חבר למען הכלבים

שלום ושלומית: הכירו את שלום ושלומית המושלמים שהצלנו היום מהסגר ממית בדרום. שלום בן שנה ושלומית, בת חצי שנה, שניהם מעורבים בכל טוב, בינוניים בגודלם, חברותים מאוד עם אנשים וכלבים. שניהם מחכים לבתים מושלמים שיאהבו אותם והם יחזירו אהבה פי כמה. אם אתם מוכנים לכזאת כמות של אהבה, בואו לאמץ את שלום ושלומית בשבת!
24 צפייה בגלריה
שלום ושלומית
שלום ושלומית
שלום ושלומית
(חבר למען הכלבים )
פנינה: המושלמת הזו היא פנינה המתוקה שלנו והיא מחפשת בית חם! פנינה כלבה מהממת ומרשימה בת כשנתיים, מקסימה ועדינה. למרות שאנשים רעים קצצו לה את הזנב ואת האוזניים , היא עדיין מאוד אוהבת אנשים, צמאה למגע ולתשומת לב, מסתדרת נפלא עם כלבים אחרים. מחפשת בית חם ומושלם לתמיד! בואו לאמץ את פנינה בשבת הקרובה!
24 צפייה בגלריה
פנינה
פנינה
פנינה
(חבר למען הכלבים )
ללי: ללי המתוקה שלנו מחפשת בית חם! ללי בת שנתיים, הגיע אלינו ממשפחה כבדת שמיעה שויתרה עליה. מכיוון שהיתה במקום שקט הימים הראשונים בכלביה היו טראומתיים עבורה עם כל הנביחות וההמולה ,אבל אחרי כמה ימים של הסתגלות גילינו כלבה מתוקה , שמחה ועליזה, שאוהבת פינוקים וטיולים. ללי בינונית קטנה בגודלה, אנרגטית, אוהבת אנשים , מסתדרת עם כלבים אחרים, מעט חששנית בהתחלה. בואו לאמץ את ללי בשבת!
24 צפייה בגלריה
ללי
ללי
ללי
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ליאו – כלב מתוק כבן שנתיים, מלא שמחת חיים, מסתדר עם רוב הכלבים וישמח לצאת מהתא בפנסיון לחיים מפנקים בבית. ליאו מחונך, נבון מאוד ופרטנר נהדר לריצות בפארק או טיולים ביער. ליאו כבר התנסה בעבר במחייה בבית כאשר היה באומנה, ומחכה להיפגש אתכם.
24 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
טרנר – גורון מתוק ושמח כבן 9 חודשים. טרנר בעל אופי מושלם, חברותי בטירוף ועם חיוך תמידי על הפרצוף. מתאים לבית עם ילדים ומסתדר היטב עם כלבים אחרים. טרנר כבר עבר אילוף בסיסי והרגלה לכלוב אילוף ומחכה לבית רציני ואחראי שיוכל להמשיך בעבודה שכבר נעשתה איתו
24 צפייה בגלריה
טרנר
טרנר
טרנר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
אוליב – כלבה מתוקה ובעלת אופי עדין ומיוחד. מורגלת לדירה ולחברת חתולים. מחונכת להפליא ותתאים גם לבית עם ילדים קטנים או כזה ללא ניסיון. פשוט כלבה שהיא מתנה. אוליב הייתה פעם כלבה של מישהו והיום היא כלבה של אף אחד. העניקו לה את מה שהיא הכי רוצה – להיות חלק ממשפחה חדשה!
24 צפייה בגלריה
אוליב
אוליב
אוליב
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו לשבתות אימוץ בפארק כפר סבא הנערכות אחת לשבועיים. שבת אימוץ הקרובה 7/10/23 מהשעה 10:00.
לפרטים, בקרו בעמוד הפייס שלנו או באינסטגרם.

תנו לחיות לחיות

טייגר- לאגן כבר קשה להחזיק את הרגליים והכלב שהיה יכול לטייל שעות, מאושר כל כך, לנצל כל דקה מחוץ לסורגים, הולך וקמל, כל טיול כבר מתקצר ואיתו התקוה לזכות בבית לו הוא מחכה כבר שנים. 10 שנים של המתנה, 3 בתים וטייגר אחד אהוב כל כך, רב חייו העביר בכלוב והיה לתקופות קצרות מדי בבית וננטש, שוב ושוב, כי טריטוריאלי למקום שלו בבית. הוא זקוק לזמן הסתגלות ארוך. הוא צריך שיתנו לו את השקט והביטחון שלו כדי שיוכל להרגיש נינוח ולהעניק את כמויות האהבה הבלתי נגמרות שיש בו. טייגר נותח ברגל , 2 גידולים כבר הוסרו מגופו, הוא חייב לצאת הביתה מהר, לפני שהזמן ייגמר! טייגר לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים במידת הצורך ושני שקי מזון גדולים מתנת אורבן צ'ויס.
24 צפייה בגלריה
טיגר
טיגר
טייגר
(תנו לחיות לחיות )
פייר- פייר האהוב שלנו מחכה אצלנו מאז שהוא גור. מדובר בחתולון פינוק, לסוכר יש טעם מר ליד החמידות הזאת! פייר בן שנה.
24 צפייה בגלריה
פייר
פייר
פייר
(תנו לחיות לחיות )
פבלו- הוא עדין ומתוק אבל חששן וביישן מאוד והשנה, פבלו הנסיך מקווה להיות יותר אמיץ ולמצוא מאמצים עם סבלנות, שיעניקו לו הזדמנות מחדש להתחיל. כלבלבון שהגיע אלינו בתור גור קטן גדל בכלוב וכבר 3 שנים מחכה להזדמנות ללמוד מה זאת אהבה.
24 צפייה בגלריה
פאבלו
פאבלו
פאבלו
(תנו לחיות לחיות )

כלבלאב

לינה - לינה המתוקה היא ביגלית מעורבת, בינונית-קטנה בגודלה, בת כשנה. לינה כלבה מקסימה ואוהבת, מלאת שמחה ומרץ, אוהבת לטייל, לשחק ולקפוץ, מסתדרת עם אנשים, ילדים וכלבים ואוהבת את כולם. כלבונת מקסימה שחסר לה רק בית אוהב.
24 צפייה בגלריה
לינה
לינה
לינה
(כלבלאב )
מנטה - מנטה רועה גרמנית מעורבת, גדולה, בת 6 בערך, חכמה, תקשורתית, טובה ואוהבת שהולכת יפה עם רצועה ורגילה לחיים בבית. מנטה היתה בכלביה שלנו כגורה וחיכתה שנתיים לבית ועכשיו הוחזרה אחרי 4 שנים! כי אם המשפחה בהריון. ממש לא מגיע לכלבה טובה כמו מנטה להיזרק ככה בגיל בוגר אחרי שנים בבית, אז פתחו את הלב ובואו לאמץ אותה.
24 צפייה בגלריה
מנטה
מנטה
מנטה
(כלבלאב )
יעלי - יעלי רועה בלגית בת שנתיים, חכמה, שובבה ואנרגטית שיותר מהכל אוהבת פינוקים. יעלי מתנהגת יפה בבית, הולכת יפה עם יד מכוונת נכונה, בלגית טיפוסית שתתאים למשפחה פעילה. יעלי מסתדרת מצוין עם כלבים אחרים ובכלביה נמצאת כחלק מלהקה גדולה של כלבים, והיא מאד אוהבת אנשים וילדים.
24 צפייה בגלריה
יעלי
יעלי
יעלי
(כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 14:00-12:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

בשביל בעלי החיים

אגוזי שלנו הוא לב אחד גדול. אגוזי ננטש וחזר לכלוב עם לב מרוסק. הוא יושב בשקט ולא מבין מה קרה ולאן המשפחה שלו נעלמה. אגוזי בן שנה וארבעה חודשים. הוא הגיע כגור לכלבייה, ראה את כל האחים שלו מוצאים משפחה, והוא נשאר מאחור - בלי שום סיבה! אגוזי הוא כלב מקסים, ממושמע, ידידותי, אוהב חברה של בני אדם ומסתדר עם כלבים אחרים. הוא חכם מאוד, רגוע, ומחכה למשפחה שתאהב אותו לתמיד כמו שהוא אוהב בחזרה.
24 צפייה בגלריה
אגוזי
אגוזי
אגוזי
(בשביל בעלי החיים )
קשת בת כשנה היא כלבה גדולה, סבלנית, רגועה ובעלת אנרגיה נעימה. היא מסתדרת עם כלבים, אוהבת אנשים ותהיה נהדרת בבית עם ילדים. היא הולכת יפה עם רצועה, מחוסנת, משובבת ומעוקרת. תהיה מושלמת עם מאמצים שאוהבים כלבים רגועים.
24 צפייה בגלריה
קשת
קשת
קשת
(בשביל בעלי החיים )
ויגו, בן שנה ושלושה חודשים, כלב עדין, אצילי וחובב ליטופים ופינוקים. הוא מאוד חברותי, מסתדר נפלא עם כולם, משחק יפה עם כלבים אחרים ויהיה כלב משפחה מושלם! ויגו בינוני-גדול ובעל רמת אנרגיה בינונית, רגוע ומקסים מחפש בית חם לכל החיים.
24 צפייה בגלריה
ויגו
ויגו
ויגו
(בשביל בעלי החיים )
השבוע יום אימוץ בשבת בפארק כבפר סבא בין 10:00- 14:00 בואו!
יום האימוץ מתקיים גם בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

