עמותת חבר לי

טל - טלטול הקטן, גורון בן כ 3.5 חודשים. אומץ והוחזר משום מה. הגורון הכי מתוק שתפגשו, מצחיק, חברותי ומלא בשמחת חיים. גם למצלמה הוא עושה פרצופים מצחיקים. יגדל להיות יפיוף בינוני-גדול בבגרותו ומחכה למשפחה שלא תיזוב אותו לעולם.
29 צפייה בגלריה
טל
טל
טל
(צילום: עמותת חבר לי)
לקסי - רועה גרמנית מעורבת בת 4, אחת היפות שראינו. בינונית בגודלה, חכמה וקשובה תהייה בת משפחה וחברה נאמנה.
29 צפייה בגלריה
לקסי
לקסי
לקסי
(צילום: עמותת חבר לי)
ריי שלנו אהוב הבנות בכלבייה, גם הכלבות וגם המתנדבות. כלב מרשים בן כשנתיים, חברותי, חכם ונותן אהבה עד השמיים. ריי מסתדר עם כולם ומחפש משפחה שתהייה שלו לעולם.
29 צפייה בגלריה
ריי
ריי
ריי
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו הודעה בוואטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד גורים ובוגרים מהממים.
ימי אימוץ פתוחים כל שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
גם א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:

עמותת ע.ט.ל.ף

קרמה הטובה והיפהפייה פונתה מיישובי העוטף בתחילת המלחמה. היא בת שנתיים, אנרגטית מאוד, חזקה ואוהבת מאוד אנשים. עדיפות לבית עם ניסיון עם כלבים.
29 צפייה בגלריה
קרמה
קרמה
קרמה
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
עוזי - זכר חמוד בן 5, שהסתובב חולה ובודד בעזה והוצל על ידי חייל טוב לב. עוזי טופל, חוסן ומסורס, התגלה ככלב חברותי ומקסים, שאוהב אנשים וליטופים ומסתדר עם חלק מהכלבים. כיום נמצא בפנסיון וזקוק לבית סובלני, ללא ילדים קטנים, שיעזור לו ללמוד לחיות בבית.
29 צפייה בגלריה
עוזי
עוזי
עוזי
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
שושה - נקבה יפיפיה בת שנה וחצי, מחוסנת ומעוקרת, מדהימה ועדינה שמאוד מחפשת אהבה ומתרגשת מהאנשים שהיא מכירה בכל יום מחדש. מסתדרת נהדר עם כלבים וחתולים. עברה המון בחייה הקצרים ולכן היא צריכה בית עם המון סבלנות / עם כלב או חתול נוסף / עם אנשים שעובדים מהבית.
29 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
לפרטים 052-2355109

עמותת בשביל בעלי החיים

נעמה - רועה מעורבת בת כשנה, חברותית במיוחד וממש מקסימה! נקשרה מהר לצוות בכלבייה, מסתדרת עם כולם ומאוד קשובה. היא בינונית+ בגודלה, ולא תגדל יותר. אנרגטית במידה, אוהבת לשחק בכדורי טניס, סקרנית וחכמה. מחכה למשפחה שתהיה החברה הכי טובה שלה. את נעמה אפשר לפגוש בכלבייה במרכז בכל יום במהלך השבוע, בתיאום מראש. פרטים נוספים בוואטסאפ: 0509-344563 או 0509-336052.
29 צפייה בגלריה
נעמה
נעמה
נעמה
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
גדי - פיטבול גדול ומרשים כבן ארבע, נמצא משוטט ונאסף לכלבייה. נאסף רזה ומאז הוא עולה יפה במשקל. גדי מאוד חברותי וקופצני. מסתדר נפלא עם אנשים, אוהב לשחק ורק רוצה לתת ולקבל אהבה. יימסר מחוסן, משובב ומסורס בחסות עמותת בשביל בעלי החיים ע"ר למאמצים מעל גיל 24, עם עדיפות לבעלי ניסיון עם הגזע.
אפשר לפגוש את גדי בכלבייה במרכז בכל יום במהלך השבוע, בתיאום מראש. פרטים נוספים בוואטסאפ: 0509-344563 או 0509-336052.
29 צפייה בגלריה
גדי
גדי
גדי
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
מנש, בן שנה, הוא גור מושלם שאוהב את כולם. הוא סופר חברותי כלפיי אנשים, משחק יפה עם כלבים בכל הגדלים, ומתעלם מחתולים. הוא מורגל לחיי בית, מחונך לצרכים ורגיל לחברת ילדים. אפשר לפגוש אותו בכל יום במהלך השבוע בכלבייה במסובים, עד השעה 15:00, בתיאום מראש. פרטים נוספים בוואטסאפ: 0509-336052
29 צפייה בגלריה
מנש
מנש
מנש
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
בואו ליום אימוץ! יום שבת 6.4. בפארק כפר סבא בין 10:00 ל-12:00.
בנוסף ניתן לאמץ כל יום
פרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

עמותת חבר למען הכלבים

גורים - חמישה גורים מתוקים בטירוף יחכו לכם ביום האימוץ שלנו בשבת הקרובה, בתקווה לצאת מהכלבייה עם משפחה חמה ואוהבת. לתמיד! הצלנו אותם לפני כחודש וחצי יחד עם אמם, סקאי המהממת, מאתר בנייה באחד הכפרים. מאז המושלמים שלנו גדלו והתחזקו והם כבר בני חודשים. חברותיים, מתוקים, שובבים וסקרנים. יגיעו לגודל בינוני בבגרותם וימיסו לכם את הלב מרוב אהבה.
29 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
זכריה - זכריה שלנו כלבלב מעורב בכל טוב , מתוק ועדין בן כשנה וחצי. הוא הגיע אלינו כשהיה גור קטנטן ויונק עם אמו לילך ועוד חמש אחיות. כולם אומצו כשהגיעו לגיל המתאים והיינו מאושרים בשבילם. השבוע, אחרי חצי שנה בבית, הוא חזר אלינו. זכריה חזר שבור לב ועצוב , ואנחנו כל כך מפחדים לאכזב אותו פעם נוספת. מדובר בכלב מקסים ועדין בינוני בגודלו, אוהב את כולם ומלא שמחת חיים. מסתדר נהדר עם אנשים וכלבים ומחפש משפחה לכל החיים.
29 צפייה בגלריה
זכריה
זכריה
זכריה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

עזרא המתוק, הוא החתול הכי ביישן אצלנו בטיפוליה, כיום הוא כמעט בן שנה, נמצא כגור קטנטן על ידי השירותים הווטרינריים עם שבר וחבלה בבטן, טופל והבריא לחלוטין ומאז הוא אצלנו. למרות הטיפול המסור, לעזרא קשה לבטוח בבני אדם ולכן הוא חששן ופחדן ומתאים לבית עם הרבה סבלנות שבו הוא יוכל לבטוח ואז לפרוח.
29 צפייה בגלריה
עזרא
עזרא
עזרא
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בונו שלנו, באמת כלב שלא מגיע לו לחיות בתא בפנסיון. בונו בן 4.5 הגיע אלינו מבית מזניח בו שלא יצא לטיולים ולא פגש כמעט כלבים, בונו "מת" על בני אדם, נפלא בבית, גמול ורגוע ויחד עם זאת מאד מתקשה מול כלבים אחרים. כיום עובדים עם בונו במסגרת קורס אילוף על הליכה ומפגשים עם כלבים אבל הוא עדיין זקוק למשפחה אסרטיבית, חזקה (כלב חזק מאד) שתמשיך לעבוד איתו ובתמורה תרוויח חבר לכל החיים.
29 צפייה בגלריה
בוני
בוני
בונו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ג'רי הוא כלב מקסים, כולו גוש של אהבה ומתיקות! יצא מבית מזניח ועכשיו הוא באמת זקוק למשפחה הקבועה שלו. המתוק הזה יליד ספטמבר 2018, ממש פיל בחנות חרסינה שלא מודע לגודל שלו. המשפחה שתזכה בו תקבל חבר אמיתי ונאמן לכל החיים, הוא רק צריך חום ואהבה, ויתן בחזרה פי מיליון.
29 צפייה בגלריה
ג'רי
ג'רי
ג'רי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
אימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הבאה בפארק כפר סבא תתקיים ב 6/4/24 בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים. שימו בוייז, "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות"
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה.

