה
אספי
אספי
אספי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
ניאו - כלב מקסים וחברותי בן שנה + 3 חודשים. כלב צעיר, אנרגטי ובעל אופי מקסים וחברותי. מסתדר עם כלבים ואוהב אנשים וילדים. בית פעיל וספורטיבי יהיה מעולה עבורו.
30 צפייה בגלריה
ניאו
ניאו
ניאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו לשבת אימוץ בפארק כפר סבא (שימו בוייס כפר סבא ורעננה אוהבות חיות) המתקיימת אחת לשבועיים בכפוף לתנאי מזג אוויר. יש לבדוק פרסומים בפייס ובאינסטגרם. לאימוץ חתולים בתיאום מראש בכל יום, כולל שבת 054-3389490, 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה.

חבר למען הכלבים

תכירו את פנינה. כלבה מהממת בת שנתיים, כלבה גדולה, מקסימה ועדינה, למרות שאנשים רעים קצצו לה את הזנב ואת האוזניים , היא עדיין מאוד אוהבת אנשים, מסתדרת נפלא עם כלבים אחרים. בואו לאמץ את פנינה המתוקה בשבת הקרובה.
30 צפייה בגלריה
פנינה
פנינה
פנינה
(חבר למען הכלבים )
המתוקה הזו היא רותם, בת שנה חצי, והיא באמת הכלבה הכי מתוקה בעולם. מקסימה, עדינה כמו נסיכה, ואוהבת מאוד את כולם. היא מסתדרת נהדר עם כלבים אחרים, ותשמח לחבר או חברה אבל לא חייב! מעורבת בכל טוב ובינונית בגדולה. בואו לאמץ את רותם בשבת הקרובה.
30 צפייה בגלריה
רותם
רותם
רותם
(חבר למען הכלבים )
תכירו את רנא המושלמת גורונת שובבה ומקסימה, בת 8 חודשים, בינונית בגודלה. רנא מתפנקת באומנה אצל המתנדבת שלנו ותגיעה ליום אימוץ בשבת הקרובה. רנא מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים ואפילו עם חתולים. מחכה לבית מושלם כמותה שיאהב אותה והיא תחזיר אהבה פי כמה, מבטיחים!! אם אתם מוכנים לכזו כמות של אהבה בואו לאמץ את רנא בשבת.
30 צפייה בגלריה
רנא
רנא
רנא
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת בין השעות: 11:00-14:00
אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
*חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים:
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו הודעה ותחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אס. או. אס. חיות

קנדי היא גורה מתבגרת בת כחצי שנה, עם האוזניים המצחיקות והמבט ההורס. האומנה של קנדי מספרת כי היא כלבה חמודה וסקרנית, אוהבת מאוד לשחק ולרוץ, מאוד חברותית כלפי אנשים וכלבים אחרים. היא כבר מחונכת לצרכים והולכת יפה עם רצועה. קנדי תמיד תשמח לצאת איתכם לטיולים , ריצות ומשחקים ויודעת בבית להישאר רגועה ולא לנבוח.
30 צפייה בגלריה
קנדי
קנדי
קנדי
(אס. או. אס. חיות )
פיטי המתוק. גורון מתבגר בן כחצי שנה שעבר הרבה סבל בחייו הקצרים. היום פיטי הוא גורון בריא ושמח שנמצא בבית משפחת אומנה מדהימה ומחכה כבר למצוא את הבית שלו לכל החיים. מסתדר עם כלבים אחרים וגם עם חתולים. הוא גורון חברותי ומתלטף שאוהב לשחק וגם להתלטף. הולך יפה עם רצועה ומחונך לצרכים כמעט לגמרי. פיטי בעל שובבות גורית ואוהב לקפוץ מהתרגשות ולכן פחות יתאים לבית עם ילדים קטנים. גם פיטי יגיע בשבת ליום האימוץ הגדול בהרצליה ואנו מקווים שתגיעו עבורו.
30 צפייה בגלריה
פיטי
פיטי
פיטי
(אס. או. אס. חיות )
ליטל הקטן הוא גורון מושלם, מקסים ובעל אופי טוב בן כ 3 חודשים. גור שובב ומתוק. עדין במיוחד עם ילדים. שובב , מצחיק וצייד מעופפים מעולה. מתאים לכל בית. גם עם ילדים קטנים. גם עם כלבים וכמובן שעם חתולים אחרים. גור מהמם שניצל במצב קשה מהרחוב והיום הוק קסם ומתנה לכל בית.
30 צפייה בגלריה
ליטל
ליטל
ליטל
(אס. או. אס. חיות )
יום האימוץ הגדול במדינה לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים בכל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות
של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים בכל יום

