"הבלנד המיוחד שלו עובר בין טאי צ'י לריזוטו, בין ריצת מרתון לנגינת חצוצרה, בין הקברנה לסירה. בלנד נדיר של אהבת חיים שלא נגמרת. בחייו ובמותו ציווה על חיים. חיים מלאים, עשירים. וגם כשקשה, כפי שנהג לומר, צריך רק להירגע, לנשום עמוק ולחייך" (מתוך "הבלנד של אסמן").

את הבלנד של היין ואת השם "נחל" בחר אל"מ שרון אסמן ז"ל, שבועות ספורים לפני שנכנס לתפקיד שעליו חלם: מפקד חטיבת הנח"ל. אסמן לא הספיק לראות את התוצאה הסופית. ב-1 ביולי 2021, בעת אימון בוקר שגרתי, שלושה ימים בלבד אחרי כניסתו לתפקיד, הוא התמוטט בבסיס ומת.
ביום הזיכרון הראשון בלעדיו שודר ב-ynet וברשת 13 הסרט "הבלנד של אסמן" - המשרטט את דמותו הייחודית של אסמן בשדה הקרב ובחייו האישיים. מפקד נערץ, שחלם בכלל להיות נגן חצוצרה בתזמורת צה"ל, והיה איש רוח וספר, בשלן מצוין שפיתח את התחביב שכל כך אהב ושאותו לא הספיק לטעום.
2 צפייה בגלריה
הבלנד של אסמן יין נחל
הבלנד של אסמן יין נחל
היין "נחל"
2 צפייה בגלריה
שרון אסמן
שרון אסמן
שרון אסמן ז"ל. לא הספיק לראות את התוצאה הסופית
(צילום: דובר צה"ל והמשפחה)
בסרט, אלופים בצה"ל ובכירים נוספים, חברים ואחים לנשק של אסמן ובני המשפחה עולים ליקב ומספרים על האיש שהיה, ועל הטעם לחיים שהשאיר בהם; על המנהיגות שהתבטאה בימי הקרב, הקשר עם משפחות הנופלים, האירועים הקשים בעוטף ירושלים בימי פיקודו על חטיבת בנימין, ועוד מהסיפורים שממחישים את רגישותו לבני אדם באשר הם, גם במסגרת הצבאית הנוקשה. בסיום משלימים אוהביו של אסמן את המשימה שלא הספיק ומשיקים את היין "נחל", הבלנד שלו.
לאחר שידור הסרט התקבלו פניות רבות לקנות את היין. בעזרת היקב "היוגב 8" יצאה מהדורה מצומצמת של היין "נחל"- לזכרו של שרון אסמן ובעיקר לחייו. כל ההכנסות מהמכירות יועברו לתרומה ולתמיכה בחיילי חטיבת הנחל במגוון תחומים וצרכים. לרכישה.