עמותת בשביל בעלי החיים

גורי הוא אחד מהכלבים שהיו בכלבייה בבת ים כשנפל טיל באזור, ועבר לכלבייה במסובים. הוא רועה גרמני מפואר ומרשים בן שבע וחצי, שהגיע ממקום רע ועדיין מחכה למאמצים שיהיו תיקון עבורו. גורי הוא כלב מדהים לא רק חיצונית. הוא נאמן מאוד ואוהב את המטפלים שלו. מסתדר היטב עם אנשים שהוא מכיר וסומך עליהם. הוא מסתדר עם חלק מהכלבים. עם חתולים לא.
הוא זקוק למאמצים עם ניסיון, סבלניים ואסרטיבים שיעזרו לו להתאקלם. כל כך מגיע לו פרק ב' חיובי! מגיע לו בית מפנק ומשפחה אוהבת. מי יושיטו יד ויזרקו כדור לגורי?
18 צפייה בגלריה
גורי
גורי
גורי
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים ע"ר )
אלה, בת ארבע וקצת, מגזע רועה גרמני בעלת נוכחות מרשימה שאי אפשר להתעלם ממנה. אלה בעלת רמת אנרגיה בינונית, נהדרת עם אנשים ופשוט היא קסם אחד גדול. התאהבות מובטחת. אלה תימסר מחוסנת, משובבת ומעוקרת בחסות עמותת בשביל בעלי החיים ע"ר.
18 צפייה בגלריה
אלה
אלה
אלה
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים ע"ר )
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם - עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הווטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

תנו לחיות לחיות

ביידן - ביידן המהממת שלנו! כלבה מקסימה שעברה עוול נורא. היא אומצה בתור גורה, הייתה קשורה כל חייה ועברה התעללות קשה. מאז היא חשדנית. ובצדק. אם לא די בכך, היא גם לא שומעת באוזן אחת, מה שמגביר את החשדנות שלה עם אנשים שהיא לא מכירה. אבל כשהיא מכירה ויודעת לזהות אהבה, איזה אושר זה להתפנק עם המדהימה הזאת.
ביידן זקוקה למאמצים עם ניסיון והרבה אהבה לתקן את הנזק שנגרם לה. ביידן בת 5.
18 צפייה בגלריה
ביידן
ביידן
ביידן
(צילום: תנו לחיות לחיות)
פרידה - כל נמש באף המתוק הזה- כל כך מחכה לנשיקות! פרידה המהממת, כלבה עם אנרגיות ורצון תמידי למשחקים ופינוקים. פרידה רכושנית מאוד למקום שלה, לצעצועים שלה ולאוכל שלה ולכן למרות המתיקות, לא מתאימה לכל בית. פרידה זקוקה למאמצים עם ניסיון, בבית בלי ילדים קטנים. פרידה בת שלוש
18 צפייה בגלריה
פרידה
פרידה
פרידה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
כוכבה - חתלתולונת מקסימה, עדינה וביישנית, כוכבה הגיעה אלינו כשהיתה גורה קטנה ואוטוטו היא סוגרת שנתיים בחתולייה... כשנכנסים אלינו לחתוליה, לעיתים היא מתחבאה ולכן מתפספת...תהיו סבלניים עבורה ותזכו בנסיכה שתמלא את הלב באהבה.
18 צפייה בגלריה
כוכבה
כוכבה
כוכבה
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(ב-waze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

עמותת S.O.S חיות

פטריסיה המקסימה בת כשנה וחצי. כלבה מקסימה ועדינה שניצלה מהסגר הנגב המערבי. פטריסיה עברה לבית אומנה, שם מרעיפים עליה הרבה אהבה. היא עדיין מפוחדת אבל מצליחה להתגבר על הפחד. אוהבת אנשים ואדישה לכלבים אחרים. רגועה וקשובה בבית .מחפשת ליטופים ויחס. זקוקה להרבה אהבה.
18 צפייה בגלריה
פטריסיה
פטריסיה
פטריסיה
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
לגרתה בת כשנתיים וחצי. היא ניצלה ממש עכשיו במלחמה מהסגר אשדוד. היא כלבה מקסימה, מחונכת לצרכים, הולכת יפה עם רצועה וממש קשובה. בעלת אופי מדהים ורגועה בבית. כלבה מאוד חכמה ולומדת מהר. חברותית ומסתדרת עם כלבים אחרים. לא אוהבת חתולים.
18 צפייה בגלריה
לגרתה
לגרתה
לגרתה
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
אנטוניו בן כ-4.5 שנים. הוא ניצל מהסגר אשקלון. אנטוניו הוא כלב מקסים, בעל אופי רגוע. הוא כלב עדיין וחשדן, שלוקח לו זמן להסתגל לשגרה, אך ככל שהזמן עובר הביטחון שלו עולה. הוא זקוק לבית אוהב וסבלני, שימשיך להעלות לו את הביטחון ורצוי בסביבה שקטה. הוא חברותי ומסתדר עם כלבים אחרים. הוא יתאים גם לבית עם ילדים. הולך יפה עם רצועה ומחונך לצרכים.
18 צפייה בגלריה
אנטוניו
אנטוניו
אנטוניו
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
פן הוא כלב מקסים וצעיר בן כ-8 חודשים. בעל אופי נוח וטוב, שמאוד אוהב להתלטף. פן נמצא בבית אומנה מקסימה, שמרגילה אותו לחיים בבית. הוא כבר מחונך לצרכים והולך יפה עם רצועה. הוא משחק יפה עם כלבים בגינה ואדיש לחתולים בטיולים.אוהב לטייל ולשחק בצעצועים ויודע להישאר לבד בבית. בעל שובבות גורית ואוהב לקפוץ. לכן רצוי שיאומץ לבית עם ילדים בוגרים. זקוק לבית סבלני שיעבוד איתו ויקנה לו סדר יום קבוע. כלב חכם שלומד מהר.
18 צפייה בגלריה
פן
פן
פן
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
יום האימוץ לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ.
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום.

עמותת חבר למען הכלבים

נגה ופיטר: זוכרים את האמא והגורים שהצלנו מהסגר קרית ארבע? אז האמא ואחד הגורים עדיין מחפשים בתים חמים לכל החיים. לאמא קראנו נגה, היא מתוקה, חברותית ועדינה בת שנה וחצי.לגור המתוק קראנו פיטר והוא בן 4 וחצי חודשים, יהיה בינוני בבגרותו, גורון שמח, חברותי וסקרן.
נגה ופיטר יחכו לכם ביום אימוץ שלנו ביום שבת הקרובה בתקווה לצאת מהכלביה עם משפחה חמה ואוהבת. לתמיד!
18 צפייה בגלריה
נגה ופיטר
נגה ופיטר
נגה ופיטר
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
עמי: עמי גורון מתוק בן 4.5 חודשים. חברותי, מצחיק ושובב , יגיע לגודל בינוני בבגרותו וימיס לכם את הלב מרוב אהבה. אם אתם יודעים מה כרוך בגידול גורים ומוכנים לפתוח את הלב, המושלם הזה יחכה לכם אצלינו בשבת.
18 צפייה בגלריה
עמי
עמי
עמי
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
אם אין מענה - בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

נרו/ניאו - כלבון מתוק, חברותי לכולם ויתאים לבית עם ילדים קטנים. הוא חכם מאוד, מת על ליטופים ותמיד מוכן ללמוד פקודות חדשות. הוא צעיר, אנרגטי וצעיר בגודל מושלם ועם אופי מושלם לא פחות. נמצא בפנסיון שבו כבר למד אילוף בסיסי.
18 צפייה בגלריה
נרו/ניאו
נרו/ניאו
נרו/ניאו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בחסות העמותה חתולים רבים, גורים, בוגרים בכל הצבעים. לכולם כוחות ריפוי מיוחדים, מפיגים את הבדידות ומושלמים להתכרבלות חורפית. הטיפוליה שלנו עמוסה בעשרות חתולים, לאחר עיקור/סירוס, מחונכים לארגז צרכים, מחוסנים ורק מחכים לבית משלהם.
18 צפייה בגלריה
חתולים חמודים
חתולים חמודים
חתולים חמודים
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
למרות ששבתות האימוץ בהשהייה עקב המצב, עדיין ניתן לפגוש את כלבי העמותה בתיאום מראש. הכלבים נמצאים בפנסיונים פרטיים באזור השרון
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה
לאימוץ חתולים 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ חתולים בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש.
למידע נוסף בקרו בפייסבוק, באיסטגרם ובאתר העמותה

צער בעלי חיים בישראל ת"א

סובארו - כלבה מעורבת בת שנה וחצי בגודל בינוני.  חכמה, חברותית, אוהבת לתת נשיקות, לשחק ולרוץ.   זקוקה לחינוך לצרכים ועבודה על משמעת . מחפשת בית חם ואוהב שיתן לה הזדמנות לחיים מאושרים לאחר שגדלה בבית המחסה מגורות. 
18 צפייה בגלריה
סוברו
סוברו
סובארו
(צילום: רבקה מזרחי)
לואי - כלב מעורב בן שנתיים בגודל גדול. אנרגטי, חברותי, שובב, אוהב ליטופים. מסתדר חלקית עם כלבים. דרוש חינוך ואילוף לצרכים. מחפש בעלים שיעניקו לה בית חם ואוהב.
18 צפייה בגלריה
לואי
לואי
לואי
(צילום: רבקה מזרחי)
ריו - חתולה מעורבת בת שנה וחצי. חברותית לאחר שסומכת ומכירה, אוהבת לשחק, רגועה. מתאימה לבית עם ילדים מעל גיל 10 עדיפות לבית עם נסיון בגידול חתולים. מחפשת בית חם ואוהב לכל החיים.
18 צפייה בגלריה
ריו
ריו
ריו
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

חבר לי

סוויטי - פיטבולית מושלמת!! בת 4, עדינה ורגועה, אוהבת אנשים וכל כך יפה. המתוקה הגיעה אלינו מורעבת, רזה כשלד ואחרי המלטה שכנראה עברה לבדה. אחרי שאכלה הרבה, טיילה ושיחקה, סוויטי מוכנה למצוא את הבית המושלם עבורה. מי רוצה לזכות במתנה המדהימה?
18 צפייה בגלריה
סוויטי
סוויטי
סוויטי
(צילום: חבר לי)
סטפני, יפייפיה ואצילית. המתוקה הזאת הגיעה אלינו חששנית וכבויה, בשנייה שהיא ראתה את הכלבים האחרים בכלבייה היא נפתחה ואנחנו גילינו כלבה מדהימה שרק רוצה לחייך ולקבל אהבה. סטפני נולדה בינואר 2020, היא בגודל בינוני, חברותית לכל החיות, אוהבת את כולם ומאוד נבונה. סטפני קצת חוששת מאנשים שהיא לא מכירה, אבל ברגע שתחוש ביטחון היא לא תעזוב לעולם. אם יש לכם קצת סבלנות לרכוש את אמונה - אנא אל תתנו לה להעביר את המלחמה לבדה בכלוב.
18 צפייה בגלריה
סטפני
סטפני
סטפני
(צילום: חבר לי)
ימי אימוץ חירום
סופ"ש אימוץ דחוף השבוע שישי-שבת 9:00-13:00
כלבים רבים שצריכים חילוץ לבית חם מחכים לכם
דרך כפר נחמן 2 רעננה, הכלביה העירונית
לאימוצים ופרטים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
בקרו אותנו גם ב:
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית