צער בעלי חיים בישראל ת"א

אינה - כלבה מעורבת בת כמעט שלוש שנים, גדולה. אינה כלבה רגועה, חברותית לכלבים ואנשים, אוהבת ליטופים וחכמה מאוד. היא הגיעה אלינו כגורה בת מספר חודשים וגדלה בבית המחסה, וכבר שנים מחכה לבית חם ואוהב שיוציא אותה מהמכלאה ויעניק לה חינוך לצרכים ומשמעת בסיסית, ובעיקר הזדמנות לחיות בבית עם הרבה חום ואהבה.
28 צפייה בגלריה
אינה
אינה
אינה
(צילום: רבקה מזרחי)
טוני - רועה בלגי מעורב, בן 5.5 שנים בגודל גדול. חכם, מקסים, קשוב, חברותי, אוהב לרוץ ולשחק. מסתדר עם כלבים אחרים ואוהב אנשים, טוב גם עם ילדים קטנים. מחונך לצרכים ומגיב לפקודות בסיסיות. מחפש משפחה אוהבת ופעילה, שתיתן לו בית חם עד סוף חייו.
28 צפייה בגלריה
טוני
טוני
טוני
(צילום: רבקה מזרחי)
צוקי - כלב מעורב, בן 4 שנים, בגודל בינוני. לצוקי סיפור חיים לא פשוט, הוא נמצא משוטט וזוג לקחו אותו לאומנה תחת חסותם. לאחר כמה חודשים התחילה מלחמת "חרבות הברזל". בצער בעלי חיים ת"א ישראל אמרו כי אחד מבני הזוג שטיפלו בו נעדר והשני שנשאר עם צוקי לא יכל לטפל בו יותר ולכן צוקי נמסר.
המשפחה שתאמץ את צוקי תזכה בכלב עדין, רגיש, חכם, חברותי, אוהב לשחק ולרוץ, מחונך לצרכים ורגיל לחיות בית. צוקי צריך בית חם ועוטף שיעזור לו לצבור בטחון ואמון עקב המעברים הרבים שעבר.
28 צפייה בגלריה
צוקי
צוקי
צוקי
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

גלבוע אוהבת חיות

ברנדי - התחלת החיים של ברנדי לא הייתה מהנהדרות, גם בה כמו בעוד הרבה יותר מדי נקבות השתמשו בתור רחם להשכרה להמלטה של עוד ועוד גורים שאפשר למכור בכסף... אבל לא עוד! ברנדי אצלנו, מוגנת ויפיפייה, השתקמה, עלתה במשקל וגילינו איזו כלבה מהממת היא. היא בת כשנתיים, חברותית מאוד, נהדרת עם אנשים וכבר ברור שהיא כלבה יפיפייה ומרשימה במיוחד, זכיה למשפחה החדשה שלה.
28 צפייה בגלריה
ברנדי
ברנדי
ברנדי
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
ניק - את ניק זרקו במזבלה בצפון, ממש כמו חפץ שכבר אין בו שימוש! הוא נמצא על ידי אנשים טובים שלא התעלמו ופנו אלינו לעזרה, מיד יצאנו לדרך וניק נאסף והגיע אלינו למצוא התחלה חדשה בבית שלא ינטוש אותו לעולם!
כשהגיע גילינו כלב צעיר (כבן שנה), אנרגטי ומתוק, אנחנו לא יודעים מה עבר עליו לפניי אבל ניק לא נתן לזה להשפיע עליו, הוא נשאר ילד מלא בשמחת חיים ועם המון אהבה לחלק. עכשיו הגיע הזמן שלו למצוא משפחה אמיתית, כזאת שתבין אותו, תעניק לו את האהבה שהוא כל כך רוצה לקבל ושלעולם לא תנטוש אותו!
28 צפייה בגלריה
ניק
ניק
ניק
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
רוקי - במשך כל חייו רוקי בילה קשור ובודד, ללא טיול, ללא יד מלטפת, סתם חפץ שזרוק בפינת החצר. רוקי חולץ והגיע אלינו למצוא התחלה חדשה, הפעם, כבן משפחה אהוב ומוגן, הוא התגלה ככלב מתוק במיוחד שרק רוצה אהבה, וכמה אהבה שיש לו לתת בחזרה. רוקי הוא ילד מהמם בן שנתיים והוא מחפש את האחד/ת שלו, פשוט תוספת מושלמת למשפחה שלכם.
מעוניינים להעניק להם פינה חמה ומקום בלב?
שלחו לנו הודעת וואטסאפ לטל: 050-6539439
יש עוד עשרות אהבות חדשות שמחכות לכם באתר
ימי האימוץ שלנו מתקיימים כל שבת בין השעות 11:00-15:00
בבית המחסה שלנו שבמושב מגדים (גלבוע אוהבת חיות בוויז)
עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים:

