תנו לחיות לחיות

פייר לא מוכן לוותר על אהבה. הוא לא רואה שש שש ולכן הוא שוב ושוב לא זוכה לבית מאמץ. חתלתולון עדין ומקסים, כל כולו אהבה ופינוקים. מחכה כאן מאז שהיה פצפון לבית שיאהב המון. פייר בן שנה
23 צפייה בגלריה
פייר
פייר
פייר
(תנו לחיות לחיות )
נזם - תינוק מתוק, מסרב להזדקן בכלוב, רוצה להישאר גור נצחי ולהספיק לעשות אל כל מה שפספס כשהיה שנים קשור! נזם האהוב שלנו! יש לו כמויות בלתי נגמרות של אהבה לחלק, למרות שכל חייו היה קשור כמו חפץ בחצר. הוא קסם של כלבלב שהכי מגיע לו לזכות במשפחה ולעשות תיקון לשנים של בדידות בהן היה קשור. נזם בן 8, הוא לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגילו-עלינו ו-2 שקי מזון מתנת ביופט
23 צפייה בגלריה
נזם
נזם
נזם
(תנו לחיות לחיות )
מיילו הכלבלבון והלשון המתוקה בעולם כולו! כלב מקסים שננטש מבית אחרי שנים כי מפחד להישאר בבית לבד, מפחד כשמגיעים אורחים ועל כך 'נענש' ולכלוב הגיע עצוב כל כך. מיילו זקוק למאמצים שעובדים מהבית או שייקחו אותו איתם לעבודה. מאמצים שיבטיחו להיות לו לבית, בטוב וגם ברע. מיילו בן 3.
23 צפייה בגלריה
מילו
מילו
מיילו
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ניאו - כלבון קסום כבן שנה וחצי, מצטיין במיוחד במשחקים וממש אוהב ליטופים ותשומת לב. ניאו מסתדר עם כלבים אחרים וממש אוהב ילדים ואנשים. הוא גם היה פעם באומנה עם ילדים.
23 צפייה בגלריה
ניאו
ניאו
ניאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
אוהבים את החיים בכתום? אז יש לנו מבחר חתולים, בוגרים עצלנים וגורים שובבים בכל גווני המנגו והתפוז שיש. יש את קטורז הפרוותי החתיך, לצ'ה - שובב ואנרגטי, או מושית בעלת העין האחת. רק להגיע ולבחור. חתולי העמותה מחונכים, מחוסנים וממש ישמחו להיות הנסיכים היחידים בבית.
23 צפייה בגלריה
חתולים כתומים
חתולים כתומים
חתולים כתומים
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
אוליב בת כמעט 5, ליידי מלכותית ועדינה, מחונכת לחיי בית, נהנית מאוד מליטופים, מסתדרת היטב עם כלבים אחרים ותתאים גם לבית עם ילדים קטנים. אוליב בעלת אופי מאוזן ויציב, הוחזרה לאחר מעל ל 3 וחצי שנים בבית עקב רילוקיישן ומתקשה לחזור לכלוב לאחר חיים בדירה. כלבה שהיא מתנה.
23 צפייה בגלריה
אוליב
אוליב
אוליב
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים, הגיעו לשבת אימוץ בפארק כפר סבא (אחת לשבועיים) או צרו קשר 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה.
לאימוץ חתולים בכל יום בתיאום מראש, כולל שבת 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה.

חבר למען הכלבים

זכריה שלנו כלבלב מעורב בכל טוב , מתוק ועדין בן כ-10 חודשים. הוא הגיע אלינו כשהיה גור קטנטן ויונק עם אמו לילך ועוד 5 אחיות. כולם אומצו כשהגיעו לגיל המתאים והיינו מאושרים בשבילם. אך בשישי שעבר לצערנו הוא הוחזר לכלביה, שלא באשמתו, לאחר חצי שנה בבית בגלל בעיה רפואית קשה של הבעלים. הוא חזר אלינו שבור לב ועצוב , ואנחנו כל כך מפחדים לאכזב אותו פעם נוספת. זכריה הוא כלב מקסים ועדין בינוני בגודלו, אוהב את כולם ומלא שמחת חיים. מסתדר נהדר עם אנשים וכלבים ומחפש משפחה שלעולם לא ננטוש אותו שוב. אל תתנו לו לדעוך בכלוב, בואו לאמץ אותו בשבת.
23 צפייה בגלריה
זכריה
זכריה
זכריה
(חבר למען הכלבים)
רותם: המתוקה הזו הזו היא רותם שלנו, בת שנה חצי, והיא באמת הכלבה הכי מתוקה בעולם. מקסימה, עדינה כמו נסיכה, ואוהבת מאוד את כולם. היא מסתדרת נהדר עם כלבים אחרים, ותשמח לחבר או חברה אבל לא חייב! מעורבת בכל טוב ובינונית בגדולה.
23 צפייה בגלריה
רותם
רותם
רותם
(חבר למען הכלבים)
פנינה: כלבה מהממת ומרשימה בת כשנתיים, כלבה גדולה, מקסימה ועדינה, למרות שאנשים רעים קצצו לה את הזנב ואת האוזניים וזרקו אותה לנפשה באמצע שום מקום , היא עדיין מאוד אוהבת אנשים, מסתדרת נפלא עם כלבים אחרים. משתוקקת למצוא בית חם ולפזר טונות של אהבה לכולם. בואו לאמץ את פנינה המתוקה בשבת הקרובה!!
23 צפייה בגלריה
פנינה
פנינה
פנינה
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת בין השעות 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

טריקסי המהממת מחכה לבית משלה! טריסי נמצאה משוטטת לבדה ברחובות ומחכה לפרק חדש ומלא אהבה! כלבונת צעירה ומתוקה, מקסימה ונוחה, לא מתרגשת מכלבים או חתולים, הולכת מאוד יפה עם רצועה ולא מושכת בכלל, מחפשת בית אוהב ומפנק לכל החיים. רועה בלגי מעורבת | בת שנתיים | בינונית-גדולה | מחכה בנתניה

23 צפייה בגלריה
טריקסי
טריקסי
טריקסי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
הכירו את פרנד! המתוק הזה נמצא משוטט בהרצליה, ונראה שגדל בבית. כלב עדין ומחונך, הוא הולך ממש יפה בטיולים ולא מושך! פרנד מסתדר עם כלבים בתוך התא, אבל בטיולים קצת מתקשה לפגוש כלבים חדשים וישמח לטיולים במקום שקט ורגוע. המתוק הזה אוהב אנשים ומתמסר בעדינות לליטופים ברגע שסומך לגמרי. אנחנו מחפשים עבורו בית רגוע, שקט ומכיל שייתן לפרנד את הזמן להתחבר ולהתמסר לחלוטין, ויזכה לחלוק איתו טיולים, משחקים ופינוקים. לברדור מעורב | בן 4 | בינוני | מחכה בהרצליה
23 צפייה בגלריה
פרנד
פרנד
פרנד
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

עמותת ע.ט.ל.ף

ג'ינג'ה - בת 8 חודשים, בינונית-קטנה, מחוסנת ומעוקרת, גורה שובבה, אנרגטית, חמודה בטירוף, אוהבת מאוד לשחק עם כלבים אחרים ולישון על הבעלים. נאמנה בצורה יוצאת דופן. * עדיפות לבית עם ילדים או בית עם אדם שעובד מהבית.

23 צפייה בגלריה
ג'ינג'ה
ג'ינג'ה
ג'ינג'ה
(ע.ט.ל.ף)
ביש גדא - בן 8 חודשים, בינוני, מחוסן ומסורס, כלב עדין ומאוד רגיש, מסתדר עם כולם. מנשק עם האף, אוהב לשחק עם כלבים אחרים וצעצועים. * זקוק לבית סובלני ורגוע, עדיפות עם כלב נוסף.
23 צפייה בגלריה
ביש גדא
ביש גדא
ביש גדא
(עמותת ע.ט.ל.ף)
רינת - בת 10 חודשים, בינונית קטנה, מחוסנת ומעוקרת, מתוקה אמיתית, עדינה, שמאוד רוצה אהבה ולישון עם הבעלים. בהתחלה היא חששנית אבל כשהיא נפתחת היא ממש אוהבת וצריכה ליטופים ותשומת לב. * כלבה מאוד נאמנה ורגישה שצריכה בית סבלני.
23 צפייה בגלריה
רינת
רינת
רינת
(ע.ט.ל.ף)

חבר לי

סנדי הגורה המתוקה, כל כך קטנה ורכה וכבר עברה נטישה כואבת. המשפחה שנטשה אותה החליטה שזה כבד עליהם לגדל גור ולכן פשוט נטשו אותה אצלנו בלי שהיא מבינה מה עשתה לא בסדר. סנדי נולדה בפברואר 2023, היא תגדל לגודל גדול, בעלת רמת אנרגיה גבוהה, שובבה ומצחיקה, חברותית ברמות וחכמה ביותר. סנדי תשמח להיות חלק ממשפחה עם ילדים, זוג או יחיד, ששומעים בה צחוק מקיר לקיר. מאמצים שישמחו לטייל איתה, לשחק ולחנך ברצינות גור מגורות לבגרות.
23 צפייה בגלריה
סנדי
סנדי
סנדי
(חבר לי )
צ'יף - צ'יף החתיך שפשוט אי אפשר להשאר אליו אדיש. כלב מרשים ביופיו, חוכמתו ואופיו, נולד במאי 2021 והוא בגודל גדול. צ'יף הגיע אלינו לאחר נטישה, הוא מחונך לבית, בעל אופי רגוע שנהנה לרבוץ במהלך היום אבל כזה שגם מאוד אוהב לטייל ולשחק. צ'יף מסתדר עם חלק מהכלבים, לטייל בנחת, מחונך לצרכים, פשוט מתנה לכל בית.
23 צפייה בגלריה
צ'יף
צ'יף
צ'יף
(חבר לי )
פסקל המקסים שלנו, כלב חכם ביותר, ממושמע וקשוב, בינוני בגודלו, נולד באוקטובר 2020. פסקל ממש מראה לנו כמה הוא מתאמץ להיות הכי מתאים לבית, הוא שומר על שמחת חיים, הוא מצליח להתאפק בתא לצרכים, תמיד מקבל אנשים בחיוך כי מקווה שהם יהיו אלה שמאמצים אותו סוף סוף. פסקל כלב שמתחבר בכל ליבו לאדם אחד שהופך להיות כל עולמו. אנחנו מחפשים מאמצים שמוכנים לעבוד איתו על כמה אתגרים ומכאן השמיים הם הגבול איתו.
23 צפייה בגלריה
פסקל
פסקל
פסקל
(חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

באר שבע אוהבת חיות

צ'יף החתיך עבר חיים לא פשוטים. צ'יף ננטש בהסגר העירוני אחריי שננטש כבר כמה פעמים והספיק לעבור בין כמה הסגרים וקשה לנו לספור כמה פעמים שברו לו את הלב. על אף כל מה שחווה הוא נשאר כלב חברותי מאוד, נאמן, אנרגטי וחכם שרק מחפש צומת לב לאהבה. צ'יף בן שנתיים . יודע פקודות בסיסיות מסדר מעולה עם אנשים וילדים אבל זקוק לעבודה וסבלנות בפגישה עם כלבים חדשים . אז אם אתם מחפשים חבר לחיים שיעניק לכם אהבה ונאמנות שלא יודעת גבולות צ'יף הוא הכלב המושלם בשבילכם.
23 צפייה בגלריה
צ'יף
צ'יף
צ'יף
(באר שבע אוהבת חיות )
ויה המקסימה היא פרח שעדיין לא נקטף. עדינה, ומתוקה שמשרה רוגע ונעימות ויה לא מסתדרת עם כלבים אבל מאוד אוהבת אנשים וילדים ורק רוצה כל היום ליטופים. ויה בת שנה מחפשת בית חם אוהב והאדם או המשפחה שיהיו מוכנים להשקיע בה ולתת לה צ'אנס. יקבל אהבה גדולה שלוות נפש ועדינות אין סופית. ויה תתאים מאוד למשפחה שבה היא הנסיכה היחידה על 4 בבית.
23 צפייה בגלריה
ויה
ויה
ויה
(באר שבע אוהבת חיות )
רופול - תינוק מגודל בן שנה וחצי, מסתדר עם כולם., כל היום רוצה רק לשחק ולהתלטף מחונך לצרכים אבל עושה לפעמים מפספס בימים הראשונים. רופול מלא שמחת חיים ומאוד אנרגטי אבל לפעמים מנסה לחצות קצת גבולות מחפש בית עם ניסיון בכלבים ומוכן לעבוד איתו על משמעת וגבולות. יתאים מאוד לבית שאוהב לטייל ומחפש לבר לרוץ איתו, עדיפות לבית עם כלב נוסף.
23 צפייה בגלריה
רופול
רופול
רופול
(באר שבע אוהבת חיות )
עמותת באר שבע אוהבת חיות עובדת לשיפור מצב כלבי וחתולי באר שבע והסביבה. העמותה פועלת באמצעות משפחות אומנה ובשיתוף פעולה עם ההסגר העירוני של באר שבע למציאת בתים מאמצים לכלבי וחתולי ההסגר והעיר.
יום האימוץ הקרוב יתקיים בבאר שבע ביום חמישי ה28.8 בין 16:00-19:00 בדשא ליד מרכז מורים
לאימוצים (כל הארץ) ואומנות (בבאר שבע) ניתן ליצור קשר בטלפון 0507222571 (וואטסאפ בלבד)
ניתן לפנות אלינו גם בפייסבוק ובאינסטגרם.

כלבלאב

פקאן - דובון מהמם בן 8 חודשים, אחד הכלבים המקסימים שתכירו. פקאן כלבון אוהב וחברותי לכל הכלבים והאנשים - גדולים וקטנים, ואתם תרצו רק לחבק אותו כל היום. פקאן יגדל להיות בינוני-גדול, אבל הלב שלו עדין וחם ויהיה תוספת נהדרת לכל משפחה.
23 צפייה בגלריה
פקאן
פקאן
פקאן
(כלבלאב )
יואב - יואבי הוא בולדוג אמריקאי בן כשנתיים וחצי שנמצא בכפר במצב קשה ושוקם בחסות העמותה. יואבי הגיע לכלביה וגילינו כלב שעשוי 100% אהבה וחיבוקים. יואב הולך ממש יפה עם רצועה, הוא לא כ"כ מסתדר עם כלבים אחרים אבל הוא לא מחפש את האינטראקציה איתם, כך שהוא נח מאד בטיולים. יתאים למשפחה שמחפשת אהבה.
23 צפייה בגלריה
יואב
יואב
יואב
(כלבלאב )
ליאור - כלבון בן כ 10 חודשים, עם הפרצוף הכי מצחיק ומתוק שיש. ליאורי הגיע לכלביה כגור ויצא לאומנה שכעת מסתיימת עקב נסיעה ולכן הוא מחפש בית בדחיפות. ליאורי רגיל לחיים בבית, גדל עם כלבים וילדים ואוהב את כולם. ליאורי יתאים לכל משפחה שתאהב אותו לתמיד והיא תרוויח אושר ואהבת חינם.
23 צפייה בגלריה
ליאור
ליאור
ליאור
(כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106
אתר העמותה: https://klavlove.co.il