חדשות הבוקר: אחרי שהבראנצ'ים התמקמו בראש רשימת הטרנדים הקולינריים האהובים, והפכו את כולנו למכורים, הם עושים צעד נוסף ומשתדרגים עם אוייסטרים, שרימפס קריסטל ושעות לא שיגרתיות. אלה המקומות בהם תוכלו להזמין ארוחות בוקר ובראנצ'ים חדשים, לצד ארוחות בוקר משוגעות.
עוד כתבות בערוץ האוכל:
לבראנצ'ים ולארוחות הבוקר החדשות הצטרפו הקיץ גם מנות בוקר לא שגרתיות (כמו גלידה קורנפלקס), וטרנדים חדשים כמו ארוחות בוקר באירוח ביתי. כל זה לצד קינוחי בוקר מיוחדים ובראנץ' לילי בברי אוכל - בקיצור, חובבי ארוחות הבוקר - אתם יכולים להיות רגועים, כי מסתמן שהקיץ הקרוב שייך לארוחה החשובה ביותר ביום.
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
הבראנץ' של "סיטארה"
(צילום: יונתן בן חיים)

27 צפייה בגלריה
אירוח ביתי
אירוח ביתי
(איור: גרפיקה )

אם אתם מגדירים את עצמכם כפודיז, בטוח יצא לכם לאכול במסגרת אחד ממיזמי האירוח הביתי שהתפשטו כאן כמו אש בשדה קוצים. הלהיט האחרון בגזרת האירוח הביתי הוא הבראנץ', ומי מכם שמעדיפים לאכול אותו באווירה ביתית ולא במסעדה או בבית קפה - ודאי ישמחו להכיר את המקום הבא.
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
אירוח ביתי אצל חגי אבירם
(צילום: Igor Lubenski)

Brunchwith

פרויקט קולינרי מבית Eatwith במסגרתו, אחת לחודשיים בימים שישי ושבת, שפים ובשלנים העובדים עם המיזם יפתחו את ביתם לארוחות בראנץ' חדשות באווירה אינטימית תוך היכרות עם פודיז נוספים. כל הארוחות ילוו בקפה טרי הנטחן במקום ללא הגבלה, ובגבינות בוטיק של מעדניית "באשר פרומז'רי".
רשימת המארחים שישתתפו במיזם הקולינרי: ארז גולקו, שיארח בביתו שבחיפה לבראנץ' ים-תיכוני (12/07, 09/08) שמחירו 204 שקלים לסועד; שף-קונדיטורית מיה הופמן והשף יונתן גלעדי, שיארחו בגלריה שבביתם בתל אביב לבראנץ' שנקרא "למרכז השולחן" (20/7) שמחירו 199 שקלים ומארחים נוספים כמו צ'יצ'ילי וסיגל, שיארחו בחצר הקסומה שלהם ביפו לבראנץ' הודי (20/7) שמחירו 156 שקלים, וחגי אבירם, שיארח בביתו שבדרום תל אביב לבראנץ' "הפתעות" (19/7) שמחירו 200 שקלים.


הגלידות המלוחות והחריפות נכנסו לחיינו לפני כשנתיים. השנה, בטיימינג מושלם במיוחד של תחילת הקיץ, הופיעה גלידת הבוקר, אותה אחת שמשתלבת בבראנצ'ים ומצליחה להפתיע אותנו בכל פעם מחדש.

ג׳לטריה

בגלידרייה הבאה, מבית היוצר של אורי עשת, הפציעו השנה עם קולקצייה חדשה שכוללת גלידת קורנפלקס, גלידת פנקייק ומייפל, גלידת אגז בנדיקט, גלידת לחם וריבת תות ואפילו גלידת מוזלי. המטרה: לסייע לכם לפתוח את היום עם מנה מרעננת ומתוקה ועם כמה שפחות רגשות אשם. הקולקציה הלא שגרתית הזו, מיוצרת במהדורה מוגבלת ותהיה זמינה בין החודשים יוני עד אוגוסט בלבד.
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
מנת הבוקר של "ג'לטריה"
(צילום: אנטולי מיכאלו)
על מבחר הטעמים שבקולקציה אחראי הקונדיטור נמרוד אייזיק, שספג השראה ממסעותיו הארוכים ברחבי איטליה. את הגלידות מכינים בגלידרייה מידי יום במכונת ה"קטבריגה", שהגיעה למקום הישר מאיטליה, ושומרת על מרקם קרמי וחלק. טווח המחירים של הגלידות בקולקציה נע בין 27-17 שקלים למנות אישיות, ו-98-56 שקלים בטייק אווי.
  • גרינברג 25 תל אביב, 03-6703626, לא כשר
  • שדרות אבא אבן 9 הרצליה, 09-7404747, לא כשר


ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביום (את זה לא אנחנו קבענו), וככזו - מגיע לה שיהיו לה קינוחים משלה, כאלו שלא מגישים גם בארוחת הערב או הצהריים. בסופו של דבר, אם נודה על האמת, אחרי מנת פנקייק עם בייקון או סטייק אנד אגז - חייבים להתפנק במשהו מתוק, כזה שישאיר טעם של עוד.
27 צפייה בגלריה
  מושחת. פנקייק "בנדיקט"
  מושחת. פנקייק "בנדיקט"
מושחת. פנקייק "בנדיקט"
(צילום: נמרוד סנדרס)

בנדיקט

ברשת מסעדות ארוחות הבוקר, השיקו לאחרונה קולקציית קינוחי קיץ שמורכבת מגלידת סנדיי עם תוספות וקצפת. בין היתר, תוכלו לבחור שם בין מנת "סנדיי אוריאו" - גלידת סנדיי עם קצפת, שוקולד מריר, שוקולד לבן ואוריאו (31 שקלים), לבין מנת "סנדיי אוכמניות" עם שוקולד לבן, אגוזים ואוכמניות (29 שקלים) או "סנדיי לוטוס" עם שברי עוגיות וקרם לוטוס (29 שקלים).
להשיג בסניף בצומת "בילו סנטר" ובסניף בהרצליה


אחרי הבראנץ' המפורסם של בר הקוקטיילים "בל בוי", הבראנצ'ים החדשים (יחסית) של "א-לה בר" ו"רובינא" וארוחת הבוקר שמוגשת לאורך (כמעט) כל שעות היום בבר האוכל "בושוויק", הגיע תורו של ה"ברינר" (הכינוי לבראנץ' הלילי) החדש שמוגש בברים של בתי מלון.
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
מנה מתוך הבראנץ' הלילי של "לייברי"
(צילום: גיל אבירם)
לייברי
בר ה"לייברי" שבמלון "נורמן" בתל אביב, חובר למסעדת "אלנה" - הפועלת גם היא במקום - ומשיק ארוחת בוקר לילית, שתוגש במקום אחת לשבוע, בימי רביעי, החל מהשעה 18:00 בערב. הארוחה כוללת מנות מושחתות ומגרות באווירה של לאונג' אנגלי משנות ה-40, כזה המאובזר בספרים עתיקים ובהרבה מסתורין.
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: גיל אבירם)
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: גיל אבירם)

בין המנות שבתפריט: פרנץ' טוסט עם קרם פרש וקוויאר מקומי (88 שקלים), פרנץ' טוסט עם סלמון וקייל (64 שקלים), ברד פודינג מלוח עם קוביות סלק וגבינות (72 שקלים), המבורגר כבד אווז ובייקון דבש (118 שקלים), מאפה פסטליקו עם ביצה רכה (84 שקלים) גבינת חלומי בדבש ותרד (56 שקלים) ועוד. לכל הטוב הזה, יתלוו קוקטיילים מיוחדים שהותאמו במיוחד לקונספט ולמרכיבי הארוחה.
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: גיל אבירם)

נחמני 25 תל-אביב, 03-5435555, לא כשר


27 צפייה בגלריה
כותרות ביניים
כותרות ביניים
(איור: גרפיקה )