עמותת חבר למען הכלבים

נמרוד - כלבלב שרמנטי, בן כשנתיים, עם לשון כובשת ועיניים שובבות. תופס פוזה של ג'וק בשניה שהוא רואה אנשים, כדי להעלות את הסיכויים שלו לקבל ליטופים בבטן. נמרוד מלא שמחת חיים, מסתדר נפלא עם אנשים וכלבלבים מכל הסוגים. בואו לאמץ את נמרוד בשבת! החורף כבר כאן, בבקשה אל תשאירו אותו בכלוב חורף נוסף.
28 צפייה בגלריה
נמרוד
נמרוד
נמרוד
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
נרקיס - את נרקיס הצלנו מהסגר דרומי לפני שבועיים יחד עם אחותה פרח ושמש, שאומצו בשבת האחרונה לבתים חמים. נרקיס כלבה מתוקה בת כשנה, חברותית ועדינה, מסתדרות עם אנשים וכלבים אחרים, בינונית בגודלה. נרקיס עצובה בלי החברים שלה שאומצו, בואו לאמץ אותה בשבת!
28 צפייה בגלריה
נרקיס
נרקיס
נרקיס
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
שמשון - הוא חיכה חודשים רבים בכלוב בהסגר בדרום. בכל יום קיווה שהיום זה יהיה היום בו הוא יזכה לקבל הזדמנות לחיים לצאת מהמקום הרועש והמפחיד בהסגר. את רוב חייו הקצרים הוא גדל למציאות הנוראית של הכלוב והסטרס. אז אחרי הרבה זמן בכלוב, שמשון זכה להגיע אלינו ולהתחיל מחדש, בתקווה שימצא בית חם ואוהב במהרה.
שמשון המתוק בן 11 חודשים, בינוני בגודלו, מסתדר נפלא עם אנשים וכלבים אחרים וכל כך רוצה כבר משפחה אוהבת משלו. אז בואו אלינו בשבת להכיר, להתא-הב ולאמץ את שמשון !!!
28 צפייה בגלריה
שמשון
שמשון
שמשון
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה:
עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

