1. לחמים וקרואסונים קפואים

אין על הריח של מאפים טריים על הבוקר (או בצהריים או בערב), הישר מהמאפיה, אבל לפעמים הזמן לוחץ והאורחים כבר בדרך. אז קרואסונים קפואים זה פתרון מושלם – כשהם טובים. אפינו בשמחה ותוך דקות ספורות הבית התמלא בניחוחות אפייה מעולים. ולמרות שקרואסון החמאה היה טעים יותר, לפעמים כל מה שצריך בחיים זה פשוט ביס ענק בקרואסון שוקולד טוב. את לחמניות הבגט, אגב, אפיתי בערב והשארתי על השיש. בבוקר הן נותרו טריות ורכות (וטעימות! אוף, זה נחטף כמו – ובכן – לחמניות) – והצלחתי לשבור את השיא האישי בהכנת הכריכים לפני הפיזור של הילדים במסגרות.

2. קמח ללא גלוטן שופרסל green

אף שהמודעות למאכלים ללא גלוטן גברה, קשה עדיין למצוא מבחר עשיר מספיק לצליאקים שבינינו. הקמח האיכותי החדש מבוסס על עמילן חיטה שרבים מעדיפים על פני קמחים אחרים שמערבבים סוגים שונים של קמחי תערובות. האריזה עצמה כוללת מתכון לחלה קלועה, אבל שיטוט קל באינטרנט וקצת יצירתיות יכולים להוביל אתכם לתוצאות מופלאות אפילו יותר, שלא יביישו אף מאפה רגיל – לא בטעם ולא במרקם. הקמח מתאים לברכת "המוציא" (וגם זול משמעותית מהמתחרה המוביל) ובמבחן הטעימה (הכנו לחמניות) קיבל לא מעט מחמאות מחבר שנמנע מגלוטן (וכנראה לא ממש זוכר כבר מה הטעם של לחמנייה אמיתית).

3. תבשילים ביתיים שופרסל

גם לבשלנים המצוינים שבינינו אין תמיד זמן או רצון להכין ארוחת ערב בבית, או תבשיל לקחת לארוחת צהרים בעבודה. בדיוק בשביל המקרים האלה, שבהם כל מה שבא לנו הוא לזרוק משהו מהיר לתוך המיקרו וליהנות בלי להתאמץ, נולדו מנות סדרת המטבח הישראלי של שופרסל. הסדרה כוללת מגוון מנות אישיות בסגנונות שונים וטעמים שונים.
טעמנו את "לשון בקר בסגנון מזרחי "– האהוב עלינו וזה שיתאים פחות או יותר לכל הסועדים, “קציצות דגים ברוטב פיקנטי” (הילדים פחות התחברו) ו"נתחי בקר ביין עם ירקות שורש ופטריות” (לחובבי הז'אנר). המבחר יאפשר לכל אחד, בכל גיל, למצוא משהו שאהוב עליו. המנות, שמזכירות בהחלט את הסיר של אמא, סגרו לנו את הפינה עם ארוחה דשנה וטעימה. חשוב לציין שהמאכלים אינם מכילים חומרים משמרים, צבעי מאכל או (בניגוד לאמא) אבקת מרק.

4. טבליות כלור לניקוי הבית

כל בית צריך אחד כזה לפחות בארון חומרי הניקוי. במקום בקבוקי האקונומיקה הגדולים והכבדים, מכל פלסטיק קטן (בגודל של חפיסת מסטיקים) שחוסך מקום אחסון וגם אקולוגי יותר. רק לשפוך ליטר מים למכל משומש ריק – וקפסולה אחת – ומקבלים מספיק חומר ניקוי לכל הסלון. ניסינו בעצמנו והרצפה יצאה נקייה ובלי ריח של אקונומיקה (מבאס לכאלה שמכורים לריח). מה שבטוח, יש תחושה נקייה עם ניחוח עדין של בריכה לחובבי קיץ!

5. פסטה איטלקית איכותית

נתחיל מהסוף: גם הספגטי וגם הפנה יצאו מושלמים! אחרי בישול מדויק של 10-11 דקות (כמו שכתוב על האריזה) יצא ספגטי אל-דנטה עם מרקם מושלם ואחיד – מה שמעיד על איכות הפסטה. עדות נוספת לאיכות הפסטה היא השמירה על הצורה גם לאחר הבישול. הפסטה והספגטי מקמח סמולינה איטלקי מגיעים באריזת קרטון ומיוצרים בטכנולוגיה מסורתית. בגלל שזאת פסטה יבשה (בלי ביצים, מרכיב אחד – חיטת דורום) היא מתאימה גם לטבעונים. שידוך מהיר לרוטב עגבניות חלק פשוט ותוך חצי שעה הרמתי ארוחת צהרים שכולם אהבו – הבכור בן השבע (נהיה בררן באוכל לאחרונה), התינוקת בת השנה וחודשיים וגם המבוגרים.

6. גבינות צ'יז מרקט מגורדות

מנה חלבית טובה מתחילה בגבינה איכותית אבל במקום להצטופף במעדניה בשוק, אפשר פשוט לבחור מהמקרר את אחת הגבינות המגורדות האיכותיות מהעולם: גרנה פדנו, מוצרלה, פרמז'ן ועוד – המבחר לא רע בכלל. רק צריך לבחור מתכון ולהכין פשטידות, פיצות ומאפים, לבזוק מעל סלט טרי או להכין טוסט שווה בכמה רגעים. הגבינות טעימות, והפרמז'ן במיוחד – ורסטילית ומשתלבת באלגנטיות בכל מנת פסטה. השקית מצוידת בפס לסגירה חוזרת, מה ששומר על הטריות ודואג שהמגירה במקרר תישאר מסודרת.

7. חיתולים שופרסל baby

כשמדובר בתינוקות שלנו, יש דברים שלא משחקים איתם – אחד מהם זה חיתולים. השתמשנו בסדרת החיתולים החדשה וגילינו כמה שדרוגים: החיתול חזק וספג היטב נוזלים, ואפילו מנע ריחות. יש לו התאמה טובה לאנטומיה של תינוק, והוא לא גרם לגירוי בעור. הסגירה לא מהודקת מדי ברמה שהיא משאירה פס על העור, אבל עדיין החיתוך עטף טוב את המותניים, ולא הייתה בריחה של הישבנים מאחור. המרקם של החיתול על העור מבפנים מאוד רך ונעים. לגמרי נותן פייט לשני המותגים המתחרים החזקים מהעולם.

8. קפסולות קפה

סדרה קפסולות הקפה מתאימה למכונת נספרסו במחיר משתלם הרבה יותר (בעיקר כשצריך לארח ולהפוך לבריסטה לערב אחד). הקפה טעים וחלק, לא מרגיש שרוף כמו טעם הלוואי שמקבלים הרבה פעמים מפולי קפה לא איכותיים. פולי הקפה המשובחים מגיעים מדינות שונות כמו קולומביה, גוואטמלה ואתיופיה וסדרת הקפסולות מציעות מגוון עוצמות וארומות. הקפסולות של Doppio espresso הפיקו לנו אספרסו עשיר, חלק עם עומק – ולא חזק מדי. נהנינו מאוד מהשתייה. מי שצריך בוסט קפאין מהיר, קפסולת Intense מספר 15 לגמרי תסגור לו את הפינה.

אהבתם? לעוד מגוון מוצרים חדשים ואיכותיים היכנסו לשופרסל online


פורסם לראשונה: 08:50, 07.10.21