כלבלאב

מולאן היפה בת שנתיים וחצי, כלבה נהדרת וחכמה שתתאים גם למשפחה עם ילדים. מולאן מסתדרת עם כלבים אחרים, כלבה רגועה ונעימה בבית כאשר פורקים לה אנרגיה בצורה מסודרת. מולאן פחות מסתדרת עם חתולים וצריכה בטיול מוביל עם סמכותיות, אבל היא כלבה תקשורתית שלומדת מהר ותהיה כלבת משפחה נהדרת.
30 צפייה בגלריה
פרנקי
פרנקי
מולאן
(כלבלאב )
פרנקי המתוק בן חמישה חודשים, גורון רגוע ומתוק מחפש אהבה וחום ובית לתמיד. פרנקי נמצא בשטח לאחר שאמא שלו דחתה אותו והובא לאומנה כי היה קטנטן ממש, ולאחר מספר חודשים באומנה הוא הגיע לכלביה שהיא מקום שממש לא מתאים לגורון צעיר, ובטח לא לגורון מתוק ועדין כמוהו שסובל מרביצה ממושכת על הרצפה. כמה טלטלות עוד יעבוד לפני שימצא בית לתמיד? גורון מושלם עם אוזניים מתוקות ומבט כובש שמסתדר עם כולם כולם ויתאים לכל מי שיש לו אהבה.
30 צפייה בגלריה
פרנקי
פרנקי
פרנקי
(כלבלאב )
וואסבי המהממת בת שנה וחצי, גדלה בחצר, לא טופלה וגם משם נזרקה והגיעה אלינו. מכלבה חשדנית שלא סומכת על אנשים היא מתגלה ככלבה עדינה וטובה שמחפשת חום ולומדת לסמוך, לקבל ולתת אהבה. וואסבי הולכת יפה עם רצועה, מסתדרת עם כלבים אחרים וזקוקה לפרק ב אוהב במיוחד וסבלני שישלים את המהפך שלה.
30 צפייה בגלריה
ווסאבי
ווסאבי
ווסאבי
(כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
פרטים בווטסאפ: 0544853293
העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

חבר לי

תכירו את אייס היפייפה, כלב כל כך אצילי שהגיע אלינו לגמרי שבור וכאוב. הוא נמצא קשור עם שרשרת ברזל עליו ללא אוכל או מים ובטח בלי אמון באנשים. כאשר הגיע לכלביה והוסר ממנו קולר הברזל, הוסר ממנו גם משקל כבד של עצב והתגלה לנו כלב מדהים שכל מה שהוא מחפש זה מישהו לאהוב ומישהו שיאהב אותו בחזרה. אייס נולד ביולי 2018, הוא בעל אנרגיה נמוכה, נוח, מחונך לצרכים ולא דורש יותר מידי. הוא מחכה הרבה יותר מידי זמן והולך וקמל מול עינינו בכלוב. אנחנו מחפשים לאייס בית מנוסה ורגוע שמוכן לעבוד איתו על הפחדים ולגלות כלב מדהים מדהים.
30 צפייה בגלריה
אייס
אייס
אייס
(חבר לי )
סנדי הגורה המתוקה, כל כך קטנה ורכה וכבר עברה נטישה כואבת. המשפחה שנטשה אותה החליטה שזה כבד עליהם לגדל גור ולכן פשוט נטשו אותה אצלנו בלי שהיא מבינה מה עשתה לא בסדר. סנדי נולדה בפברואר 2023, היא תגדל לגודל גדול, בעלת רמת אנרגיה גבוהה, שובבה ומצחיקה, חברותית ברמות וחכמה ביותר. סנדי תשמח להיות חלק ממשפחה עם ילדים, זוג או יחיד, ששומעים בה צחוק מקיר לקיר. מאמצים שישמחו לטייל איתה, לשחק ולחנך ברצינות גור מגורות לבגרות.
30 צפייה בגלריה
סנדי
סנדי
סנדי
(חבר לי )
חמודי המקסים, כלב מרשים, בעל רמת אנרגיה נמוכה, רגוע מאוד וקשוב. חמודי נולד בינואר 2020, הוא בגודל גדול ומחונך לצרכים. הוא כלב עצמאי ביותר, כזה שיודע מה הוא מחפש, לא דורש הרבה מהבעלים שלו ובעיקר פשוט רוצה אהבה ומיטה חמה. חמודי ייתן למשפחה שלו תחושת אהבה לא נגמרת, יעודד במצבים קשים ותמיד ישמח ללכת איתם לטיולים רגועים ונעימים.
30 צפייה בגלריה
חמודי
חמודי
חמודי
(חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ: בכל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה. א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

באר שבע אוהבת חיות

דון המהמם בערך בן שלוש. כלב גדול, מסורס ומחוסן. דון בעברו היה ראש להקה של כלבים משוטטים בפאתי באר שבע ולמרות זאת, הוא התרגל מהר מאוד לאנשים ורק מחפש צומת לב וליטופים. דון, כלב לא פחות ממושלם! נאמן, אנרגטי וצמא לאהבה, מסתדר עם רוב הכלבים ,כל היום רוצה רק לשחק ונהנה מאוד מטיולים ארוכים, הוא תינוק מגודל שלא יתנגד לליטופים בבטן, משיכות בחבל והרבה חטיפים. דון כלב גדול וחזק שצריך בית שידאג לו לפריקת אנרגיה ויידע להציב לו גם גבולות.
30 צפייה בגלריה
דון
דון
דון
(באר שבע אוהבת חיות )
באדי בן חצי שנה מחוסן מסורס ומחונך לבית, יגדל לגודל בינוני-גדול. באדי נולד אצלנו בעמותה לכלבה שהגיעה אלינו לעמותה בהריון מתקדם. הוא הגור הראשון שאומץ בגיל חודשיים אבל אחרי חודשיים בבית חזר אלינו. הוא הגיע גור מפוחד שלא נחשף לעולם. מאז הוא נמצא באומנה מסורה ומנוסה שחשפה אותו ועבדה איתו, בעזרת הרבה סבלנות ואהבה הוא הפך לגור מהמם, מתלטף, ומשחק. הוא מסתדר מעולה עם כלבים אבל עדיין קצת חששן ולצריך לפעמים קצת זמן הסתגלות עם אנשים חדשים. באדי מחפש משפחה אוהבת ומנוסה שתעניק לו אהבה ויציבות לכל החיים!
30 צפייה בגלריה
באדי
באדי
באדי
(באר שבע אוהבת חיות )
ליידי בירד שלנו כבר בת 8, ננטשה בהסגר העירוני אחרי כלכך הרבה שנים בהן הייתה רגילה רק לבית. והיא הגיעה אלינו מבולבלת ומפוחדת עם לב שבור. ליידי כלבה גדולה וחזקה. למרות שהיא בת 8 אבל היא עדיין אנרגטית ,מלאת שמחת חיים ורוח שטות ממש כמו גורה בת 8 חודשים. ליידי מאוד אוהבת טיולים ומשחקים ואין דבר שהיא תרצה יותר מאשר חטיפים וליטופים. ליידי לא מסתדרת עם כלבים אחרים ותשמח למצוא בית שבו היא תהיה הליידי היחידה על 4
30 צפייה בגלריה
ליידי בירד
ליידי בירד
ליידי בירד
(באר שבע אוהבת חיות )
עמותת באר שבע אוהבת חיות עובדת לשיפור מצב כלבי וחתולי באר שבע והסביבה. העמותה פועלת באמצעות משפחות אומנה ובשיתוף פעולה עם ההסגר העירוני של באר שבע למציאת בתים מאמצים לכלבי וחתולי ההסגר והעיר.
יום האימוץ הקרוב יתקיים בבאר שבע ביום שישי ה28.7 בין 10:00-14:00 בדשא ליד מרכז מורים לאימוצים (כל הארץ) ואומנות (בבאר שבע) ניתן ליצור קשר כל יום גם
בטלפון 0507222571 (וואטסאפ בלבד)