בשיתוף המוסדות המציגים


"אומרים שכסף מניע את העולם, אבל האמת, שהאנשים שמבינים בכסף הם אלה שמניעים את העולם. אתם יכולים להיות האנשים האלה", כך אומר ד"ר עדו קאליר, ראש התמחות במימון ושוק ההון בקריה האקדמית אונו.
ד"ר קאליר עומד בראש ההתמחות לתואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון ושוק ההון. מדובר בתואר המעניק את הכלים והידע המעשיים להשתלב בשוק ההון הדינמי במגוון תפקידים מרתקים, מבוקשים ומשתלמים.
לדבריו, "ההתמחות במימון ושוק ההון נותנת לסטודנט את הכלים להשתלב בעולם התעסוקה, בכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו שאומר לכם מימון. פינטק, השקעות, אנליזה, בנקאות וביטוח".
ד"ר קאליר אמר כי תוכנית הלימודים מתעדכנת בזמן אמת. "האמת, זה פשוט כיף לקום בבוקר ולדעת שמה שמדברים עליו בטוויטר, או אפילו בעיתונות הכלכלית, על זה אנחנו הולכים לדבר היום בכיתה", הוא אמר. "בעולם מדברים על AI, הוא כבר נמצא חלק מהתואר. בעולם מדברים של קריפטוגרפיה, הוא כבר חלק מהתואר".
ראש ההתמחות דיבר על המרצים בתואר: "יש פה את המרצים הכי טובים. זה לא אני אומר, זה סקר היתכנות הסטודנטים. יש לנו שיתופי פעולה עם התעשייה עם כל החברות המובילות. יש לנו אפשרות ייחודית ללמוד את התואר בשנתיים. שנתיים ואתם בשוק ההון".
ואכן גם הסטודנטים משבחים את המרצים. נועם משיח, סטודנט בהתמחות, אמר: "מבחינתי, המרצים בתואר היו בול מה שהייתי צריך". שובל כהן, סטודנטית בהתמחות, הוסיפה: הם מביאים לנו את הידע הכי חם והכי אמיתי ונכון, כי הם מגיעים מהתחום".
דלית בן אבו, גם היא סטודנטית לתואר, התייחסה לתוכנית הלימודים: "מה שאני אוהבת בתואר הזה, זו האופציה לגשת למבחנים החיצוניים של רשות ניירות הערך, ולקבל תעודות חיצוניות שהן מאוד מאוד מאוד מבוקשות בשוק". משיח הוסיף: "התואר נותן לי כלים אמיתיים להצליח בתחום שאליו אני מכוון. כלים ניהוליים, כלים אקטואריים, כלים מקצועיים, כלים טכנולוגיים גם".
ומה האופציות בסיום התואר? אפק מלכה, בוגרת התוכנית וכיום אנליסטית בקרן השקעות, סיפרה גם על הסיוע שקיבלה בתחום הלימודים. "אונו עזרו לי למצוא את העבודה הראשונה שלי שנתנה לי מקפצה לחיים, היא נתנה לי ביטחון, ניסיון", היא אמרה. "לא תיארתי לעצמי שאני אמצא כל כך מהר עבודה. היא מכללה שהיא פרקטית, ורוב האנשים שמסיימים פה תארים, הם ישר נכנסים לשוק העבודה".
בשיתוף המוסדות המציגים