בשיתוף TOYOTA ישראל
צילום: טל סער | הפקה: ניצן כהן | בימוי: לבנת סלע | עריכה: חן מרקוביץ'
יזמות וחדשנות שעושה טוב לאנשים, לסביבה ולעתיד: בחודש הבא יתקיים זו השנה השנייה גמר תחרות פרס הסביבה של ישראל (Israel Earth Prize), אותה יזמו מותג הרכבים TOYOTA והיבואנית יוניון מוטורס. במסגרתו יוכרז ב-16 באפריל הזוכה הגדול בפרס של מיליון שקלים. הפרס יאפשר ליזמים לפתח את הפרויקט שלהם, ולהפוך את העולם לירוק וטוב יותר.
לקראת גמר התחרות שיערך בחודש הבא בה יוכרז הזוכה, יצא הקומיקאי והמנחה אבי נוסבאום למסע על גלגלים ב-TOYOTA GOOD WHEEL כדי לפגוש את חמשת הפיינליסטים שעלו לגמר. והפעם: הכירו את יונת מאירסון, בעלת מותג +taken שעוסק בכלכלה מעגלית ירוקה. צפו בכתבת הווידיאו בראש העמוד

משלט לפאוץ' של נועה קירל

מידי שנה נתלים מאות אם לא אלפי שלטי חוצות בצמתים ובעורקי תחבורה מרכזיים ברחבי הארץ. לשלטים פרסומיים האלו יש בדרך כלל תוחלת חיים קצרה של כמה שבועות, שבסופם הם נזרקים להטמנה. מדובר בעשרות קילומטרים של שלטים עשויים פלסטיק שמזהם את הסביבה.
2 צפייה בגלריה
משלטי חוצות לתיקים וארנקים - מיזם שמגייס את התעשייה לפתרון שיווקי-סביבתי שכולו כלכלה מעגלית.
משלטי חוצות לתיקים וארנקים - מיזם שמגייס את התעשייה לפתרון שיווקי-סביבתי שכולו כלכלה מעגלית.
משלטי חוצות לתיקים וארנקים - מיזם שמגייס את התעשייה לפתרון שיווקי-סביבתי שכולו כלכלה מעגלית.
(צילום: יונת מאירסון)
במשך עשרים שנה יונת מאירסון הייתה עדה לבזבוז ולזיהום של תעשיית הפרסום. לפני שנה וחצי היא החליטה לעשות שינוי בקריירה והכיוון היה ברור – להפוך את עולם הפרסום והשיווק לירוק ולידידותי יותר לסביבה.
"זה פשוט מיזם מתבקש – הוא גם מקטין את הזיהום בצורה משמעותית, גם מטמיע הרגלי צריכה חדשים וגם מייצר מוצרים מגניבים", אומרת מאירסון ומספרת על אחת הלקוחות הנלהבות שלה – נועה קירל. "לקראת ההופעה שלה בפארק הירקון, נתלו שלטים באורך של קילומטר. אחרי המופע, השלטים האלו נחתכו והפכו לתיקים".
ולא רק נועה קירל. עוד ועוד חברות וארגונים מצטרפים לאג'נדת הכלכלה המעגלית הזו. "החברות משתמשות בחומר הפרסומי שהן מוציאות ועושות לו סיבוב נוסף בתור תיק, ארנק או פאוץ' מתנה לעובדים או ללקוחות".
2 צפייה בגלריה
משלטי חוצות לתיקים וארנקים - מיזם שמגייס את התעשייה לפתרון שיווקי-סביבתי שכולו כלכלה מעגלית.
משלטי חוצות לתיקים וארנקים - מיזם שמגייס את התעשייה לפתרון שיווקי-סביבתי שכולו כלכלה מעגלית.
משלטי חוצות לתיקים וארנקים.
(צילום: יונת מאירסון)
זכייה בפרס הסביבה של ישראל, אומרת מאירסון, תוכל לסייע לה להקים תשתית עסקית גדולה יותר ולייעל את תהליך הייצור. "זה בעצם יהפוך אותי מחברה בוטיקית לעסק שיכול למנוע כמות פסולת אדירה של עשרות קילומטרים של פלסטיק".
אם תזכה בפרס בסך מיליון השקלים תוכל גם לבסס את המותג בתור עסק חברתי. "יש לי שיתוף פעולה עם עמותת 'החצר הנשית', שמסייעת לצעירות ולנשים במצבי סיכון. הפרס יעזור לי לקחת את שיתוף הפעולה הזה צעד אחד קדימה ולהקים מתפרה חברתית, שתכשיר את אותן נשים ותיתן להן אופק מקצועי".
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע עם אבי נוסבאום לקראת ההכרזה על זוכה ה-ISRAEL EARTH PRIZE במיליון שקלים לקידום היוזמה הסביבתית, ולהכיר את המועמדים והיזמויות המרגשות, שישנו את העולם ויהפכו אותו לירוק וטוב יותר.
בשיתוף TOYOTA ישראל