עמותת כלבלאב

ראג’ה רועה מעורב בן כחמש, מחכה כבר ארבע שנים למשפחה שלו. ראג'ה אהוב המתנדבים, חושש מאנשים חדשים, אבל נקניקייה אחת מספיקה כדי לרכוש את האמון שלו ולהפוך אותו לחבר הכי טוב שלך! ראג'ה מסתדר עם כלבים אחרים אחרי הרגלה, אבל הוא הכי אוהב נקבות עם אופי שמח להשתולל איתן או לשכב בצד בשקט שלו.
התחביבים שלו כוללים בליסה של נקניקיות והשתובבויות בערימות עלים יבשים ושלוליות מבוצבצות. לנאמנות של ראג’ה אין גבולות והוא ישמור היטב על המשפחה שלו. לכן יהיה כלב מושלם למשפחה עם ניסיון וילדים בוגרים שיכולים להדריך אותו בסבלנות ואהבה. למרות החזות החיצונית המגוננת שלו, לראג’ה יש לב רך ורגיש והוא מחפש אהבה, מגע וביטחון.
28 צפייה בגלריה
ראג'ה
ראג'ה
ראג'ה
(צילום: עמותת כלבלאב)
אוֹלי כלבון מתוק ושקט בן שנה וחצי, קציצון חמוד, מסתדר ללא בעיה עם כלבים שלא מציקים לו, ועם אנשים טובים ושלווים והולך ממש יפה עם רצועה. אולי גדל עם אחיו עד גיל שנה עד שננטש בכלביה בעוד שאחיו נשאר בבית. אנחנו מחפשים לאולי פרק ב' אוהב, בית רגוע כי הוא חושש מאנשים זרים. יתאים מאד לזוג בוגר יותר או משפחה עם ניסיון וילדים בוגרים.
28 צפייה בגלריה
אולי
אולי
אולי
(צילום: עמותת כלבלאב)
עוזי בן כשנה, כלב עדין ויפה שהולך ממש יפה ברצועה, מסתדר מצוין עם כלבים אחרים, בעיקר עם נקבות, רגוע וטוב עם אנשים. עוזי נמצא אצלנו בכלביה כבר חצי שנה, פשוט כי הוא כלב עדין וחששן (אך לא תוקפן) עם אנשים ולכן לא מתבלט בימי אימוץ. עוזי יתאים למשפחה עם לב גדול וסבלנות לכלב כמו עוזי, שצריך יותר זמן להיפתח לאנשים, לבטוח, כלב שלא יקפוץ עליכם בשניה שתכירו אבל כזה שיוכיר לכם תודה לנצח על שפתחתם את הלב והבית והצלתם אותו.
28 צפייה בגלריה
עוזי
עוזי
עוזי
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 14:00-12:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

מיה המתוקה בת 4 וחצי חודשים, עדינה וחברותית, מסתדרת עם כולם ומחפשת בית סבלני ורגיש המוכן להשקיע בהרגלה להליכה על רצועה, חיים נעימים בבית וחינוך גורי. גילינו שעם קצת סבלנות היא נפתחת, מכשכשת בזנב, משחקת עם כדור ועם אופי מושלם. תעדיף בית עם כלב נוסף שייתן לה ביטחון.
28 צפייה בגלריה
מיה
מיה
מיה
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
פרינס (אח של מיה) גורון בעל אופי טיפולי. מאוד עדין, שמח לטיולים בחוץ, סקרן ומתוק. פרינס מסתדר עם כולם כולל כלבים אחרים וכל סוג של בעל חיים. חבל לפספס את הגור המתוק הזה. זקוק לביתצ מאמץ או אומנה במימון מלא של העמותה שיחשוף אותו לחיים בבית עם טיולים נעימים והמון ליטופים.
28 צפייה בגלריה
פרינס
פרינס
פרינס
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
נמש המדהימה ביופיה נמצאה כגורה יתומה לבדה לגמרי שעייניה כבר היו פגועות מווירוס,למרות מאמצים רבים לטפל בה בבית האומנה לא הייה אפשר להציל את ראייתה והיא נזקקה לניתוח לתפירת העיניים. נמש חתולה טובת לב ועדינה. הדבר הכי טוב שיוכל לקרות לה זה למצוא בית חם ופינה משלה
28 צפייה בגלריה
נמש
נמש
נמש
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
עקב המצב, שבתות האימוץ בהשהיה, אולם ניתן לאמץ בכל יום. לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה.
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה.

S.O.S חיות

אסתי היא כלבה צעירה, בינונית בגודלה, בת כ 9 חודשים שהגיעה אלינו מהסגר עירוני בצפון. נראה שפעם עברה התעללות ולכן נראית מפוחדת שמניפים ידיים בסביבתה. אסתי היא כלבה חמודה, אך חששנית בהתחלה ולוקח לה מעט זמן להתרגל ולהסתגל. אסתי תשמח לחיות בסביבה כפרית שקטה וזקוקה לבית סבלני שייתן לה את הביטחון ואת האהבה שכל כך מגיעה לה.
אסתי אוהבת פינוקים, מתלטפת ומלקקת. חברותית לאנשים ומסתדרת עם חלק מהכלבים. היא צריכה בית ללא כלבים אחרים. זקוקה לבית ספורטיבי שייקח אותה לטיולים ארוכים או ריצות וישקיע גם במשחקים.
28 צפייה בגלריה
אסתי
אסתי
אסתי
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
אביגדור בן כשנה. כלב מתוק וחכם שהגיע מחווה בדרום הארץ. אוהב ליטופים, טיולים ומשחקים. יודע להישאר לבד בבית ומחונך לצרכים. כלב חברותי שאוהב אנשים וילדים. מסתדר עם כלבים אחרים וגם עם חתולים. זקוק לבית מנוסה וסבלני שישקיע בהוצאת אנרגיה. רצוי בית עם חצר או מושב כי הוא רגיל לחיים במרחבים.
28 צפייה בגלריה
אביגדור
אביגדור
אביגדור
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
שולה המתוקה בת כשנה וחצי. הגודל שלה משקף את הלב הגדול שלה ובכל השאר היא מביאה את העדינות שלה לפני הגודל. כלבה מיוחדת ועדינה עם אופי ממש טוב שנמצאה משוטטת באזור עמק חפר. שולה היא כלבה חכמה שמבינה פקודות בסיסיות. אוהבת מאוד ליטופים וכירבולים. חברותית ומסתדרת עם כולם כולל חתולים. הולכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים.
28 צפייה בגלריה
שולה
שולה
שולה
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . https://www.sospets.co.il/

חבר לי

לוקה היפה, בת כשנה, מעורבת בינונית-גדולה. מלאת שמחת חיים מדבקת, מסתדרת עם כולם, מתלטפת וחברותית. לוקה תתאים לכל בית ובכל הרכב, בית שמוכן קצת להשקיע בבת משפחה חדשה, ללמד אותה דבר או שניים ובעיקר לאהוב ללא תנאים. אם אתם רוצים לחבק את המושלמת הזו כבר בסופש הזה - אנחנו מחכים לכם.
28 צפייה בגלריה
לוקה
לוקה
לוקה
(צילום: חבר לי)
בילי בן 3 והוא הכלב הכי עצוב בכלביה. הגיע לא מזמן מחיי חופש ולא מבין מה עושה בכלוב. הוא הגיע עצוב ומפוחד, ככל שהוא נפתח אנחנו מגלים כלב אוהב ועדין שלא רוצה להיות סגור לבדו. אנחנו מחפשים מאמצים סבלניים ורגועים שרוצים לגלות את בילי ולצאת ביחד לדרך חדשה.
28 צפייה בגלריה
בילי
בילי
בילי
(צילום: חבר לי)
רפאל בן כשנתיים, מרשים ואצילי עם מבט חודר. רואים עליו שהוא יודע מה הוא רוצה ולא מתרגש משום דבר. בעיקר הוא רוצה משפחה טובה לחיות איתה, לקבל ולתת אהבה.
28 צפייה בגלריה
רפאל
רפאל
רפאל
(צילום: חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

