כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

לולי עם המבט העצוב כי עדיין לא מצאה בית. מתוקונת בת שנתיים וחצי, הגיעה מבית, גמולה ורגילה לדירה בעיר,אוהבת אנשים אבל כלבים פחות (בעיקר כשהיא על רצועה). מאד מאד מחכה לבית חדש, כזה שיפנק אותה בהמון אהבה וגם בטיולים ארוכים, בית ספורטיבי עם רוח צעירה כמוה, בית שמבין עניין
29 צפייה בגלריה
לולי
לולי
לולי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
צביה, קלי וטוסט מתפנקים להם יחד באומנה. שלושתם ניצלו כיונקים שלא הייה להם סיכוי לשרוד לולא נלקחו לאומנה ועכשיו הם פורחים וגדלים להם יחדיו,צביה שהיא הכי קטנה בחבורה היא גורה מחוננת ולומדת מהר מקלי וטוסט איך להיות חתלתול. גורים שגדלים יחד באומנה מגיל צעיר יוצרים קשר מאוד מיוחד זה עם זה ועם המשפחה המאמצת שלהם וגדלים להיות חתולים חברותיים שמרעיפים אהבה.
29 צפייה בגלריה
צביה, קלי וטוסט
צביה, קלי וטוסט
צביה, קלי וטוסט
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
אוליב - כלבה מושלמת, מחונכת, עדינה, הולכת יפה על רצועה ומורגלת לחתולים. אין מספיק סופרלטיבים לתאר את אוליב שהוחזרה אלינו לאחר מעל 3 וחצי שנים בבית לאחר שהבעלים עשו רילוקיישן. המעבר בין חיים בבית ככלבת תפנוקים לחיים בתא מאוד קשים לאוליב והיא תשמח לפחות לאומנה.
29 צפייה בגלריה
אוליב
אוליב
אוליב
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים: 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו לשבתות אימוץ בפארק כפר סבא המתקיימות אחת לשבועיים. לאימוץ חתולים 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. אפשר לאמץ חתולים בתיאום מראש בכל יום כולל שבת.

תנו לחיות לחיות

בוץ'- כנראה מה שהכי נורא בנטישה של בוץ' זה שאף אחד לא נפרד ממנו ולכן, למרות שננטש לפני שבע שנים, את הבכי שלו בכלוב, כבר שנים, אי אפשר להפסיק. בוץ' נמצא, משוטט לבדו. השבב הוביל לאנשים חסרי לב שאמרו לנו שהם לא מעוניינים שהוא יחזור אליהם. אבל בוץ' לא יודע את זה. הוא כנראה, עדיין מחכה שימצאו אותו אחרי "שאבד" הוא כבר בן 12, הוא סובל מהחום בכלוב, מרעש הנביחות ובעיקר מהעדר אהבה ובית שיעניק לו את האפשרות להזדקן בכבוד! בוץ' לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים, בהתאם לגילו-עלינו ו-2 שקי מזון גדולים מתנת ביופט.
29 צפייה בגלריה
בוץ'
בוץ'
בוץ'
(תנו לחיות לחיות )
רשרש- החתולון היפיופון בעולם, שיש לו פרווה ארוכה ומפוארת, עיניים גדולות ולשון שמציצה, ועדיין לא נמצאה עבורו אהבה. רשרש המתוק! חתולון עדין, חברותי ומקסים בן שנה, אוהב להתפנק ומחכה לבית הכי מושלם שיש.
29 צפייה בגלריה
רשרש
רשרש
רשרש
(תנו לחיות לחיות )
מאוריציו- מאוריציו המתוק הגיע אלינו לפני למעלה מחצי שנה, עם אוזניים גזורות, אחרי שעבר התעללות קשה! הוא טופל והפצעים הרבים החלימו מזמן והגיע הזמן שהממתק הזה יצא להתפנק בבית הכי מושלם שיש. מאוריציו בן שנה, כלב עדין ומקסים שימלא את הלב והנשמה.
29 צפייה בגלריה
מאוריציוס
מאוריציוס
מאוריציו
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

חבר למען הכלבים

שולה המתוקה שלנו מחכה לבית. הצלנו את שולה מהסגר בדרום לפני כשנה ומאז היא מחפשת לתמיד. שולה בת כשנתיים, בינונית בגודלה. כלבה מתוקה, ידידותית ושמחה ואנרגטית. מסתדרת נהדר עם אנשים וכלבים אחרים. תעניק המון אהבה למי שיאמץ אותה. שולה הוכשה לאחרונה ע"י נחש והגיבורה שלנו שרדה את ההכשה.
29 צפייה בגלריה
שולה
שולה
שולה
(חבר למען הכלבים )
לוקאס שלנו הכלבלב עם האוזניים הכי מתוקות בעולם. כל מי שפוגשים אותו בימי האימוץ משתגעים מהמתיקות שלו, אבל בסופו של דבר הוא מוצא את עצמו שוב בכלוב, שוב לא רצוי... וכך הוא מחכה אצלנו כבר שנים. לא מובן לנו למה! לוקאס מתוק וחתיך אמיתי בן 3.5, מרעיף אהבה בכמויות, נשקן בינלאומי, אוהב מא וד אנשים וילדים, ומסתדר נפלא עם כלבים אחרים. לוקאס הוא כלב מתנה, כלב שכל אחד היה חולם עליו. והוא - הוא רק חולם על בית אוהב ומפנק בחטיפים... ובינתיים הוא רק הולך ודועך בכלוב.
29 צפייה בגלריה
לוקאס
לוקאס
לוקאס
(חבר למען הכלבים )
ללי המתוקה מחפשת בית. ללי בת כשנתיים, הגיע אלינו ממשפחה כבדת שמיעה שויתרה עליה. מכיוון שהיתה במקום שקט הימים הראשונים בכלביה היו טראומתיים עבורה עם כל הנביחות וההמולה אבל אחרי כמה ימים של הסתגלות גילינו כלבה מתוקה, שמחה ועליזה שאוהבת פינוקים וטיולים. ללי קטנה-בינונית בגודלה, אנרגטית, חברותית לאנשים וכלבים אחרים, מעט חששנית בהתחלה. אנחנו מחפשים לללי בית מושלם, בית לתמיד
29 צפייה בגלריה
ללי
ללי
ללי
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת בין השעות 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

אס. או. אס. חיות

אביבית הגיעה אלינו כבר לפני כשנה עם 3 גורים קטנים שלאחר שניצלה מחיים קשים שבהם הייתה קשורה על גג בשמש. הגורים של אביבית מצאו מהר מאוד בתים. היא כלבה סופר חכמה וממושמעת שלומדת ממש מהר. חברותית לאנשים ולכלבים אחרים. כלבה צעירה ופעילה ותשמח לבית עם מרחבים.
29 צפייה בגלריה
אביבית
אביבית
אביבית
(אס. או. אס. חיות )
בלונדי שלנו, הנסיך עם הלב השבור, הוא גור מגודל ומלא באהבה שננטש מבית. בלונדי בן כשנה וחצי, מתוק בצורה קיצונית, מסתדר מצוין עם ילדים ועם כל הכלבים, מחונך לצרכים. מעניק הרים של אהבה בחיבוקים ונשיקות, מתאים לבית עם ילדים שישחקו איתו ומשפחה שתשקיע בו ותספק לו פריקת אנרגיה ומשמעת. בלונדי עבר תהליך אילוף ראשוני ומכיר פקודות , והכי הכי ישמח למצוא למשפחה עם כלב נוסף. למידע נוסף מוזמנים לפנות בהודעת ווטסאפ לאיתי 052-7481237.
29 צפייה בגלריה
בלונדי
בלונדי
בלונדי
(אס. או. אס. חיות )
דיימון המתוק והמקסים הוא כלב צעיר ופעיל בן כשנה. כלב בוגר אבל עדיין מפגין שובבות גורית בבית וצריך משחק ולימוד גבולות . הוא מחונך לצרכים וקל להרגילו לסדר יום. הולך יפה ברצועה ויכול למשוך כשרואה כלבים עוברים. אוהב אנשים וילדים ונקשר אליהם. בימי האימוץ הוא רק מבקש ליטופים מכולם.
29 צפייה בגלריה
דיימון
דיימון
דיימון
(אס. או. אס. חיות )
יום אימוץ לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים בכל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום. כנסו ותתאהבו