קפה נורדוי

השף עינב אזגורי, משיק בימים אלו במסעדת "קפה נורדוי" בראנץ' חדש ומושחת למדי, במסגרתו יוגשו שלישיית אויסטרים על קרח (80 שקלים) קרפצ'יו טונה סיציליאני (67 שקלים), אנשובי כבוש על ברוסקטה עם ביצה קשה (52 שקלים) ובליני עם קרם פרש, ביצי סלמון וסלמון מעושן (89 שקלים).
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: אנטולי מיכאלו)

במסגרת הבראנץ' תוכלו להזמין גם מולים עם בייקון וצ'יפס עם רוטב טרטר (88 שקלים), שרימפס קוקטייל עם מיונז קרם פרש, סופגניות בצל וביצה קשה (85 שקלים), אומלט גבינות ושרימפס ( 59 שקלים), ופל בלגי עם בייקון וביצת עין עם סירופ מייפל (69 שקלים, לחם תירס עם ריבת בייקון וחמאה (55 שקלים), טרטר בקר עם צ'יפס וביצה מגוררת (67 שקלים) ומנות נוספות ולא פחות שוות.
נחלת בנימין 27 תל-אביב, 077-2311923, לא כשר

וניה ביסטרו

המסעדה החיפאית עברה לאחרונה מהפך עם הצטרפותו של השף מיכאל גרטופסקי, שבין יתר השינויים שערך במטבח - גם השיק תפריט בראנץ' שישי חדש (מוגש בין השעות 15:00-11:00).
מעתה, אפשר להגיע לפינת הקסם החיפאית הזו גם בשעות הצהריים, וליהנות ממנות כמו שקשוקה אדומה עם נקניקיות חריפות (48 שקלים), פיצטה לבנה עם תרד וארטישוקים (44 שקלים) ופסטה שחורה עם פירות ים בשום, צ'ילי, יין לבן, חמאה וברוסקטה (86 שקלים).
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: שחר מזרחי)

מנות נוספות המוצעות במסגרת הארוחה: סלט ביצים (18 שקלים), חלה קלועה עם סלמון מעושן, גבינת שמנת ומקושקשת (42 שקלים) ופרנץ' טוסט עם פירות אדומים וקצפת (38 שקלים). כל הטוב הזה ישתלב מצוין לצד קוקטייל בוקר בשם "חיפה פיראוס" המורכב מאוזו, מונין שקדים, ספרייט, סנגרייה לבנה ואפרול שפריץ.
שער פלמר 1 חיפה, 04-6716272, לא כשר

Nina Bianca

שף המסעדה - איתי עטיה, השיק בראנץ' שישי חדש המוגש בין השעות 14:30-9:00, ומורכב מארוחה מובנית שמחירה 110 שקלים ליחיד או 180 שקלים לזוג.
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: אנטולי מיכאלו)

הבראנץ' כולל בופה עמוס בכל טוב: שקשוקה, מגון מנות ביצים, קישים משתנים, דגים כבושים, מבחר של גבינות בוטיק, סלטים וממרחים, לחמים, מאפים-מלוחים ומתוקים ועוד. עוד תקבלו במסגרת הארוחה המפנקת: מיצים טבעיים וקפוצ'ינו או אספרסו לכל סועד.
בוסי סנט ג'ורג 9 מתחם ביל"ו, 08-9480080, כשר

טאיזו

במסעדת השף האסייתית של יובל בן נריה, הושק לאחרונה בראנץ' החורג מגבולות הגזרה המוכרים של ארוחת הבוהוריים הנהנתנית, ולוקח את הסועד למסע קולינרי ברחבי אסיה.
27 צפייה בגלריה
בראנץ' של טאיזו
בראנץ' של טאיזו
(צילום: יפית שמחה)

הארוחה נפתחת בסלסלת מאפים הכוללת בריוש, עוגת קינמון ואינגליש מאפין לצד חמאה מתובלת באניס, דבש וצ'ילי, וממשיכה בלא פחות מחמש מנות ראשונות, המוגשות גם הן למרכז שולחן.
27 צפייה בגלריה
בראנץ' של טאיזו
בראנץ' של טאיזו
(צילום: יפית שמחה)

