הפתעות לארוחת הערב הן דבר מבורך לזללנים, השאלה היא רק עד כמה מפתיעה מנה יכולה להיות: בתחילת השבוע, עקרת בית מהעיר אקרון באוהיו, ארצות הברית, הניחה על הכיריים סיר שעועית עם בשר, ובמקום להגיש אותו למשפחתה, היא פשוט עמדה בפתח ביתה וצפתה בשוטרים עוטים את כפפות ומפשפשים במה שהיה עד לפני רגע ארוחת ערב.
על פי כתב העת "אקרון ביקון ג'ורנל", לאמיה סינגפילד רכשה באותו היום חבילת זנבות הודו מעושנים בסופרמרקט הסמוך (בקבלה אמנם כתוב כי מדובר בזנבות הודו מעושנים, אך התווית על המוצר עצמו מציינת כי אלו היו דווקא זנבות חזיר מעושנים - אם כי זו לא הבעיה של סינגפילד).
4 צפייה בגלריה
קילו פין
קילו פין
פין גברי או תבשיל לארוחת ערב?
(צילום: מתוך פייסבוק)
בסרטון לייב בפייסבוק תיעדה סינגפילד את עצמה מבשלת. לפתע, היא מפסיקה לערבב את השעועית, ואז היא שמה לב שחתיכה אחת מאותו בשר מתובל - לא נראית כמו כל השאר.
בסרטון נראית סינגפילד מניחה את הבשר על צלחת, ונכנסת ללחץ כי חתיכת הבשר נראית לה לא אחרת מאשר כמו חתיכת פין של גבר. "יש לזה את הקפלים", היא אומרת בסרטון תוך כדי שהיא הופכת את חתיכת הבשר עם המזלג, "ואני שמה לב שיש כאן גם חור בקצה".
סינגפילד, משוכנעת שהבשר הוא פין אנושי, ומבצעת שיחת טלפון למחלקת הבריאות, אך כשאין שם מענה היא פשוט מתקשרת למשטרה. השוטרים מגיעים לביתה, ולדברי סינגפילד, הם המומים ולא משוכנעים מה בדיוק מקור חתיכת הבשר הזאת.
4 צפייה בגלריה
קילו פין
קילו פין
לאמיה סינגפילד
(צילום: מתוך פייסבוק)
"התקשרתי למשטרה, כי הבנתי בדיוק מה זה", אמרה סינגפילד בסרטון פייסבוק לייב נוסף, "המשטרה הגיעה ובדקה את זה, וזה אכן איבר מין אנושי. הם מתקשרים לרופא משפטי כאן עכשיו, ולפתולוג - מכיוון שלמישהו חסר איבר בגוף. הקצב יצטרך לתת הסבר".
במהלך הסרטון סינגפילד אמרה גם שהיא מאמינה כי ניתן לחקור את ביתה כזירת פשע, וציינה כי השוטרים יצטרכו לקחת את הסיר ובו חלק מן הבשר המסתורי שכבר בושל. "הם ליד מכוניתם, בודקים בגוגל כמה דברים, בזמן שהם מחכים שיגיע כוח אדם נוסף", היא דיווחה.
בסופו של דבר, משטרת אקרון אכן העבירה את הבשר למשרד המנתח הרפואי הראשי של אוהיו, שם הבדיקות קבעו שמדובר בנתח חזיר נורמלי לחלוטין, שכנראה קיבל עיצוב קצת פחות שגרתי.
4 צפייה בגלריה
קילו פין
קילו פין
(צילום: מתוך פייסבוק)
רשת הסופרמרקטים, שם רכשה סינגפילד את הבשר, פרסמה כי היא מתייחסת לאיכות המוצרים שלהם ברצינות רבה. "אנו יכולים לאשר כי לא היו לנו בעיות איכות קודמות עם פריט זה, וגם הלקוחה לא פנתה אלינו וגם לא הרשויות המקומיות, בנוגע לאירוע הזה", נמסר בהודעת רשמית מטעם הסופרמרקט.

הדג שלא תרצו לדוג

אבל סינגפילד לא לבד: במפרץ בוהאי, על חופי סין, יפן וקוריאה, גדל דג תולעת אכיל הנקרא Penis Fish. אורכו כ-10-30 סנטימטר, צבעו צהבהב-חום והוא נראה בדיוק כמו הדבר האמיתי - איבר מין גברי.
4 צפייה בגלריה
קילו פין
קילו פין
Penis Fish
(צילום מסך )
בקוריאה נוהגים לאכול אותו נא עם קצת מלח ורוטב שומשום, ובסין מקפיצים אותו עם ירקות או מייבשים אותו לאבקה כדי להגביר את טעם האומאמי. גברת סינגפילד - רשמי בפנייך לא להחמיץ כשתבקרי באזור.