חלל תקשורת, מפעילת צי הלוויינים עמוס, הודיעה היום (א') כי התקשרה בהסכם כספק תקשורת לוויינית עם לקוח אסטרטגי נוסף באפריקה. במסגרת ההסכם, החברה תספק ללקוח שירותי תקשורת טלוויזיה בלוויין בתחום תדר C למשך שלוש שנים, וזאת באמצעות הלוויין עמוס 17,
בחברה אמרו כי עסקה זו, שהיקפה כ-2.2 מיליון דולר, מהווה צעד נוסף ביישום התוכנית האסטרטגית של חלל-תקשורת השמה לה למטרה להיות ספק מוביל לשירותי תקשורת ביבשת אפריקה. לאחרונה הודיעה החברה כי היא ממשיכה לפעול להעמקת נוכחותה ביבשת אפריקה ואף חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי והשקעה בחברת NuRAN מקנדה אשר צפוי לתרום לגידול הנמשך בתפוסה בעמוס-17. גורמים בתחום אמרו כי מדובר בהבעת אמון רב בחלל-תקשורת וביכולותיו המתקדמות והייחודיות של הלוויין המתקדם, ששוגר לפני כשנתיים לחלל.
1 צפייה בגלריה
הדמיה
הדמיה
הדמיה של עמוס 17
(הדמיה: חלל תקשורת)
לפני כמה ימים פרסמה חלל תקשורת דוחות לרבעון השני ובו היא הציגה המשך מגמת עלייה בהכנסות והתקשרויות בחוזים חדשים בהיקף מצטבר של למעלה מ- 36 מיליון דולר.
בחברה אמרו כי הגידול בהכנסות נובע מחידושי חוזים משמעותיים לצד המשך הפעילות העסקית המכוונת לפלחי שוק באפריקה, הכוללים חברות סלולר וטלקום, והמשך יישום שינוי לחברה מוטת שרות ושירותים נלווים לצד התקשורת הלוויינית.
עוד אמרו בחלל תקשורת כי הכנסות החברה ברבעון השני של שנת 2021 הסתכמו בכ-23.1 מיליון דולר והרווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות הסתכם בכ- 16.2 מיליון דולר. עוד נמסר בהודעת החברה כי צבר הכנסות החברה גדל לכ-345 מיליון דולר, לעומת סך של כ- 333 מיליון דולר ברבעון קודם.
בחלל תקשורת הוסיפו כי בחציון הראשון לשנת 2021 הסתכמו הכנסות החברה ב-46 מיליון דולר והרווח לפני ריבית, פיסים, פחת והפחתות הסתכם ב 33.5 מיליון דולר. כמו כן, נרשם גידול של כ- 9% ברווח התפעולי בחציון ראשון 2021 לכ-5.7 מיליון דולר, זאת בנטרול ירידת ערך בתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף דיווחה החברה שההזמנות מממשלת ישראל בלוויינים עמוס 3, עמוס 4 ועמוס 7 מתחילת השנה עמדו על כ-39 מיליון דולר.
לאחרונה הודיעה החברה כי היא ממשיכה לפעול להעמקת נוכחותה ביבשת אפריקה ואף חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי והשקעה בחברת NuRAN מקנדה אשר צפוי לתרום לגידול הנמשך בתפוסה בלוויין עמוס-17.
פורסם לראשונה: 15:40, 01.09.21