בהמשך, יגישו לכם שם גם מנות עיקריות לבחירה, ביניהן: סטייק אנד-אגז, אגז-רויאל ושקשוקה, שעברו עריכה מחודשת על ידי בן נריה. מחיר הארוחה הוא 138 שקלים לסועד.
מנחם בגין 23 מגדל לווינשטיין, 03-5225005, לא כשר

סיטארה

במסעדת "סיטארה" שבמגדלי "סי אנד סאן", מלבד הנוף המשגע של הים אפשר ליהנות גם מבראנץ' חדש שנקרא בתפריט: Summer Edition, ומוגש בשישי ושבת בין 12:00-9:00.
במסגרת הבראנץ', תוכלו להזמין מנת "פותחים שולחן" המורכבת מממרח איקרה שמכינים במקום, מטבוחה, טחינה וגרגירי חומס חמים, חצילים מטוגנים, ברבוניות, קוביות לוקוס, חמוצים, זיתים מעורבים וחלה מתוקה (85 שקלים). מנה נוספת המוצעת במקום היא מנת האוייסטרים המוגשים שם עם שאלוט קצוץ בחומץ שרי, טבסקו ולימון (62 שקלים) וגם מנת שרימפס קוקטייל המוגש לצד טייגר שרימפס, רוטב טרטר קלאסי ובלאדי מרי (55 שקלים).
מנות נוספות שמשתתפות בחגיגה הן: "סביח מתחכם" המורכב מחציל שרוף בגריל פחמים, ביצה עלומה, טחינה חמה, עמבה ובצל בסומק (52 שקלים), גרבלקס המוגש עם ביצי שליו, קוויאר סלמון, קרם פרש וחלה קלויה (75 שקלים) ומלאווח שרימפס עם גבינת שמנת, סלסה מתובלת, צ'ילי ירוק וביצה רכה (85 שקלים). לקינוח, מציעים שם גם מנת שחיתות של פנקייק בייקון עם מייפל וגלידת וניל (65 שקלים)
רוזנבלום הרצל 8 בנייני סי אנד סאן תל אביב, 03-6996633, לא כשר

המקדש

גם במסעדת "המקדש" של השף לירן בלו בכפר סבא, השיקו לאחרונה בראנץ' שישי הפועל בין השעות 16:00-11:00. הבראנץ' כאן נערך באווירת בלוז וג'אז ומציע תפריט קרניבורי שמורכב משלל מנות המתומחרות עד 59 שקלים.
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: מיטל סלומון)

בין המנות שתוכלו להזמין כאן: סלט חזה אווז מעושן עם מיקס פירות הדר וקרפצ'יו שומר (56 שקלים), קרפצ'יו קולורבי עם פופקורן קינואה, כמהין ובצל כבוש (32 שקלים), נתח קצבים בעישון קר לצריבה על אבן לבה (49 שקלים ל-100 גרם) ופלטת שארקוטרי בעבודת יד לצד קורנישונים וחרדל יוזו ביתי (59 שקלים).
עתיר ידע 4 מתחם אושילנד. א.ת כפר סבא, 09-9777007, כשר

סטודיו אוכל

ב״סטודיו אוכל״ - מתחם אירוח הנמצא בלב בוסתן הגליל, החלו לאחרונה להגיש בראנצ'ים יווניים, מהם אפשר ליהנות במקום בימי שישי החל מ-11:00 בבוקר (שימו לב: יש להזמין מקום מראש). במסגרת הבראנץ', תוכלו לבחור בין ארוחת "רודוס" המורכבת מתשעה מזטים ומחירה 99 שקלים, או מ-11 מזטים במחיר של 149 שקלים.
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: יח"צ)

אפשרות נוספת היא לבחור בתפריט ה"טברנה", שבו מזמינים בנפרד את כל המנות מתוך מבחר שכולל פלאפל דייגים (32 שקלים), ברבוניות מטוגנות המוגשות עם ציזיקי (35 שקלים), בצק פילו במילוי תרד, בצל ובולגרית המוגש עם ביצה קשה וסלסת עגבניות פיקנטית (28 שקלים). כמו גם, מציעים שם רוסטביף עגל המוגש עם קרם שום שחור ובצל צלוי (45 שקלים) ונקניקיות גאודה טימין המוגשות עם שוקרוט (45 שקלים).
הזמנת מקומות באתר, לא כשר