תנו לחיות לחיות

וולברין - יש לו זנב שועל, פרצוף שתמיד צוחק והגיע הזמן שהמהמם הזה יזכה בבית הכי טוב שיש! כשוולברין הגיע אלינו אי אפשר היה לגעת בו מרב שחשש מבני אדם. הוא עבר שינוי מדהים ועכשיו מחכה למאמצים שיזכו במתוק בכלבים. וולברין בן 8, הוא לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואים בהתאם לגילו- עלינו ושני שקי מזון מתנה.
29 צפייה בגלריה
וולברין
וולברין
וולברין
(צילום: תנו לחיות לחיות )
הנרי - חתיך, חייכן, חייב למצוא כבר בית חם! הנרי המהמם! הכלב שחיבוקים איתו יגרמו לך לחייך! כלב משגע שמחכה כבר למעלה משנה לזכות באהבה. הוא גדול ולא מחפש לעצמו בית עם חצר ובטוח שהדירה שלכם יותר גדולה מכל כלוב והוא יהיה כלבלב מאושר ביותר. הנרי בן 3.
29 צפייה בגלריה
הנרי
הנרי
הנרי
(צילום: תנו לחיות לחיות )
צ'ופצ'יק המתוק הגיע אלינו בתור גור קטן, אחרי שנדרס והיה עם לסת מרוסקת לגמרי. הוא נותח, טופל, השתקם והחלים כמו חדש, הספיק להיות בבית ואז לכלוב חזר עם לב מרוסק. בסך הכל בן שנה, כמה אפשר להעביר כלבלבון שבסך הכל זקוק לאהבה? ממתק אמיתי, מחכה לבית לתמיד.
29 צפייה בגלריה
צ'ופצ'יק
צ'ופצ'יק
צ'ופצ'יק
(צילום: תנו לחיות לחיות )
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(ב-waze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

נילי, כלבה מקסימה בת שנתיים. חברותית ונהדרת עם ילדים. מסתדרת עם כלבים אחרים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת. רמת אנרגיה בינונית.
29 צפייה בגלריה
נילי
נילי
נילי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לאון, כלב מהמם בן שנה. נהדר ככלב משפחה. חברותי לכל הכלבים. רמת אנרגיה בינונית. מחוסן, משובב ומסורס.
29 צפייה בגלריה
לאון
לאון
לאון
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
גבע, כלב שמח בן שנה וחצי. טוב לב, מתמסר ומתלטף. אנרגטי, שובב וסקרן. חברותי ונהדר עם ילדים. מסתדר עם כל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס.
29 צפייה בגלריה
גבע
גבע
גבע
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב 2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

אגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א

קנדי- כלבה מעורבת בת 8 וחצי, בגודל בינוני-גדול. קנדי המתוקה היא כלבה חכמה, סקרנית ורגישה. מעט חששנית עקב טראומת הנטישה שעברה, אך אחרי שהיא נפתחת מתגלה כלבה חברותית שנהנת מזמן איכות משותף. קנדי מחונכת לצרכים ורק זקוקה לחיזוק של הנושא, ומחפשת בעלים סבלניים שיעזרו לה להיפתח ולבנות ביטחון עצמי.
29 צפייה בגלריה
קנדי
קנדי
קנדי
(צילום: רבקה מזרחי)
פיץ' - כלב מעורב בן שנה וחצי, בגודל בינוני. פיץ' הגיע בגיל חודש וחצי עם עוד תשעה אחים, כולם אומצו ורק פיץ' נשאר. הוא טיפה חששן אבל ברגע שנפתח תגלו כלב חברותי, חכם, מתלטף, אוהב לשחק ולרוץ. מסתדר עם כל הכלבים. דרוש אילוף, חשיפה לסביבה ביתית וחינוך לצרכים. מחפש בעלים עם סבלנות שיעניקו לו בית חם ואוהב לכל החיים.
29 צפייה בגלריה
פיץ'
פיץ'
פיץ'
(צילום: שמעון גליאנצשפיגל)
דייזי - גורת כלבים מעורבת בת 4 חודשים, שתגיע לגודל גדול. אנרגטית, חברותית ואוהבת לשחק בכדורים וחבלים. אוהבת מאוד שמרימים אותה ומגרדים לה בבטן. מחפשת למצוא משפחה שתהנה מלחוות איתה רגעים ראשוניים ומלחנך גור בסביבה ביתית.
29 צפייה בגלריה
דייזי
דייזי
דייזי
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