תנו לחיות לחיות

מיילו המהמם, אומץ בתור גור קטן ואחרי 9 שנים בבית ננטש בצורה אכזרית! הוא נמצא משוטט לבדו ונלכד להסגר. הבעלים, סרבו להגיע להוציא אותו והודיעו שהם מוותרים עליו.
אל תתנו לגיל של מיילו לבלבל אתכם, הוא כלב חזק ומדהים ולמרות שהמאמצים שלו ויתרו עליו אחרי כל כך הרבה שנים. יש בו אהבה עצומה להעניק לעוד שנים ארוכות ומי שיאמץ אותו ירוויח בגדול את המתוק הזה. מיילו לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגילו-עלינו ו-2 שקי מזון.
28 צפייה בגלריה
מילו
מילו
מיילו
(צילום: תנו לחיות לחיות)
פטוניה הגיעה אלינו מהדרום הרבה לפני המלחמה. כלבה חששנית, עדינה וכל כך מתוקה, שמאמצים סבלניים ואוהבים טרם נמצאו עבורה. הוצאנו אותה מהסגר, מבלי לדעת יותר מדי מה עברה עד אז. מה שבטוח זה שעכשיו, אנחנו רוצים שהיא תזכה לקבל את כל האהבה שבעולם בבית מפנק שייתן, לתמיד את הלב. פטוניה בת 3.
28 צפייה בגלריה
פיטוניה
פיטוניה
פטוניה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
רוברט הכוכב של הממ"ד! רוברט הכלבלב שיצחיק אתכם גם אם נכנסתם להתקף חרדה. רוברט הוא כלב שכל כך קל להתאהב בו. הוא חברותי, הוא אוהב להתפנק ולשחק, הוא נאמן וקשוב, מאולף, מחונך ומעלף, פשוט התרופה הכי בריאה בתקופה הכי קשה שיש. רוברט בן שנתיים וחצי
28 צפייה בגלריה
רוברט
רוברט
רוברט
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

לאקי, כלב שובב בן 3 שנים. אנרגטי, דעתן וסקרן. חברותי ונהדר עם ילדים. מסתדר עם כלבים אחרים. מחוסן, משובב ומסורס.
28 צפייה בגלריה
לאקי
לאקי
לאקי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
שושה, יפיפיה פרוותית בת כשנתיים. קצת חשדנית בהתחלה אבל אחרי שמכירה היא גוש של אהבה. מסתדרת עם כלבים אחרים. רגילה לחיים בבית. מחונכת לצרכים, מחוסנת, משובבת ומעוקרת. לא תתאים לבית עם ילדים קטנים וצריכה בית עם ניסיון.
28 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
יאיר - כלב רגוע ושקט בן כ-6 שנים. חבר אמת ונאמן וממש לא אנרגטי. זקוק לבית רגוע ושלו ולכן לא יתאים לבית עם ילדים צעירים. מסתדר עם כלבות נקבות בלבד. מחוסן משובב ומסורס
28 צפייה בגלריה
יאיר
יאיר
יאיר
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

יוני, כלב רועים-לברדור מעורב גדול בן 6, עדין ומתוק, ידידותי לכולם. כלב משפחה למופת. מחונך לצרכים וביתי. מאוד סקרן ואוהב כלבים ואנשים, סופר עדין ובלי אגרסיות. יש לו מחלה כרונית שמטופלת היטב בכדור יומי. החתולים מסקרנים אותו אבל הוא לא תוקפן, רק מתלהב... ממש כלב מתנה.
28 צפייה בגלריה
יוני
יוני
יוני
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
אוסקר - כלב שכולו לב. המתוק הזה הגיע מבית עם אחיו ואחותו, ועכשיו מחכה שמישהו יקח אותו בהקדם לבית חם. אוסקר הוא כלב חכם מאוד, אצילי, עדין ומעט חששן. הוא נפתח מהר וכשזה קורה, הוא מבקש ליטופים בכזאת עדינות, שאי אפשר לא להתאהב בו! ואם זה לא מספיק, הוא גם מסתדר מצוין עם כלבים. אוסקר יהיה תוספת נהדרת לכל משפחה שמחפשת חבר על ארבע :) רועה מעורב | בן 4.5 | בינוני-גדול | מחכה בהרצליה
28 צפייה בגלריה
אוסקר
אוסקר
אוסקר
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות