עמותת חבר למען הכלבים

דוד - תכירו את דוד המהמם שלנו! כלב גדול ומרשים ,שמח וממושמע, בן כשנה וחצי, חברותי מאוד עם אנשים וכלבים אחרים. יעניק המון אהבה ומלא חיבוקים ונשיקות למי שיאמץ אותו. דוד מחכה לבית מושלם כמוהו, בואו להכיר, להתא-הב ולאמץ!
32 צפייה בגלריה
ה
ה
דוד
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
יסמין - המתוקה הזו היא יסמין, בת כשנתיים והיא באמת הכלבה הכי מתוקה בעולם. יסמין נמצאה משוטטת בזיקים, מיובשת ומורעבת לפני כחודשיים, ומאז היא ממתינה לבית חם אצלנו בכלבייה. יסמין מקסימה, עדינה כמו נסיכה, ואוהבת מאוד את כולם. צמאה לחום ואהבה, מסתדרת נהדר עם אנשים וכלבים אחרים, מעורבת בכל טוב ובינונית בגדולה. בואו לאמץ את יסמין בשבת!!
32 צפייה בגלריה
ה
ה
יסמין
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
גורים - שמונה גורים סופר מתוקים שהצלנו השבוע מהסגר ירושלים יחכו לכם אצלינו בשבת הקרובה בתקווה לצאת מהכלביה עם משפחה חמה ואוהבת. לתמיד. המושלמים שלנו בני כחודשים, יגיעו לגודל בינוני וימיסו לכם את הלב מרוב אהבה!
32 צפייה בגלריה
ה
ה
גורים
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
אם אין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

עמותת להתחיל מחדש

יוגורט - נקבה מתוקונת בת חצי שנה. עדינה מאוד וחברותית. אוהבת מאוד בני אדם, ותסתדר נהדר גם בבית עם חתולים נוספים. מחפשת בית שיוכל להעניק לה הרבה חום ואהבה.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
יוגורט
(צילום: רויטל טופיול)
וונדי, סיאמית משגעת בת שנה וחצי. מעט חששנית, מאוד עדינה. מחפשת בית רגוע ושקט, בלי חתולים או חיות אחרות.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
וונדי
(צילום: רויטל טופיול)
צ'יטוס, גורון בן 8 חודשים. מתוק אמיתי, מעט חששן. מחפש בית רגוע ושקט - עדיף ללא כלבים, אך יוכל להסתדר עם חתולים נוספים.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
צ'יטוס
(צילום: רויטל טופיול)
יוגורט, וונדי וצ'יטוס מחכים לכם יחד עם עוד עשרות חתולים נוספים בחתוליה בחוות "להתחיל מחדש - מקלט שיקומי לבעלי חיים" במושב חירות.
לפרטים נוספים אודות האימוץ, או לתיאום הגעה לחתוליה: דקל: 055-9904395
במידה ואין מענה, שלחו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

עמותת S.O.S חיות

אמא שנדי ניצלה עם הגורים שלה מהסגר עירוני בצפון הארץ. היא עברה לאומנה וקיבלה טיפול מסור וים של אהבה. שנדי היא כלבה מקסימה , חברותית ומאוד ואוהבת אנשים. פחות מתאימה לילדים קטנים כי קופצת מהתרגשות ויכולה להלחיץ אותם. מסתדרת עם כלבים אחרים, הולכת יפה עם רצועה וכמעט מחונכת לצרכים לגמרי.
32 צפייה בגלריה
שנדי
שנדי
שנדי
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
אנג'ל בת כ-3 שנים. כלבה מתוקה, רגועה מאוד וכנועה. היא מקסימה ומחפשת תשומת לב וליטופים. תתאים גם לבית עם ילדים. הולכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים. אדישה לחתולים ברחוב וחברותית לכלבים אחרים.
32 צפייה בגלריה
אנג'ל
אנג'ל
אנג'ל
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
דקל בן כשנתיים נקלט בעמותה מהסגר עירוני בדרום הארץ. דקל עבר לאומנה שמספרת שהוא אחד המתוקים! ביום הראשון בבית האומנה דקל היה לחוץ ולא רצה לגשת לאף אחד מבני הבית וגם לא אכל או שתה. לאחר יום אחד בלבד הוא כבר נפתח והתגלה ככלב מאוד מתוק ומקסים שאוהב ליטופים ויחס. כלב נוח וטוב. קשוב לבעלים ומאופק , מחונך לצרכים, הולך יפה עם רצועה ורגוע בבית.
דקל מסתדר נהדר עם כלבים, אפילו לא מגיב לנהימות עליו. ומתעלם מחתולים בטיולים. מי שיאמצו יהיה מאושר אבל צריך להבין שביומיים הראשונים קצת קשה לו וצריך זמן התאקלמות.
32 צפייה בגלריה
דקל
דקל
דקל
(צילום: סיון מדר)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו - https://www.sospets.co.il/