עמותת S.O.S חיות

מייז בת כ-7 שנים. היא כלבה מקסימה וכל כך טובה. מייז נמצאה משוטטת בעוטף, משם עברה להסגר עירוני ולאחר מכן נקלטה בעמותה והבטחנו לה שנמצא לה מהר בית... היא חברותית ונקשרת לאנשים. קצת ביישנית וחששנית בהתחלה וצריכה בית סבלני ורגוע. כבר כמה שבתות שמייז מגיעה לימי האימוץ, אבל בה לא בוחרים ואנו כל כך מקווים עבורה שהשבוע המזל של מייז ישתנה והיא תמצא בית ומשפחה.
29 צפייה בגלריה
מייז
מייז
מייז
(צילום: סיון מדר)
קיווי בן כ-5 שנים. כלב מתוק מתוק, שמסתדר עם כולםםםםםםםםםם!!! הוא הדבר הכי מושלם בעולם, אבל יש לו בעיה אורתופדית ישנה שבגללה הוא עדיין לא מצא בית. הוא בעיקר נח, הולך מאוד לאט בחוץ ויוצא רק לסיבובים קצרים. קיווי מקבל משכך כאבים בבוקר. מאוד אוהב ליטופים ותמיד מבקש עוד ברגע שמפסיקים. הוא מתנהל בבית לבד בצורה מעולה- רגוע, לא אוכל דברים, ובעיקר נח. הוא צריך בית עם חצר ואז הוא כלב מאושר, רק מתקשה לעלות מדרגות. הוא כן אוהב טיולים אבל הולך מאוד לאט וצריך כל כמה זמן לעצור לנוח.
אפשר לפגוש את קיווי המהמם במהלך השבוע בתיאום מראש בבית האומנה. מוזמנים לשלוח הודעה אל ‎052-748-1237
29 צפייה בגלריה
קיווי
קיווי
קיווי
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
צ'יקה - הכירו את ציקה, כלבת רועה בלגית יפהפייה ומיוחדת בת 3 שנים, שעברה התעללות קשה בעברה והגיעה במצב קשה. למרות הכאב והסבל שחוותה, ציקה שמרה על אופי מתוק ואוהב. עם הרבה אהבה וטיפול, ציקה החלימה פיזית והתחילה לפרוח. התגלה שהיא כלבה אינטליגנטית ואנרגטית, שנהנית מאתגרים מנטליים ופיזיים. היא אוהבת טיולים ארוכים, משחקי חשיבה, וללמוד דברים חדשים. ציקה מחפשת בית אוהב שיעניק לה יציבות, בטחון והרבה גירויים.
צ'יקה מלאת שמחת חיים ואהבה לסובבים אותה. היא משתוקקת להיות חלק ממשפחה, ליהנות מפעילויות משותפות ולהעניק נאמנות ללא גבול. ציקה תהיה מתנה מופלאה עבור המשפחה שתיתן לה הזדמנות שנייה לחיים מאושרים. אם תוכלו לפתוח את ליבכם ואת ביתכם לציקה, היא תגמול אתכם באהבה אינסופית.
29 צפייה בגלריה
צ'יקה
צ'יקה
צ'יקה
(צילום: סיון מדר)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו

עמותת כלבלאב

בים המקסים, שקוראים לו גם ביסלי, כלב בוגר וחתיך, בן כ 6 שנים ויפיוף אמיתי. בים נמצא באומנה בצפון, הוא מורגל לחיים בבית, מחונך לצרכים, רגוע ונינוח בבית ופנוי לקשר רציני אוהב. בים כלב רגיש ומלא אהבה, גדל כל חייו בבית וננטש בהסגר, וזקוק למאמצים עם ניסיון שיתנו לו את הביטחון שאיבד כשננטש. מאולף לפקודות בסיסיות, אוהב לחייך, להתפנק ולטייל והולך ממש יפה עם רצועה.
29 צפייה בגלריה
בים
בים
בים
(צילום: עמותת כלבלאב)
אייבי הכובש, גורון בן 5 חודשים, האסקי מעורב עדין, אוהב וחברותי עם כל יצור חי. אייבי נמצא נטוש עם אחיו לשגר בכפר בצפון ועכשיו מחפש משפחה אוהבת שמבינה את האחריות שכרוכה באימוץ גור, ותבטיח להשקיע בחינוך ולא לוותר עליו לעולם.
29 צפייה בגלריה
אייבי
אייבי
אייבי
(צילום: עמותת כלבלאב)
דבש בת 10 חודשים, קיבלה את השם שלה גם בגלל הצבע המשגע שלה וגם בגלל דרגת המתיקות הקיצונית שלה. דבש כלבונת מצחיקה, שובבה ואנרגטית, חברותית עם אנשים, ילדים וכל הכלבים. הדובשנית תתאים למשפחה פעילה שתוכל להוציא אותה לטיולים טובים כדי לפרוק אנרגיה, והכי תשמח לבית עם עוד כלב שמחפש חברה למשחק ולחיים.
29 צפייה בגלריה
דבש
דבש
דבש
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור. ימי אימוץ בכל שבת בכלביה בשעות 12:00-14:00 לפרטים נוספים פנו בווטסאפ לרונית: 0544853293. לאימוץ גורים צעירים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
הכלבים שלנו לאימוץ ביד 4: https://bit.ly/yad4_klavlove