S.O.S חיות

דיימון המתוק והמקסים הוא כלב צעיר ופעיל בן כשנה. כלב בוגר אבל עדיין מפגין שובבות גורית בבית וצריך משחק ולימוד גבולות. הוא מחונך לצרכים וקל להרגילו לסדר יום. הולך יפה ברצועה ויכול למשוך כשרואה כלבים עוברים. אוהב אנשים וילדים ונקשר אליהם. בימי האימוץ הוא רק מבקש ליטופים מכולם... בואו לפגוש את דיימון המושלם ביום האימוץ הגדול בשבת בהרצליה.
22 צפייה בגלריה
דיימון
דיימון
דיימון
(S.O.S חיות)
פאו בן כחצי שנה. כלב מקסים ומהמם שניצל מבסיס צבאי בשומרון. פאו הוא כלב חברותי שאוהב ילדים. הוא בילה בשבועות האחרונים בקורס מאלפים צעירים של S.O.S חיות ולמד פקודות אילוף. מסתדר עם כלבים אחרים, הולך יפה מאוד ברצועה ומחונך לצרכים.
22 צפייה בגלריה
פאו
פאו
פאו
(S.O.S חיות)
נירה בת כשנה שקיבלה את חייה במתנה. נירה נמצאה בטייבה במצב רזון קיצוני, מלאת קרציות ופרעושים ועם אנמיה חריפה. המבט בעיניים שלה גמר אותנו... כל כך הרבה יאוש ועל כל הסבל שעברה. לנירה לקח זמן להתאושש ולהחלים אבל היום אחרי כחודשיים היא כלבה מקסימה ואוהבת שהתרגלה לחיים בבית (בבית האומנה) ומוכנה לגמרי למצוא את המשפחה שלה לכל החיים. נירה יכולה להיות חששנית כלפי זרים אך כשמכירה היא מאוד חברותית ומתלטפת. נקשרת לאנשים ומחפשת יחס ותשומת לב. אוהבת משחקי כדור, טיולים וריצות. היא מחונכת לצרכים ויודעת ללכת עם רצועה. זקוקה לבית אוהב וסבלני שישקיע גם בפריקת אנרגיה ומשמעת. היא צריכה בית ללא ילדים קטנים.
22 צפייה בגלריה
נירה
נירה
נירה
(S.O.S חיות)
יום האימוץ הגדול במדינה לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים בכל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות
של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום. הכנסו ותתאהבו: https://www.sospets.co.il/

תנו לחיות לחיות

ריי- אי אפשר להסביר במילים כמה חם. אפשר רק להסתכל על הלשון הארוכה בעולם ולהבין שלאהוב הזה חם טילים והעיניים הגדולות האלה מבקשות, לצאת מהכלוב להתמזג בבית שיאהב בלי סוף. הכלבלב שיש לו פרווה שאי אפשר להוריד ממנה את הידיים, זנב לתפארת, נמשים שדורשים נשיקות ולשון שמחלקת לקים רטובים בלי סוף. מה הוא עדיין עושה כאן בכלל? ריי המהמם שלנו, ממרח של אהבה, שכמו רב הכלבים, ינבח בלי סוף כשתעברו ליד הכלוב שלו. אם תתנו לו הזדמנות להכיר- תכירו אהוב בלתי רגיל! ריי צמא לתשומת לב ולכן יכול להיות טריטוריאלי. הוא זקוק למאמצים עם ניסיון, בבית שיאהב המון, ריי בן 5.
22 צפייה בגלריה
ריי
ריי
ריי
(תנו לחיות לחיות )
פייר- את העובדה שיש אנשים שעדיין מאמינים שחתול שחור מביא מזל רע, אנחנו באמת צריכים בשנת 2023 להעלים מהעולם! מאמצים פוטנציאלים מוכנים לאמץ אך ורק חתול שאינו שחור! וכך פייר המתוק שלנו, חתול שחור עדין ומקסים, שגם חסרה לו עין אחת, מחכה אצלנו מאז שהוא גור קטן.. דרך אגב, במדינות כמו יפן גרמניה, אנגליה ואוסטרליה, חתול שחור הוא סגולה להצלחה בכל תחומי החיים! פייר מבטיח שהחיים לצדו יהיו מלאים רק במזל טוב! פייר בן שנה
22 צפייה בגלריה
פייר
פייר
פייר
(תנו לחיות לחיות )
סוניק- סוניק המתוק שלנו. חתולון מתפנק ואוהב, סופר חברותי, שנותן את כל הלב. סוניק בן שנה.
22 צפייה בגלריה
סוניק
סוניק
סוניק
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

מינה נמצאה משוטטת ברחובות נתניה. בכלביה פגשנו כלבה נהדרת וחברותית, שובבה ואנרגטית אבל גם מתפנקת ומלאה באהבה. מינה מקסימה, מחונכת לצרכים ומסתדרת עם כלבים. היא מחכה למשפחה הנכונה שתגיע עם סבלנות והמון אהבה ותוציא אותה מהכלוב לתמיד! בתמורה היא מבטיחה להכניס המון צחוק ואהבה הביתה. רועה בלגית | בת שנתיים וחצי | בינונית-גדולה | מחכה בנתניה
22 צפייה בגלריה
מינה
מינה
מינה
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
לוקה המתוקה מחכה לכם, זאבונת מעורבת, נוחה ואוהבת בני אדם פעם היה לה בית אך הם ויתרו עליה וכך היא מצאה את עצמה בכלביה. לוקה מעוקרת, מחוסנת ומורגלת לצרכים, הולכת יפה ברצועה ובכלל, כלבה מושלמת תשמח להיות בת יחידה כי היא קצת חוששת מכלבים אחרים, מחכה לבית שאוהב לטייל ושיראה בה בת משפחה רועה מעורבת | בת שנה | גודל בינוני | מחכה בהרצליה
22 צפייה בגלריה
לוקה
לוקה
לוקה
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

חבר למען הכלבים

גורים: קבלו את נבחרת הגורים המושלמים שלנו! מלא גורים מתוקים בטירוף יחכו לכם ביום האימוץ שלנו ביום שבת הקרובה 2.9.23 בתקווה לצאת מהכלביה עם משפחה חמה ואוהבת. לתמיד. המושלמים שלנו בני כחודשיים ,יגיעו לגודל בינוני בבגרותם, שובבים ומתוקים, שימיסו לכם את הלב מרוב אהבה. אז רק אם אתם יודעים מה כרוך בגידול גורים ומוכנים לפתוח את הלב, מבינים שכלב הוא בן משפחה לכל דבר וזה לתמיד, המתוקים והמתוקות האלו יחכו לכם אצלנו.
22 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(חבר למען הכלבים )
שמשון ויובב: בואו לאמץ את שמשון ויובב בשבת! הם חיכו חודשים בכלוב בהסגר בדרום. בכל יום קיוו שהיום זה יהיה היום בו יזכו לקבל הזדמנות לצאת מהמקום הרועש והמפחיד בהסגר. את רוב חייהם הקצרים הם גדלו למציאות הנוראית של הכלוב והסטרס. אז אחרי הרבה זמן בכלוב, הם סוף סוף זכו להגיע אלינו ולהתחיל מחדש, בתקווה שימצאו בית אוהב במהרה. שמשון ויובב , שני אחים מתוקים בני 10 חודשים, בינונים בגודלם, מסתדרים נפלא עם אנשים וכלבים אחרים וכל כך רוצים משפחה אוהבת משלהם. כלבים רבים אחרים מחכים גם הם בהסגר ממנו הם באו להזדמנות חדשה, ואנחנו נוכל לעזור רק אם יהיו אימוצים. אז בואו אלינו בשבת להכיר, להתא-הב ולהציל חיים!!
22 צפייה בגלריה
שמשון ויובב
שמשון ויובב
שמשון ויובב
(חבר למען הכלבים )
רותם: המהממת הזו הזו היא רותם שלנו. רותם בת שנה חצי, והיא באמת הכלבה הכי מתוקה בעולם. מקסימה, עדינה כמו נסיכה, ואוהבת מאוד את כולם. היא מסתדרת נהדר עם כלבים אחרים, ותשמח לחבר או חברה אבל לא חייב! מעורבת בכל טוב ובינונית בגדולה. בואו לאמץ את רותם בשבת!
22 צפייה בגלריה
רותם
רותם
רותם
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים:
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

ע.ט.ל.ף

ג'ינג'ה - בת 8 חודשים, בינונית-קטנה, מחוסנת ומעוקרת, גורה שובבה, אנרגטית, חמודה בטירוף, אוהבת מאוד לשחק עם כלבים אחרים ולישון על הבעלים. נאמנה בצורה יוצאת דופן. * עדיפות לבית עם ילדים או בית עם אדם שעובד מהבית.
22 צפייה בגלריה
ג'ינג'ה
ג'ינג'ה
ג'ינג'ה
(ע.ט.ל.ף)
ביש גדא - בן 8 חודשים, בינוני, מחוסן ומסורס, כלב עדין ומאוד רגיש, מסתדר עם כולם. מנשק עם האף, אוהב לשחק עם כלבים אחרים וצעצועים. * זקוק לבית סובלני ורגוע, עדיפות עם כלב נוסף.
22 צפייה בגלריה
ביש גדא
ביש גדא
ביש גדא
(ע.ט.ל.ף)
תן-תן - בת 10 חודשים, הכלבה הכי מתוקה בעולם, עדינה, ביישנית ונאמנה. מאוד חששנית בהתחלה אבל מאוד מאוד רוצה אהבה ומאוד אוהבת לשחק ולהתפנק עם האנשים שהיא מכירה. *צריכה בית מאוד סבלני ומכיל - עדיפות לבית רגוע.
22 צפייה בגלריה
תן-תן
תן-תן
תן-תן
(ע.ט.ל.ף)
לאימוץ הכלבים: 052-2355109.