אנגוס כפר סבא

בסניף של רשת הבשר הפועלת בכפר סבא, השיקו לאחרונה בראנץ' חדש משלב את מנות הבוקר הקלאסיות לצד מגוון מנות בשר בתוספת שתייה קלה וחמה. מחיר הארוחה נע בין 109-79 שקלים (תלוי במחיר המנה העיקרית).
הבראנץ', שיוגש במקום בימי שישי בין השעות 14:00-10:00, מורכב ממגוון מנות פתיחה שיוגשו לשולחן כמו סלט ביצים, כבד קצוץ, סיגר ממולא בחלקי פנים, רוסטביף, סלט סלק עם גבינת רוקפור ואגוזים מסוכרים, לחם ומתבלים.
בהמשך, כל סועד יוכל לבחור לעצמו מנה מתוך מגוון המנות העיקריות שבתפריט, ביניהן: סטייק אנד אגס, שקשוקה מוח או עם צ'וריסו טלה, סלט אנגוסטייל עם נתחי אסאדו חם או סלמון בעישון ביתי וביצה רכה ועוד. ואם אתם בעניין של פינוקים נוספים, בתוספת של 10 שקלים תוכלו ליהנות שם מכוס של קאווה או מימוסה.
מתחם G כפר סבא, 09-9796655, לא כשר

27 צפייה בגלריה
כותרות ביניים
כותרות ביניים
(איור: גרפיקה )

לירי לאונג'

במסעדת הלאונג' החדשה של השף ניר אנג סלע (ממסעדת "גוז׳ ודניאל") הפועלת במושב רשפון, השיקו לאחרונה תפריט בראנץ' כפרי עם מנות כמו שקשוקה עגבניות (64 שקלים), טארט כרישה (48 שקלים) סלט ניסואז (56 שקלים) ומנות בוקר נוספות, ביניהן גם ארוחת בוקר מובנית מלאה (68 שקלים).
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: דניאל לילה)

מנות הבוקר יוגשו לאורך כל השבוע, בין השעות 11:45-9:00 לצד תפריט קוקטיילים של בוקר.
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: דניאל לילה)

הפרחים 12 מושב רשפון, 09-9797170, לא כשר

Almagro

במסעדת "אלמגרו" שבקיבוץ גבעת חיים, השף ניקו וורבוף השיק תפריט ארוחות בוקר חדש עם מנות בוקר מדליקות ולא שגרתיות, ביניהן: "בוקר רויאל" הכוללת מקושקשת עם פרמזן ושלל דברים טעימים נוספים (54 שקלים) וארוחת בוקר "בואנוס איירס" - בורקס במילוי גבינה ושינקן עם מוצרלה, ביצה קשה וצ׳ימיצ׳ורי לצד סלט עגבניות שרי צלויות (52 שקלים).
ארוחה נוספת ולא פחות שווה היא ארוחת ה"בוקרים" המורכבת מנקניקיות צ'וריסו צלויות, ירקות על הפלנצ'ה, ביצת עין, גבינת שמנת וצנימים (58 שקלים).
מתחם לב הפרדס קיבוץ גבעת חיים איחוד, 04-8628268‏, לא כשר

מלון לייטהאוס

במלון החדש מבית רשת מלונות "בראון", השיקו לאחרונה ארוחת בוקר חדשה הפתוחה לקהל הרחב ומוגשת מידי יום בין השעות 11:00-07:00. הארוחה מוגשת במסעדת המלון המעוצבת הכוללת גם מרפסת גג פורחת ומרהיבה, המשקיפה לעבר נוף משגע של גגות תל אביב והים.
ארוחת הבוקר ב"לייטהאוס" מתבססת על עקרונות ה-Farm to table, וכוללת תפריט עליו אמון שף הרשת - מאור סבאג, עם מנות ראשונות של פלטות דגים טריים שנכבשים בטכניקות שונות, כרובית אפויה בווינגרט חם, סיגרים מרוקאים במילוי תפוחי אדמה, עלי גפן ממולאים באורז בסמתי עם עשבי תיבול, כנאפה מלוחה במילוי של גבינה ג׳באן ביתית, לביבות פרסה של סבתא ועוד.
לצד המנות הללו, תוכלו למצוא על מדפי המעדנייה מבחר מיצים טריים שנסחטים במקום מידי בוקר, ולצידם גם שוקו קר ומעדנים נוספים כמו יוגורט וגרנולה, אבטיח עם גבינה בולגרית (בעונה), מלבי ביתי שמכינים גם כן במקום וצנצנת מתוקה ובה קראמבל בראוניז, קרם פטיסייר וקרמל מלוח.
27 צפייה בגלריה
בראנץ'
בראנץ'
(צילום: יח"צ)

בגזרת העיקריות, אפשר להזמין שם מגוון מנות ביצים עגבניות, ביניהן ביצים עם עשבי תיבול, קונפי שום, תפוחי אדמה, בצל ותרד מאודה; שקשוקה ירוקה; מנת "בראון בנדיקט" – ביצה עלומה על בריוש עם שמנת, ירקות ירוקים ורוטב הולנדייז; "חלומי בנדיקט" – ביצה עלומה על בריוש עם גבינת חלומי מטוגנת, אננס ונענע; פריטטה, טוסט אננס צרפתי המוגש עם אננס במי ורדים, אפרול וקצפת ופנקייק הבית המוגש עם קרמבל בראוניז, מרשמלו וקרמל מלוח. בימים ראשון עד חמישי, ארוחת הבוקר היא במחיר הרצה של 95 שקלים לסועד (במקום 120 שקלים). בימי שישי ושבת מחיר הארוחה הוא 120 שקלים, והיא כוללת גם כוס קאווה או קוקטייל בוקר מתחלף. בן יהודה 1, תל אביב, לא כשר

כרמא

בבראסרי הירושלמי הוותיק של המסעדן ארז שבו, השיקו לאחרונה תפריט בוקר חדש שמוגש במקום במשך שבעה ימים בשבוע, וכולל מלבד ארוחת בוקר קלאסית (79 שקלים ליחיד או 129 שקלים לזוג) גם ארוחת בוקר מהטאבון המורכבת מפוקצ'ה עם ביצת עין מעל, גבינת פטה מגורדת, סלט ושתייה (74 שקלים) ומנת שקשוקה המוגשת לצד פוקצ'ה אישית, סלט ירקות ושתייה (74 שקלים).
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: גיל אבירם)

עין כרם 74 ירושלים, 02-6436643, לא כשר

רפאלו

בסניף הכשר של רשת המסעדות האיטלקית שפועל בקריית ביאליק, השיקו לאחרונה ארוחות בוקר חדשות המוגשות בימים ראשון עד שישי בין 12:00-9:00.
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: אפיק גבאי)

בתפריט החדש, השף רועי הלוי שילב מנות כמו פולנטה קרוקאנטה-פולנטה בציפוי פריך עם גרבלקס וביצה רכה המוגשים על קרם יוגורט, שקדים ושום (52 שקלים), בליני סלמון עם קרם בטטה (52 שקלים) וארוחת "בוקר זוגי" שמחירה 119 שקלים.
קריון קריית ביאליק, 6632*, כשר

משק ברזילי המעדנייה

במעדנייה של "משק ברזילי" הושק לאחרונה בופה ארוחות בוקר, שמוגש שם בימים ראשון עד שישי בין 12:00-8:00. הבופה כולל תבשילים סלטים, עוגות ולחמים, פנקייקים, חביתות חומוס, מקושקשת טופו ושקשוקה טופו, מגוון ממרחים וגבינות ומאפי בוקר מבצק עלים ועוד.
27 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: יח"צ)

צלחת קטנה תעלה לכם שם 40 שקלים, ועל צלחת גדולה עם שתייה תשלמו 60 שקלים. עבור מנה עם ריפיל חופשי, תשלמו 85 שקלים.
אחד העם 6 תל אביב, 03-5166329, לא כשר