בשיתוף אסם-נסטלה
חייבים אותו איך שפותחים את העיניים או דווקא ב-16:00 עם משהו מתוק ליד? עושים טקס קטן לפני הלגימה הראשונה? תמיד באותו הספל? קפה הוא אחד המשקאות הפופולריים ביותר בעולם, ולא בכדי קמו לו אינספור גרסאות, טעמים וטקסים. לכבוד השקת סדרת הפרימיום החדשה של נסקפה טייסטרס צ'ויס בדקנו עם הסלבס מה הרגלי הקפה שלהם. צפו:

משפיענים רבים התאספו בביתה של אליטה אופק כדי לנסות את סדרת הפרימיום החדשה, הרוסטרי קולקשן של נסקפה טייסטרס צ׳ויס, בקלייה כהה ובקלייה בהירה. הסדרה החדשה עושה שימוש בפטנט קלייה ייחודי המאפשר למצות את תנאי הקלייה, עד ליצירת פרופיל טעם ייחודי ואופטימלי בשני סוגי קפה חדשים ובעלי דרגות חוזק שונות
עבור אופק, שידועה בכישרון האירוח שלה, קפה הוא אירוע פרטי: "אני אוהבת לשתות את הקפה בבוקר לבד", היא מודה, "אבל בסדר, אנחנו מארחים היום. מה שכן, אני חייבת קפה בין שלוש לארבע כשכל הפקלאות מגיעות הביתה. אני עוצרת הכל, אומרת להן 'תקשיבו – אם עכשיו אמא לא שותה קפה...לא לפנות, לא לפנות, לא לפנות!"

מתי אתם שותים את הקפה שלכם?

שירן קדר מילר, שחף רז ואפרת ליכטנשטט מספרים כולם שקפה הוא הדבר הראשון שהם עושים כשהם קמים בבוקר. "אם אני קם ואין לי גישה לקפה, אני ארחיק את עצמי מאנשים לבד", מספר רז, "כי אחרת חבל". מבחינת יעל גולדמן, דווקא הקפה של 16:00 הוא הקריטי של היום: "הוא יותר אפקטיבי", היא מסבירה, "זה עניין של איזה טיפוס אתה, אני פשוט בן אדם סופר עירני בבוקר, ולאט לאט אין אותי".
ואיך שותים את הקפה? גם פה יש שפע של אפשרויות והעדפות. מאמנת הכושר ליקי רוזנברג מברכת על כך שאחד הטעמים החדשים שהושקו הוא בקלייה עדינה. "שמעתי שיש איזו קלייה עדינה, אמרתי וואו מעולה!", היא מגלה, "אז אני שותה אותו מאוד, מאוד, מאוד עדין, מאוד חלש, ומתוק - עם אחד וחצי סוכר, אפילו שתי כפיות לפעמים". עבור שירנקה אין המון מקום לטקסי קפה – "כל האירוע הוא מהיר מאוד", היא צוחקת, "אני שותה עם עוד שלושה ילדים עליי".
בשיתוף אסם נסטלה
פורסם לראשונה: 15:37, 12.09.23