חבר לי

פסקל - פסקל שלנו מחכה לבית יותר מידי. מסתדר עם כולם, הכי מתלטף, כשרואה מתנדב יושב על הספסל מיד ניגש לשבת עליו לחיבוק של אהבה. נולד באוקטובר 2020 והוא בגודל כל כך, בינוני בגודלו ומאוד נוח. פסקל ממש מראה לנו כמה הוא מתאמץ להיות הכי מתאים לבית, הוא שומר על שמחת חיים, הוא תמיד מקבל אנשים בחיוך ומחכה לאחד/אחת שלו.
24 צפייה בגלריה
פסקל
פסקל
פסקל
(חבר לי )
אופיר - הכירו את אופיר שלנו, רועה מעורב, נולד בינואר 2021. אופיר סובל מבעיה נוירולוגית שעדיין תחת בירור, הבאה לידי ביטוי בהתקפים בהם הוא מסתובב סביב עצמו ולעיתים פוצע את עצמו. הוא מקבל תרופות ונמצא במעקב רופאי. אופירי הוא כלב קשוב וחכם, אוהב להתלטף ולשחק ומאוד אוהב טיולים רגועים. אבל מה שאין לו בכלביה בכלל זה רוגע, כי הכלביה היא סביבה מאוד מלחיצה. אנחנו מחפשים עבור אופיר אומנה זמנית , ללא כלבים נוספים, בכדי לבדוק האם סביבה בייתית רגועה תשפר את מצבו. אז אם אתם רוצים לעשות מעשה טוב או לבדוק איך זה לגדל כלב אבל עדיין לא מוכנים "להתחייבות הגדולה" שכרוכה בכך - זו בדיוק הזדמנות שלכם! פנו אלינו לפרטים נוספים.
24 צפייה בגלריה
אופיר
אופיר
אופיר
(חבר לי )
טדי - מכירים את אלה שנכנסים לחדר וישר נותנים לכולם הרגשה טובה? אז כזה טדי! טדי החתיך הוא כלב שכולו שמחה ואהבה, אוהב אנשים, ליטופים, משחקים וטיולים והכי הכי מחכה - שתזרקו לו כדורים. לא ברור איך כלב כזה מגיע לכלביה אבל מה שבטוח זה שהוא חייב לצאת מכאן! הוא מחפש בית להיות בו בן משפחה נאמן ולהעניק יםםם של אהבה. טדי אמסטף מעורב, נולד באוגוסט 2021 והוא בגודל בינוני.
24 צפייה בגלריה
טדי
טדי
טדי
(חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש, אפשרות גם אחה"צ.
בקרו אותנו גם ב:
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא

ע.ט.ל.ף

לילי - אן: בת 5 חודשים, כנענית מעורבת, מתוקה ועדינה, מסתדרת עם כלבים ואוהבת מאוד אנשים. קיבלה חיסון ראשון, חיסון כלבת ויש שבב. תימסר תמורת סל אימוץ הכולל חיסונים והתחייבות לעיקור.
24 צפייה בגלריה
לילי אן
לילי אן
לילי אן
(ע.ט.ל.ף)
מיונז: בת חודש וחצי, כנענית מעורבת, גורה מתוקה שאי אפשר שלא להתאהב בה! קטנטונת ואנרגטית. מסתדרת עם כלבים ואוהבת מאוד אנשים. תימסר תמורת סל אימוץ הכולל חיסונים והתחייבות לעיקור.
24 צפייה בגלריה
מיונז
מיונז
מיונז
(ע.ט.ל.ף)
לילה: בת 5 חודשים, מתוקה מאוד ועדינה, עברה הרבה בחייה הקצרים ולכן זקוקה לבית סבלני. מסתדרת עם כלבים. תימסר תמורת סל אימוץ הכולל חיסונים והתחייבות לעיקור.
24 צפייה בגלריה
לילה
לילה
לילה
(ע.ט.ל.ף)
לפרטים: 052-2355109

צער בעלי חיים תל אביב

טרז - כלבה מעורבת, בת כ5 שנים בגודל בינוני- גדול.  אנרגטית, אוהבת לשחק ולרוץ, מאוד חכמה.  מסתדרת עם כלבים חלקי.  דרוש אילוף וחינוך לצרכים.  מחפשת בעלים שיעניקו לו בית חם ואוהב לכל החיים. 
24 צפייה בגלריה
טרז
טרז
טרז
(צילום: רבקה מזרחי)
לינדה-כלבה מעורבת, בת כשנתיים, בגודל בינוני. כלבה חכמה, מאוד חברותית, אוהבת לרוץ ולשחק מחפשת הרבה חום ואהבה. מחפשת בעלים שיעזרו לה להשתלב בקהילה מחוץ לבועת המתקן המוגן. זקוקה לחינוך לצרכים ועבודה על משמעת. מחפשת בית חם ואוהב לכל החיים.
24 צפייה בגלריה
לינדה
לינדה
לינדה
(צילום: רבקה מזרחי)
צ'ארלס-גור חתולים עדין, אוהב לשחק, מעט חששן. מחפש בעלים שיעזרו לו להיפתח ולצבור בטחון, ויעניקו לו בית חם לכל החיים.
24 צפייה בגלריה
צ'ארלס
צ'ארלס
צ'ארלס
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-17:00 ו'-9:00-13:00, שבת ראשונה כל תחילת חודש 11:00-13:00, טלפון לבירורים *4553