כלבלאב

בלנקה היפה כמעט בת שנתיים, כלבה אוהבת וקופצת על כולם בחיבוקים בשביל לקבל תשומת לב. כלבה מאוד קשובה ונאמנה שמסתדרת עם רב הכלבים, בעיקר זכרים ותשמח לבית עם חבר נוסף שיוכלו לשחק ולהוציא אנרגיות. היא תתאים למשפחה פעילה, עם ניסיון בגידול כלבים ועדיפות לחצר מגודרת כמובן.
29 צפייה בגלריה
בלנקה
בלנקה
בלנקה
(כלבלאב )
סמארטי בת השנה שוטטה תשושה ועם דלקת עיניים כ"כ חריפה שחשבנו שהיא עיוורת. כמובן שלא נשארנו אדישים ואחרי טיפול אוהב גילינו שהיא לא רק רואה, אלא כלבה נפלאה ואוהבת שמסתדרת עם אנשים וכלבים, עדינה והולכת יפה עם רצועה. אז עכשיו סמארטי מחכה למשפחה שלה לתמיד.
29 צפייה בגלריה
סמארטי
סמארטי
סמארטי
(כלבלאב )
לוקי, רועה בלגי בן שנה וחצי שניצל ברגע האחרון מהמתה הוא כלב מקסים ומגיע לו סוף טוב. כלב חברותי עם אנשים וכלבים, מלא אנרגיה כיאה לגזע אבל יודע גם ללכת יפה עם הכוונה נכונה.
29 צפייה בגלריה
לוקי
לוקי
לוקי
(כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
טלפון לפרטים נוספים (ווטסאפ בלבד) 0544853293
העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106
אתר העמותה: https://klavlove.co.il
ע.ט.ל.ף
ג'ינג'ה - בת 8 חודשים, בינונית-קטנה, מחוסנת ומעוקרת, גורה שובבה, אנרגטית, חמודה בטירוף, אוהבת מאוד לשחק עם כלבים אחרים ולישון על הבעלים. נאמנה בצורה יוצאת דופן. הוצלה מרמאללה כגורה בת חודש חולה ואומללה, טופלה והבריאה ועכשיו מחפשת בית חם. * עדיפות לבית עם ילדים או בית עם אדם שעובד מהבית.
29 צפייה בגלריה
ג'ינג'ה
ג'ינג'ה
ג'ינג'ה
(ע.ט.ל.ף)
ביש גדא - בן 8 חודשים, בינוני, מחוסן ומסורס, כלב עדין ומאוד רגיש, מסתדר עם כולם. מנשק עם האף, אוהב לשחק עם כלבים אחרים וצעצועים. הוצל מרמאללה כגור בן חודש, חולה ואומלל, טופל והבריא ועכשיו מחפש בית חם. * זקוק לבית סובלני ורגוע, עדיפות עם כלב נוסף.
29 צפייה בגלריה
ביש גדא
ביש גדא
ביש גדא
(עמותת ע.ט.ל.ף)
רינת - בת 10 חודשים, בינונית קטנה, מחוסנת ומעוקרת, מתוקה אמיתית, עדינה, שמאוד רוצה אהבה ולישון עם הבעלים. בהתחלה היא חששנית אבל כשהיא נפתחת היא ממש אוהבת וצריכה ליטופים ותשומת לב. * כלבה מאוד נאמנה ורגישה שצריכה בית סבלני.
29 צפייה בגלריה
רינת
רינת
רינת
(ע.ט.ל.ף)
לפרטים נוספים: 052-2355109

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

טריקסי המהממת מחכה לבית משלה! טריסי נמצאה משוטטת לבדה ברחובות ומחכה לפרק חדש ומלא אהבה! כלבונת צעירה ומתוקה, מקסימה ונוחה, לא מתרגשת מכלבים או חתולים, הולכת מאוד יפה עם רצועה ולא מושכת בכלל, מחפשת בית אוהב ומפנק לכל החיים. רועה בלגי מעורבת | בת שנתיים | בינונית-גדולה | מחכה בנתניה
29 צפייה בגלריה
טריקסי
טריקסי
טריקסי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
אדם המתוק בן ה-3.5 הגיע אלינו מהרחוב עם שבר ישן ברגל :( לצערנו לא היה ניתן להציל את הרגל והוא נאלץ לעבור כריתה. הוא כרגע משתקם מהניתוח ומתרגל לחיים על 3 רגליים. הוא עבר לאומנה לאחר הניתוח אך שם יש הרבה כלבים והוא לא יכול להשאר שם, אנחנו ממש לא רוצים שיעבור לכלביה ולכן מחפשים לו אומנת משקמת! אדם כלב מהמם וביישן. הוא עדיין חושש מאנשים וצריך בית סבלני ומכיל. כפי שניתן לראות הוא שקט ורגוע, פשוט נח כל היום. הוא צריך כרגע בית עם חצר כדי שיוכל לצאת בקלות. הוא מחונך לצרכים, מסתדר עם כלבים וישמח לבית אוהב ורגוע.
29 צפייה בגלריה
אדם
אדם
אדם
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

מיה, כלבה עדינה בת שנתיים וחצי. מעט חששנית בהתחלה כשלא מכירה. מתמסרת ונפלאה עם אנשים וילדים. חברותית לכלבים אחרים.
29 צפייה בגלריה
מיה
מיה
מיה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
כריס, כלב מהמם בן שנה. טוב לב, אנרגטי ושובב. נהדר עם אנשים וילדים. חברותי לכל הכלבים.
29 צפייה בגלריה
כריס
כריס
כריס
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
צ'יקו, כלב מתוק בן חצי שנה. אנרגטי ושובב, מתמסר ומתלטף. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
29 צפייה בגלריה
צ'יקו
צ'יקו
צ'יקו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
חפץ חיים 4, תל אביב 2313* שעות פעילות: א-ה 11:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:00
חבר לי
הכירו את מותק המתוק. נולד במאי 2023, הוא יגדל לגודל בינוני-גדול. גור אמיץ, חכם, סקרן להכיר את העולם וכל מה שיש בו. אוהב כלבים ילדים וחתולים ויהיה התוספת המושלמת לכל בית שמבין את המחויבות בלקחת גור ולגדלו לבגרות עד סוף חייו הטובים.
29 צפייה בגלריה
מותק
מותק
מותק
(חבר לי )
יובל - יובלי שלנו מעורב מהמם, נולד ביוני 2021 והוא בינוני בגודלו. מחכה המון המון זמן לבית סתם מחוסר מזל. יובל לא רק חתיך, הוא גם בעל אופי טוב- כלב רגוע ועדין, שמת על אנשים ורק מחפש חום ואהבה. הוא מסתדר עם כלבים ומטורף על ילדים ואנשים! מחונך לצרכים בחוץ ומחכה לבית שיהייה מוכן להשקיע באילוף, להיות סבלני עד שירגיש בטוח ולקבל בתמורה חבר לכל החיים.
29 צפייה בגלריה
יובל
יובל
יובל
(חבר לי )
אסי ורותם - הכירו את צמד הפיטבולים הכי חמוד שקיים! אסי ורותם, שני פיטבולים מהממים שחוו כבר כמה אנשים יכולים להיות רעים אל הגזע הזה ועדיין נשארו טהורים ואוהבים. הם נמצאו נטושים בגינה, עם פציעות כואבות אבל התרגשו נורא כשראו אנשים שבאים להציל אותם. הם אוהבים אחד את השני ברמות ואוהבים את כל האנשים והילדים שהם פוגשים! מחפשים בית ביחד או בנפרד, העיקר בית שיהייה אוהב. הם בגודל בינוני, נולדו בינואר 2021, גושי אהבה נפלאים! הם מחפשים בית שמכיר את הגזע ומוכן לתת להם את כל האהבה שמגיעה להם.
29 צפייה בגלריה
אסי ורותם
אסי ורותם
אסי ורותם
(חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784 אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ: כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה. א-ה: בתיאום מראש. בקרו אותנו גם ב: אינסטגרם: https://instagram.com/friendforme.raanana?igshid=YmMyMTA2M2Y פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

בשביל בעלי החיים

אליס הקטנה שואלת מתי תגיעו לאמץ אותה. אליס הגיעה לכלבייה כגורה חברותית, מצחיקה ושובבה, ולמרות שהיא מקבלת יחס נפלא, היא רוצה לגדול בבית עם משפחה משלה. אם אתם מוכנים לאתגר ולשמחה שבגידול גורה, מוזמנים ליום האימוץ שלנו לפגוש אותה. לא תתחרטו.
29 צפייה בגלריה
אליס
אליס
אליס
(בשביל בעלי החיים )
אגוזי - אגוזי שלנו ננטש בהסגר. אגוזי בן שנה וארבעה חודשים. הוא הגיע כגור לכלבייה, ראה את כל האחים שלו מוצאים משפחה, והוא נשאר מאחור - בלי שום סיבה. אגוזי הוא כלב מקסים, ממושמע, ידידותי, אוהב חברה של בני אדם ומסתדר עם כלבים אחרים. הוא חכם מאוד, רגוע, ומחכה למשפחה שתאהב אותו לתמיד כמו שהוא אוהב בחזרה.
29 צפייה בגלריה
אגוזי
אגוזי
אגוזי
(בשביל בעלי החיים )
מרטין - רועה בלגי מעורב יפה תואר בן 5. מרטין הוא כלב שכולו לב, מרעיף אהבה בשפע ואוהב מאוד אנשים. סופר חברותי, אנרגטי ואת כל הסביבה מרשים. הוא יצא לקורס אילוף והתגלה ככלב חכם, שלומד מהר ומבין עניינים. הוא מתנה לכל בית.
29 צפייה בגלריה
מרטין
מרטין
מרטין
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים?
בפארק כפר סבא ביום שבת בין 10:00-14:00
ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש.
יום האימוץ מתקיים גם בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.