עמותת חבר לי

מייקי האהוב, מעורב ומושלם בגודל בינוני, כלב של אהבה שמת על ליטופים ופינוקים ומסתדר טוב גם עם רוב הכלבים. נולד בספטמבר 2021 ומאז הוא לבדו בעולם. מייקי מחכה המון המון זמן לבית ולצערנו גדל בכלוב מאז שהיה גור קטן. מי יציל את מייקי ויפתח את הלב??
12 צפייה בגלריה
מייקי
מייקי
מייקי
(צילום: עמותת חבר לי)
נינה נינט ודינו - הכירו את שלישיית הגורים הכי מתוקים שיש!! יפייפיים, חכמים ומצחיקים, יגדלו לגודל בינוני גדול, בני כחצי שנה. שלושתם שובבים ומצפים להיות החברים הכי טובים שלכם. מוכנים להשקיע בחינוך גור לבגרות - דברו עם העמותה.
12 צפייה בגלריה
נינה נינט ודינו
נינה נינט ודינו
נינה נינט ודינו
(צילום: עמותת חבר לי)
ברי כל כך זקוק להתחלה חדשה! הוא נמצא נטוש בצד הדרך, מבולבל וחושש. ברגע שפגש את המתנדבים שאוהבים אותו מאוד גילינו כלב פשוט מדהים וסופר חכם. אבל הימים עברו והחודשים חלפו ואף מתעניין לא הגיע לברי. למה? אולי כי הוא עוד כלב חום כמו רבים אחרים?
בעמותה וגם ברי מבטיחים לכם, שאם תפתחו קצת את הלב תגלו כלב שכולו לב ואהבה, סקרן, חכם ומאוד קשוב ונאמן. ברי בגודל בינוני-גדול, נולד בינואר 2022 וכל כך מחכה ליד מושיעה.
12 צפייה בגלריה
ברי
ברי
ברי
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו הודעת וואטסאפ לטלפון: 050-2204784
העמותה נמצאת בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש, אפשרות גם אחה"צ.
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

צער בעלי חיים בישראל ת"א

טרז- כלבה מעורבת, בת כ-5 שנים בגודל בינוני-גדול. אנרגטית, אוהבת לשחק ולרוץ, מאוד חכמה.  מסתדרת עם כלבים באופן חלקי.  דרוש אילוף וחינוך לצרכים.  מחפשת בעלים שיעניקו לו בית חם ואוהב לכל החיים. 
12 צפייה בגלריה
טרז
טרז
טרז
(צילום: רבקה מזרחי)
לינדה - כלבה מעורבת, בת כשנתיים, בגודל בינוני. כלבה חכמה, מאוד חברותית, אוהבת לרוץ ולשחק ומחפשת הרבה חום ואהבה. מחפשת בעלים שיעזרו לה להשתלב בקהילה מחוץ לבועת המתקן המוגן. זקוקה לחינוך לצרכים ועבודה על משמעת. מחפשת בית חם ואוהב לכל החיים.
12 צפייה בגלריה
לינדה
לינדה
לינדה
(צילום: רבקה מזרחי)
צ'ארלס - גור חתולים בן כ-4 חודשים. עדין, אוהב לשחק, מעט חששן. מחפש בעלים שיעזרו לו להיפתח ולצבור ביטחון, ויעניקו לו בית חם לכל החיים.
12 צפייה בגלריה
צ'ארלס
צ'ארלס
צ'ארלס
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-16:00 ו'-9:00-13:00, שבת ראשונה כל תחילת חודש 11:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

גיזמו המתוקה חולצה ממנוע רכב בגיל חמישה שבועות. היא הגיעה לאומנה והתגלתה כחתולה מתוקה, גרגרנית וחברותית. היא כבר בת 3 חודשים, אוהבת להתכרבל, חובבת כלבים וחתולים, סקרנית וכובשת לבבות.
12 צפייה בגלריה
גיזמו
גיזמו
גיזמו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
נמש - חתולה עיוורת, מתוקה במיוחד ובעלת חוש התמצאות מעולה במרחב. היא נהנית מליטופים וממש תשמח לחבר פרוותי נוסף בבית שאיתו תוכל לשחק ולישון.
12 צפייה בגלריה
נמש
נמש
נמש
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בחסות העמותה עוד עשרות חתולים, בוגרים וגורים בכל הצבעים שממש ישמחו לבית חדש. לאימוץ חתולים/ התנדבות בטיפוליה 054-3389490 (ניתן לאמץ בתיאום מראש) באין מענה שלחו הודעה.

חבר למען הכלבים

פנינה - תכירו את פנינה, כלבה מהממת בת שנתיים. כלבה גדולה, מרשימה ועדינה. למרות שאנשים רעים קצצו לה את הזנב ואת האוזניים, היא עדיין מאוד אוהבת אנשים, ומסתדרת נפלא עם כלבים אחרים. בואו לאמץ את פנינה המתוקה בשבת הקרובה!!
12 צפייה בגלריה
פנינה
פנינה
פנינה
(צילום: חבר למען הכלבים)
רותי - רותי המתוקה מחפשת בית חם לכל החיים. הצלנו אותה לפני כחודש מהסגר ממית בדרום. רותי בת כשנה, מתוקה מאוד , חברותית, צמאה לאהבה, נינוחה ונעימה. מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים אחרים, בינונית בגודלה. בואו לאמץ את רותי בשבת!!
12 צפייה בגלריה
רותי
רותי
רותי
(צילום: חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922
במקרה שאין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אפצ’י המתוקונת ננטשה בכלביה עם אחיה, מחכה למשפחה משלה לתמיד! 😃 כלבונת מקסימה שאוהבת את כולם וכולם אוהבים אותה. הולכת יפה ברצועה ואוהבת לשחק תשמח מאוד למשפחה סבלנית המבינה את המשמעות בחינוך גור ותקבל אותה כבת משפחה אמיתית! רועה מעורבת | בת חצי שנה | תהיה בינונית-גדולה | מחכה בהרצליה
12 צפייה בגלריה
אפצ'י
אפצ'י
אפצ'י
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
הכירו את פנג היפיוף! הכלב הכי חבקן שיש 😍 כלבון חכם, חברותי ומקסים, מאוד אוהב לשחק ולהתלטף ושהגיל לא יטעה אתכם- הוא עדיין אנרגטי וישמח לבית פעיל וטיולים מהנים :) פנג מסתדר עם רוב הכלבים והוא מקסים עם אנשים וילדים. הוא יהיה תוספת מושלמת לכל משפחה! גולדן האסקי מעורב | בן 5 | גודל בינוני | מחכה בנתניה
12 צפייה בגלריה
פנג
פנג
פנג
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות