חבר לי

שרון - הכירו את הכלב הכי חמוד שתראו, שרון! שרוני המושלם, כלב מלא אהבה, מסתדר עם כל הכלבים והאנשים, מחפש תמיד אהבה ותשומת לב. הוא נולד בפברואר 2022 ומחפש מישהו שיקח אותו בתור חבר לכל החיים. לשרון יש כל כך הרבה אהבה ושמחה לחלק לעולם והוא רק מחכה שמישהו יראה אותו סוף סוף.
18 צפייה בגלריה
שרון
שרון
שרון
(חבר לי )
מייקי המדהים, עבר כל כך הרבה בחייו הקצרים שזה פשוט מדהים שהחיוך לא ירד לו מהפנים. מייקי הגיע לכלביה שלנו כגור קטן ומתוק ולצערנו היה צריך לגדול בכלביה. הוא בינוני בגודלו, עדין, נולד בספטמבר 2021.
18 צפייה בגלריה
מייקי
מייקי
מייקי
(חבר לי )
ג'ין - איך זה מרגיש ששוברים לך את הלב פעמיים? כנראה שג'ין יודעת. הכלבה המתוקה הזו לא מבינה לאן הגיעה ולמה היא לא בבית שאימץ אותה לפני חצי שנה. והאמת שגם אנחנו לא. ג'ין היא כלבה מדהימה, חכמה, קשובה, בגודל בינוני ונוח שמעניקה אינסוף אהבה. אחרי התחלה לא פשוטה בתור כלבה נטושה היא השתקמה והפכה לכלבת בית מדהימה. ולאחר חצי שנה בבית אליו התרגלה ואהבה היא ננטשה שוב. למה? כי לא התאים להם יותר. אז אם אתם מחפשים כלבה מיוחדת, נאמנה, רגישה ואוהבת ג'ין מחכה לכם.
18 צפייה בגלריה
ג'ין
ג'ין
ג'ין
(חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
ימי אימוץ בכל שלושת ימי החג שישי שבת ראשון.
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש, אפשרות גם אחה"צ.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

כלבלאב

פנדה - דובונת בת 3, כלבה שלמרות גודלה היא קצת פחדנית וחוששת מאנשים חדשים. פנדה מחפשת משפחה שתפתח אליה את הלב, תראה אותה ותגיע ללב שלה - תאמינו לנו שזה לוקח חמש דקות מקסימום (2 דקות עם חטיף). כלבה גדולה ומלאת שמחה, הולכת יפה עם רצועה ואוהבת לטייל ולרוץ. תתאים למשפחה עם אהבה וניסיון.
18 צפייה בגלריה
פנדה
פנדה
פנדה
(כלבלאב )
מיימון - מיימון בן כשנה וחצי, רועה מעורב חתיך וסופר מתוק. כלב חברותי ונח, מתחבר בקלות לאנשים, ילדים וכלבים. מיימון רגיל לחיים בבית, אין לו בעיה להישאר לבד, שקט ומחונך לצרכים, הולך יפה עם רצועה, אוהב גם לרוץ אבל הכי הוא אוהב ליטופים וחיבוקים.
18 צפייה בגלריה
מיימון
מיימון
מיימון
(כלבלאב )
קים - רועה בלגית מהממת בת 7 וחצי שעברה חיים לא פשוטים, ולמרות זאת היא כלבה מדהימה ואוהבת. קים כלבה אנרגטית כיאה לגזע, אבל גילה הבוגר יותר יוצר איזון מושלם של כלבה אוהבת, נאמה, קשובה וחכמה, אבל כזו שיכולה להיות פרטנרית ריצה מדהימה. קים לא נחשפה לכלבים במהלך חייה המוקדמים אז היא מתאימה למשפחה ללא בע"ח חיים נוספים.
18 צפייה בגלריה
קים
קים
קים
(כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 14:00-12:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

חבר למען הכלבים

זכריה בן שנה, כלב מקסים ועדין שאוהב מאוד ליטופים וחיבוקים, בינוני בגודלו, מסתדר נפלא עם אנשים, ילדים וכלבים וזקוק עכשיו, יותר מתמיד, לבית. אולי בזכותכם בכל זאת יהיה סוף טוב לזכריה ונגיע למשפחה שתתאהב בכלב מושלם שרק רוצה בית לנצח, כזה שלא ישבור את ליבו וינטוש אותו. זכריה עבר כמה נטישות, ואנחנו רוצים לחפש לו משפחה לתמיד.
18 צפייה בגלריה
זכריה
זכריה
זכריה
(חבר למען הכלבים )
גורים מתוקים בטירוף יחכו לכם ביום האימוץ שלנו ביום שבת הקרובה בתקווה לצאת מהכלביה עם משפחה חמה ואוהבת. לתמיד! המושלמים שלנו בני חודשיים וחצי, יגיעו לגודל בינוני בבגרותם, שובבים , חברותיים ומתוקים, שימיסו לכם את הלב מרוב אהבה.
18 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(חבר למען הכלבים )
פלה: בן כשנה וחצי, הגיע אלינו מכפר בצפון, פצוע ועם זנב חצי חתוך. למרות הכל, פלה התגלה ככלבלב מקסים ומלא שמחה ואהבה לכל העולם. מסתדר נהדר עם כלבים ואנשים. מוכן למכור את הזנב שלו, (מה שנשאר ממנו) בעבור כמה ליטופים וחיבוקים. פלה שלנו מחפש משפחה אוהבת שתעניק לו בית אוהב, שתוציא אותו לטיולים כיפיים, ותתן לו חיבוקים וליטופים ללא הגבלה. הוא יחזיר אהבה פי כמה!
18 צפייה בגלריה
פלה
פלה
פלה
(חבר למען הכלבים )
כל הכלבים האלו, ונוספים יחכו לכפם ביום באימוץ בשבת 16.9.23 בעמותת חבר למען הכלבים בסימן התחלות חדשות.
ימי אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

מתילדה, כלבה מקסימה בת כשנה. חברותית וטובת לב. נהדרת עם ילדים ומסתדרת עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית.
18 צפייה בגלריה
מתילדה
מתילדה
מתילדה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
זורו, בן שנתיים וחצי אנרגטי ושובב. מסתדר עם חלק מהכלבים, יהיה מצויין ככלב משפחה.
18 צפייה בגלריה
זורו
זורו
זורו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
הלנה בת שנה וחצי. כלבה למביני עיניין שמחפשים לאמץ כלבה אנרגטית ודעתנית שיודעת בדיוק מה היא רוצה. מסתדרת עם כלבים, תתאים למשפחה ללא ילדים קטנים.
18 צפייה בגלריה
הלנה
הלנה
הלנה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים:
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 12:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:0

S.O.S. חיות

ליטני המתוק הוא מילנואה מעורב בן כחצי שנה ומלא חמידות שפשוט הורסת אותנו. ביום האימוץ הוא רק מבקש ליטופים וחיבוקים מכל המתנדבים... ליטני אוהב לאהוב אבל לצערינו מכיר גם סבל וכאב. הוא הגיע להסגר עירוני עם פציעה בגב כנראה כתוצאה מהתעללות. ליטני טופל והחלים והיום הוא כלבון מתבגר מקסים ומתוק שאוהב לרוץ ולשחק. הוא בריא לגמרי ומסתדר נהדר עם כלבים אחרים ומאוד אוהב אנשים וילדים. הולך יפה ברצועה ויכול להתאים לכל בית.
18 צפייה בגלריה
ליטני
ליטני
ליטני
(S.O.S. חיות)
היידי היפה היא כלבה צעירה בת פחות משנה שפעם היה לה בית והיום כבר לא. היידי הגיעה אלינו לפני כמה ימים והיא כלבה חברותית, טובה, שמחה ומלאת אנרגיה כיאה לגזע. היידי תשמח למשפחה פעילה שתדע לתת לה הרבה חום ואהבה לצד משמעת וגבולות. היידי תשמח לבית עם חצר אך זה לא הכרחי.
18 צפייה בגלריה
היידי
היידי
היידי
(S.O.S. חיות)
לוסי בת כשנה וחצי היא כלבה מקסימה שננטשה מבית. הושארה בחצר כשעברו בית זה פשוט קורע לב. לוסי היא כלבה טובה מאוד שאוהבת ליטופים ומשחקים . חברותית ונקשרת בקלות. . הולכת יפה ברצועה ומחונכת לצרכים. לוסי מסתדרת עם כלבים אחרים, תשמח לבית עם חצר ותעדיף לבלות שם רוב הזמן.
18 צפייה בגלריה
לוסי
לוסי
לוסי
(S.O.S. חיות)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
גם בחג הראשון של ראש השנה (16.9.23)
יום האימוץ מתקיים כרגיל
יום האימוץ הגדול במדינה לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות
של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ.
בין השעות 10:00-14:00
ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים בכל יום. כנסו ותתאהבו.

תנו לחיות לחיות

צ'ארלי - 4 שנים הוא היה בבית ו-4 שנים שהוא כאן...צ'רלי האהוב שלנו. מתיישב עלייך ופשוט דורש, אהבה בלי סוף, לתת ולקבל. צ'רלי הוא כלב עדין ומקסים שננטש, אז... כי לחוץ במפגש ראשוני עם אנשים. אז מה??????? לא שווה להשקיע יותר מרגע כדי לזכות בכמויות האהבה הבלתי נגמרת שיש למהמם הזה לתת? כלב שכולו חיוכים ופינוקים , צ'רלי בן 8, הוא לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרם שלנו כשהטיפול הרפואי בבעיות הקשורות לגילו עלינו, ו-2 שקי מזון גדולים מתנת אורבן צ'ויס.
18 צפייה בגלריה
צ'רלי
צ'רלי
צ'רלי
(תנו לחיות לחיות )
באן- תינוק מתוק עם עיניים ירוקות מהפנטות! באן המושלם! חתולון עדין ומקסים, שצולע, בקטנה, על רגל אחת ולכן מתקשה למצוא מאמצים שיבינו שמדובר בחתולון מושלם. הוא הולך בלי בעיה, משחק ומלא מתפנק, תראו את התמונה המלאה ותזכו באהוב שימלא את הבית באהבה. באן בן שנה וחצי.
18 צפייה בגלריה
באן
באן
באן
(תנו לחיות לחיות )
יהודה- לפני חמש שנים, גור קטן עם רגל מרוסקת, שכב ללא יכולת תזוזה. טיפלנו ביהודה, הוא נשאר עם צליעה קלה, שלא מפריעה לו בכלום- חוץ מלמצוא אהבה. יהודה הספיק להיות בבית, אבל בגלל שהוא כלב כל כך עדין ומתוק שבמצבים מסוימים נלחץ- הוא חזר לכלוב עם לב מפורק. הוא עבר מספיק בחייו ואנחנו כל כך רוצים שכלב שיש בו אהבה עצומה להעניק, יזכה להגיע הביתה-לתמיד. אחד המהממים שיש, יהודה בן 5
18 צפייה בגלריה
יהודה
יהודה
יהודה
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il