עמותת כלבלאב

רובי הוא רועה בלגי חברותי כבן שנתיים, שנותן המון אהבה לאנשים, מחפש ליטופים ויחס. רובי מאד אוהב לטייל וזקוק להוצאת אנרגיה, והוא מאוד נאמן וקשוב למוביל שנותן לו כיוון. רובי מסתדר עם כלבים אחרים, הוא אוהב לשחק אבל אחרי טיול גם אוהב לשכב ולנוח בשקט.
22 צפייה בגלריה
רובי
רובי
רובי
(כלבלאב)
גורי המתוק, כשמו כן הוא גורון כבן חצי שנה שנמצא משוטט והגיע לכלביה. גורי כלבון עדין וטוב שמסתדר עם כולם: אנשים וכלבים, גדולים וקטנים. הוא קצת ביישן וממש מגיע לו חום ואהבה ומשפחה לתמיד שתיתן לו תחושת ביטחון ואהבה לתמיד.
22 צפייה בגלריה
גורי
גורי
גורי
(כלבלאב)
דונה היא בלגית מעורבת גדולה ואנרגטית בת 3 שמחכה לבית מתאים שיעוף על האנרגיות שלה. דונה כלבה מאד חכמה, נאמנה וקשובה, היא הולכת יפה כאשר פורקת אנגיה בצורה נכונה, והיא מאד אוהבת מגע וליטופים, משחקים וטיולים. דונה מסתדרת עם זכרים בוגרים ותשמח לחבר שובב למשחקים.
22 צפייה בגלריה
דונה
דונה
דונה
(כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ).
עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Original.Klavlove עמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/klavlove.dogs.shelter העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106 אתר העמותה: https://klavlove.co.il

באר שבע אוהבת חיות

אוליב גורה מהממת בת חצי שנה בגודל בינוני. מחונכת לצרכים ופקודות בסיסיות. אוליב גורה עדינה, מתכרבלת ומתלטפת שלא מהססת להתהפך על הגב ולבקש ליטופים בבטן. אוליב מסתדרת עם כולם! אוהבת לשחק עם כלבים, חייה בבית עם חתולים ועדינה ומתוקה עם ילדים. אוליב גורה שתתאים לכל בית! היא מחפשת בית מלא אהבה שיעניק המון ליטופים.
22 צפייה בגלריה
אוליב
אוליב
אוליב
(באר שבע אוהבת חיות )
פיסטוק החתיך, רועה מעורב בן כשנה וחצי. פיסטוק נמצא משוטט והגיע העירונית לפני שם בילה את רוב חייו. פיסטוק כלב חכם ואנרגטי ונאמן שאוהב מאוד לשחק ולרוץ שהדבר היחידי שעשה רע זה שהוא לא מסתדר עם כלבים וחתולים אבל פיסטוק מאוד אוהב אנשים פיסטוק יתאים במיוחד למשפחה עם ניסיון שתדע להציב לו גבולות.
22 צפייה בגלריה
פיסטוק
פיסטוק
פיסטוק
(באר שבע אוהבת חיות )
עמותת באר שבע אוהבת חיות עובדת לשיפור מצב כלבי וחתולי באר שבע והסביבה. העמותה פועלת באמצעות משפחות אומנה ובשיתוף פעולה עם ההסגר העירוני של באר שבע למציאת בתים מאמצים לכלבי וחתולי ההסגר והעיר.
יום האימוץ הקרוב יתקיים בבאר שבע ביום חמישי ה7.9 בין 16:00-19:00 בדשא ליד מרכז מורים
לאימוצים (כל הארץ) ואומנות (בבאר שבע) ניתן ליצור קשר בטלפון 0507222571 (וואטסאפ בלבד)
ניתן לפנות אלינו גם בפייסבוק
ובאינסטגרם

חבר לי

תות - הכירו את הגורה המתוקה ביותר, תות! המתוקה מורגלת לחיים בבית, קשובה, חברותית, מתלטפת ופשוט גורה מדהימה. נולדה באפריל 2023 ותהיה בינונית-גדולה בבגרותה.
22 צפייה בגלריה
תות
תות
תות
(חבר לי )
מיילי - הכירו את הרועה הכי יפה בעיר! מיילי המדהימה, כלבה חכמה, סקרנית, קשובה וטובה. לא ברור איך מצאה את עצמה בכלוב אבל מה שבטוח שמי שיאמץ אותה יזכה ובגדול! היא נולדה בפברואר 2022, גדולה ויפיפייה, מסתדרת עם אנשים וכלבים. אנחנו כבר לגמרי התאהבנו, למה אתם מחכים?
22 צפייה בגלריה
מיילי
מיילי
מיילי
(חבר לי )
פוקס - הכירו את פוקס ההורס! כלב באמת שלמות! עדין ומתוק, בינוני+ בגודלו, נולד ביוני 2022 ומחפש להיות החבר הכי טוב הבא שלכם. הולך יפה על רצועה, קשוב, נעים ואוהב את כולם- אנשים וכלבים כאחד.
22 צפייה בגלריה
פוקס
פוקס
פוקס
(חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש, אפשרות גם אחה"צ.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית