מבשלת הבירה "מלכה" וחברת "הכרם" יצרו מתנת פרידה לנשיא המדינה היוצא, ראובן (רובי) ריבלין: מהדורה מיוחדת של בירת בוטיק שנקראת בקיצור "רובי". על בקבוק הבירה מתנוסס איור שיצר המאייר עמית שמעוני (Hipstory) עם הכיתוב הבא: "מתנת פרידה לנשיא המדינה העשירי של מדינת ישראל, ראובן (רובי) ריבלין, מ'בירה מלכה'", חברת הכרם והמאייר עמית שימעוני- היפסטורי. לחיים".
בירת ה-Blond Ale בגוון זהוב בהיר ומאופיינת בטעמים הדריים. הבירה, שיוצרה במבשלה הממוקמת בתפן, מכילה 6.5% אלכוהול, והיא תימכר לקהל במהדורה מוגבלת במהלך הקיץ. המחיר טרם נקבע.
1 צפייה בגלריה
מהדורה מיוחדת של בירת בוטיק לכבוד הנשיא היוצא ראובן (רובי) ריבלין
מהדורה מיוחדת של בירת בוטיק לכבוד הנשיא היוצא ראובן (רובי) ריבלין
מהדורה מיוחדת של בירת בוטיק לכבוד הנשיא היוצא ראובן (רובי) ריבלין
(קרדיט: עמית שמעוני - היפסטורי)
"חשבנו על הרעיון כשהוצאנו את מהדורת יום העצמאות החגיגית של המבשלה, עליה מתנוססים איורים של גדולי האומה שגם אותם שמעוני אייר ובהם מנהיגי עבר כמו גולדה מאיר, בנימין זאב הרצל, חיים ויצמן, מנחם בגין ודוד בן גוריון. היה רק טבעי לחגוג את סיום הנשיאות של רובי ריבלין עם מתנת פרידה של הבירה הכי ישראלית שיש, עליה מתנוסס דיוקן הסבא הטוב של האומה", אמר הבעלים של בירה "מלכה", אסף לביא.
המאייר עמית שמעוני, שקורא לאיור "כשרובי יצא לפנסיה", מספר: "ההזדמנות לאייר את רובי ריבלין כמתנת פרידה מתפקידו קסמה לי מאוד בגלל אישיותו החביבה והצבעונית. בגיל 82, אחרי שנים של תרומה למדינה, מגיע לנשיא היוצא לחבוש כובע קש עם חולצה פתוחה ולבלות קצת עם הנכדים בים.
"היה לי ברור מראש באילו צבעים להשתמש. הצהוב מסמל חופש וגם את אחת האהבות הגדולות שלו - בית״ר ירושלים. סיכת דגל ישראל נשארה במקומה גם אחרי שהחליפה ירדה.
"הסמיילי על הטי-שירט מתכתב עם החיוך הפנימי והחיצוני של רובי והקעקועים שמעטרים את גופו - סמל המנורה ואייקון המסמל את היותו צמחוני. והשרשרת כמובן - מציגה שלוש מתוך האהבות הגדולות שלו - מדינת ישראל, בית״ר ירושלים וכמובן אשתו נחמה ז״ל, שהיא חלק בלתי נפרד ממי שהוא".