עמותת חבר לי

לילי, טד, רובין וברני - ארבעת הגורים המושלמים שלנו, זכרים ונקבות, מתוקים בטירוף שננטשו עם אמא שלהם כשהם עוד יונקים בכלבייה. הגורים ואמא התחזקו, חוסנו וכולם מחפשים עכשיו בית חם. בני כשלושה חודשים, יגדלו להיות בינוניים-גדולים. אפשר לראות תמונה של אמא סטייסי למטה. אנחנו מחפשים מאמצים שמבינים שלאמץ גור זה לכל החיים ויש להם הרבה אהבה בלב.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
קיילי, טד, רובין ולילי
(צילום: עמותת חבר לי)
סטייסי - סטייסי היפייפיה, האמא המדהימה של ארבעת הגורים, בת כשנתיים וננטשה עם גוריה בכלוב הקר. היא כלבה שמחה, אנרגטית ואוהבת את כולם. סטייסי טיפלה בגורים במסירות וכעת כולם מחפשים משפחות חמות וטובות. בינונית-גדולה.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
סטייסי
(צילום: עמותת חבר לי)
קליאו - בת כשנה וחצי, רועה מעורבת מהממת גדולה ומושלמת. מתרגשת כל כך מכל מי שבא ללטף אותה, אוהבת משחקים וטיולים, אנרגטית ומיוחדת. היא תצא אך ורק למאמצים מעולים כמוהה! חושבים שאתם כאלה? דברו איתנו.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
קליאו
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
כל יום הוא יום אימוץ!
ימי אימוץ כל שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש בלבד
בקרו אותנו גם ב:
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

עמותת כלבלאב

אריה היפה בת כשנתיים, כלבה עדינה וטובה' שמחפשת משפחה סבלנית ואוהבת. אריה כלבה שטובה עם אנשים ועם כלבים, אבל מעט מבוהלת בהתחלה וזקוקה לזמן קצר כדי להיפתח. היא לא תוקפנית בכלל, אלא מחפשת את השקט שלה מההמולה. אריה אוהבת לטייל, הולכת יפה עם רצועה, ותתאים למשפחה ללא ילדים קטנים, שיוכלו לתת לה סביבה נעימה להרגיש ביטחון.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
אריה
(צילום: עמותת כלבלאב)
גדעון הוא גורון בוגר בן כ-7 חודשים, חברותי, אוהב, מחפש תשומת לב ומעניק ליקוקים ואהבה לכולם. כוכב חברותי במיוחד שפשוט לא נותן להתעלם מהמתיקות שלו. הוא הולך יפה עם רצועה, אוהב לטייל, לשחק, להתפנק ולהתחבק ומסתדר עם אנשים, ילדים וכלבים אחרים מכל הסוגים. גידי המתוק מחפש משפחה אוהבת שתיתן לו יציבות לכל החיים ותלמד אותי לחיות בבית כחלק מהמשפחה.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
גדעון
(צילום: עמותת כלבלאב)
אליוט בן השנתיים נלכד מבוהל להסגר יסעור וחושש מכלבים אחרים. עוד לא עברו שבועיים מאז שהגיע לכלבhיה שלנו והוא כבר למד לסמוך עלינו, מתנהג נפלא עם אנשים וילדים והתגלה ככלבון עדין וטוב לב. אליוט הולך יפה עם רצועה, מבקש מגע עדין ויתאים למשפחה עם חום ואהבה וכמובן סבלנות לתת לו להיפתח לבנות אמון. אליוט חושש מכלבים אחרים ויתאים לבית עם עוד כלב חברותי ונוח וילמד אותו ויעניק לו ביטחון ואמון.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
אליוט
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור.
לפרטים ותיאום שלחו ווטסאפ לגדי 0529599308 או לרונית 0544853293.
לאימוץ גורים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

עמותת ע.ט.ל.ף

רעים - כלבה מדהימה בת שנה וחצי בערך, מחוסנת, שחולצה מעוטף עזה. מאוד אוהבת אנשים וכלבים אחרים. כרגע נמצאת באומנה, לפני כן מעולם לא גרה בבית ולכן צריכה בית סבלני שמבין שהמעבר לא יהיה לה קל ויצריך זמן. לפרטים - 052-2355109
32 צפייה בגלריה
ה
ה
רעים
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
סנופ - כלב מתוק ומחוסן שהיה לבדו בעוטף עזה. כלב אנרגטי, מתוק בטירוף ומאולף. עדיפות לבית בלי בעלי חיים נוספים. לפרטים - 052-2355109
32 צפייה בגלריה
ה
ה
סנופ
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
שוקו - גורה מתוקה בת 3 חודשים, שובבה שרק רוצה ליטופים. חולצה מעוטף עזה כשהיא חולה בפרוו. אחרי אשפוז ארוך חיה ניצלו ועכשיו היא סוף סוף מחפשת בית. לפרטים - 052-2355109
32 צפייה בגלריה
ה
ה
שוקו
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)

תנו לחיות לחיות

ריי - יפיוף שכל כך אוהב להתפנק. יש לו פרווה מושלמת שהכי כיף להתכרבל בתוכה וכמה אהבה שהמהמם הזה מעניק בלי הפסקה! ריי המהמם שלנו, ננטש מבית כי טריטוריאלי לאוכל ולמשחקים שלו. הוא מחכה לצאת כעת לבית שיבטיח, בטוב וגם ברע, לתמיד להיות שלו. ריי בן שלוש.
32 צפייה בגלריה
ריי
ריי
ריי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
קותי - קותי הוא כלב מקסים. מלא שמחת חיים ואהבה. אוהב לשחק וממש אין שום סיבה ממנו לפחד! קותי מתוקותי בן שנתיים.
32 צפייה בגלריה
קוטי
קוטי
קותי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
סתיו - לפני כמעט ארבע שנים, הוצאנו את סתיו מהסגר. כמעט שאי אפשר היה לגעת בבובה המתוקה והחששנית הזאת. מאמצים סבלניים טרם נמצאו בסביבה וסתיו מחכה בחורף הזה למצוא אהבה. כלבה סופר חששנית ועדינה, שזקוקה לכמה מפגשים כדי להיפתח לאהבה. היא בת 4 וכל כך מגיע לה לצאת מכאן כבר לבית שיאהב וייתן לה את הזמן שלה להראות אהבה.
32 צפייה בגלריה
סתיו
סתיו
סתיו
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

גלבוע אוהבת חיות

יורי - הוא אצלנו לא מעט שנים, חלק מהנוף, כלב שמח ואנרגטי שתמיד מבסוט לקבל תשומת לב מהמתנדבים הקבועים שלנו שכבר רגילים לטייל איתו בשבתות לזמן קצר וחזרה לכלוב. אבל אנחנו לא מתייאשים, אנחנו בטוחים שאי שם נמצא המלאך של יורי, ובאמת שזאת תהיה זכייה לשני הצדדים, יורי הוא כלב אהוב עם פרווה נעימה נעימה בגוונים יפיפיים של אפור, הוא יהיה חבר נאמן ויעניק לכם אהבה ללא תנאים.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
יורי
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
עוז - במהלך ביקור בתחנת ההסגר, מנהלת העמותה נתקלה בחתיך הזה, מבט אחד בעיניים שלו והיה ברור שהוא מצטרף אליה ובא אלינו לבית המחסה. הוא בן שנתיים ולא רק שהוא חתיך על יש לו גם אופי מדהים, פשוט שלמות! עוז מחפש התחלה חדשה בבית מנוסה שמכיר את הגזע וידע להעניק לו את כל מה שהוא צריך, בתמורה הוא יזכה בחברות ונאמנות ללא גבולות!
32 צפייה בגלריה
ה
ה
עוז
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
גאנסו - לראות כלב שמזדקן בכלבייה פשוט שובר לנו את הלב, כל יום שעובר הסיכוי שלו יורד, אבל האהבה הענקית שיש לו לחלק לא השתנתה. גאנסו הוא כלב גדול ועוד מעט בן 9, ולמרות כל מה שעבר גאנסו נשאר כלב אוהב ובוטח. אנחנו כל כך רוצים שהעתיד של גאנסו ישתנה, לא מגיע לו להזדקן בכלוב! כל מה שצריך זה אדם אחד, אדם מיוחד שיראה מעבר ויתן לגאנסו שלנו את ההזדמנות.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
גאנסו
(צילום: גלבוע אוהבת חיות)
מעוניינים להעניק להם פינה חמה ומקום בלב?
שלחו לנו הודעת וואטסאפ לטל: 050-6539439
יש עוד עשרות אהבות חדשות שמחכות לכם באתר
ימי האימוץ שלנו מתקיימים כל שבת בין השעות 11:00-15:00
בבית המחסה שלנו שבמושב מגדים (גלבוע אוהבת חיות בוויז)
עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים:

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

מיילי - גורה מתוקה ושובבה שהגיעה לחסות העמותה ויצאה לאומנה עד להשלמת החיסונים ועתה מוכנה לבית מאמץ. מיילי תגדל להיות בינונית/גדולה והיא סוכריה אמיתית, גוש של אושר ושמחת חיים. מיילי גורה וככל הגורים זקוקה לבית רציני, אחראי, שמבין את האתגרים ויש לא מעט. יש צורך בחינוך לחיים של בית, חינוך לצרכים, וכן המון סבלנות, אך בעיקר חום ואהבה.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
מיילי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ג'יג'י נפל ממנוע של רכב לשם נכנס כדי להתחמם. למזלו הרב הוא אותר על ידי פקח השירות הווטרינרי והובא לאומנה מפנקת בבית חם ואוהב. ג'יג'י התחזק וגדל והגיע אל הטיפוליה (במשקל 600 גרם) שלנו שמח וטוב לב וחוגג כבר שנתיים וחצי כדייר קבע. ג'י'ג'י חתול רגוע ומתלטף וממש ישמח לבית משלו.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
ג'יג'י
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ליאו - כל כך הרבה זמן אצלינו על לא עוול בכפו, כלב גדול, חתיך אמיתי, מסתדר עם חלק מהכלבים ועם בני אדם (לא ילדים קטנים). ליאו זקוק למשפחה מנוסה וספורטיבית, כזאת שמבינה שפריקת אנרגייה היא הפיתרון להרבה מאוד בעיות התנהגות ופיתרון זול, כייפי ובריא לכולם. ובתור בונוס, יש לו לב שמצוייר על הפרווה בצד הגוף. ליאו יגיע בליווי מאלף של העמותה עד ליצוב בבית.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
ליאו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הקרובה מתוכננת ל- 13/1/24 בגינת הכלבים פארק כפר סבא, בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים. בדקו את הפרסום בפייסבוק/אינסטגרם כדי להתעדכן. לאימוץ חתולים 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בתיאום מראש בכל יום כולל שבת.

בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם

אליאס היפיוף הוא כלב מושלם בן ארבע. הוא אמנם גדול פיזית, אבל הוא כלב מתון ולא אנרגטי מדי. הוא מסתדר נהדר עם כלבים בכל הגדלים, אוהב מאוד אנשים, ומתוק ועדין במיוחד עם ילדים. אליאס ישמח מאוד לבית עם אחים אנושיים ו/או מזונבים. תזכו להרבה ליקוקים ואהבה.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
אליאס
(צילום: בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם)
מייקי כבן שלוש, בינוני-גדול (שוקל כ- 40 קילו), עדין, נינוח, רגוע, מסתדר עם כולם, מחפש ליטופים ומרעיף אהבה. הוא מחונך לצרכים ומורגל לחיי בית. למייקי יש פלטינה ברגל. אין לו כמעט מגבלות אך יש צליעה שמופיעה כשיש שינוי במזג אוויר או לאחר השתוללות. נשבר לנו הלב כלב כ"כ מתוק ועדין שפעם נוספת חווה בגידה ומתאכזב. זה לא מגיע לו! הוא כ"כ טוב עם כולם. אנחנו מחפשות עבורו מאמצים אחראיים, רציניים שרוצים ויכולים להתחייב לו לכל החיים.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
מייקי
(צילום: שרון חלבי, בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם)
טוי ילדון מקסים בן שנה וארבעה חודשים, מחפש משפחה לכל החיים. הוא חברותי כלפי אנשים, משחק יפה עם כלבים אחרים, אנרגטי ושמח. יתאים למאמצים ספורטיבים שיאפשרו לו פריקת אנרגיה. טוי נמצא בכלבייה במרכז ואפשר להגיע לפגוש אותו בכל יום במהלך השבוע. בתיאום מראש.
32 צפייה בגלריה
ה
ה
טוי
(צילום: בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם)
ביום שבת 13 לינואר יום אימוץ בכפר סבא בין 10:00-14:00 תבואו!!!
פרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם - עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את מרטין היופיוף שלנו, ילד עם חיוך של זהב! המתוק הזה הוא כלבון שמח, חזק ומלא אנרגיה, אוהב אנשים ומסתדר עם חלק מהכלבים. מרטין מחפש בית ספורטיבי וישמח מאוד לצאת איתכם לטיולים בשבת, לריצות בפארק וכמובן לשחק יחד בכדור או בחבל מחפש בית חם ומנוסה שמוכן להשקיע בחינוך שלו. בתמורה הוא יקבל כלב מדהים ואוהב לחיים מאושרים ושמחים! 🐶 בואו להכיר את המתוקי :) רועה גרמני מעורב | בן כשנה וחצי | גדול | מחכה בהרצליה
32 צפייה בגלריה
מרטין
מרטין
מרטין
(צילום: עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות')
אימוץ מיוחד לאוהבי הפיטבולים. מירי המהממת שלנו מחפשת את הבית המושלם בשבילה. המתוקה הזו נמצאת בימים אלו בפנסיון אילוף, שם היא מקבלת את כל הכלים שצריכה כדי להיות כלבת משפחה מהממת. אנחנו מחפשים את אלו שירצו להצטרף אליה לתהליך האילוף, ללמוד ולהכיר אותה כדי שתוכלו אחרי זה להנות ביחד בבית.
מירי מסתדרת מעולה עם כלבים!! היא מלאת אהבה לאנשים והיא תשמח לתת ולקבל המון תשומת לב ממי שיזכה לאמץ אותה. מירי עובדת בפנסיון על היכרות עם אנשים חדשים שלפעמים קשה לה, היא עובדת יפה ומשתפרת. המשפחה שתתאים לה היא כזאת שמנוסה עם כלבים או כזו שמלאת מוטיבציה ללמוד ולהכיר את העולם הזה. בנוסף היא צריכה בית צעיר ואנרגטי שיוכל לפרוק לה אנרגיות כמו שהיא צריכה! פיטבולית מעורבת | בת כשנתיים | בינונית | מחכה בפנסיון בנתניה.
32 צפייה בגלריה
מירי
מירי
מירי
(צילום: עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות')
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות