כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

אוכל מוכן לפסח בתל אביב ובמרכז

סנדר

בית האוכל האשכנזי הוותיק מציע מקבץ סלטים, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים פרווה כשרים לפסח, הכול מהמטבח המזרח אירופאי.
בין המנות יש גפילטע פיש, כבד קצוץ מסורתי, סלט חצילים עם מיונז, שניצל מקמח מצה, מרק קניידלעך, קציצות עוף או בקר או טבעוניות,לשון עגל, שוק אווז בתפוזים ולקינוח - קומפוט.
לוינסקי 54 תל אביב, 03-6883344, 03-5371872
11 צפייה בגלריה
כבד קצוץ, זמי שרייבר סנדר
כבד קצוץ, זמי שרייבר סנדר
(צילום: אולג פלידר)

באלאדי שיק

האוכל המוכן לחג של מסעדת באלאדי שיק של ארז קומרובסקי וחנן עזרן מגיע בסירים מסורתיים יפים ועם דף הוראות לחימום - מכניסים את הסיר לתנור לחימום לפי ההוראות ומגישים אותו ישר לשולחן. קומרובסקי יצר תפריט אוכל מוכן לחג הפסח שמדבר את הגליל אבל עם השיק והסטייל של תל אביב ועם כל מה שיש לקולינריה המקומית להציע: מצד אחד המטבוחה החריפה או סלט הפלפלים המרוקאי של אמא של חנן, ומצד שני כבד קצוץ, גפילטע פיש או מרק קניידלך וסלט ביצים; מרק פול ירוק מרוקאי וחזרת חריפה של אשכנזים.
יש סלטים וממרחים שאפשר לאכול עם המצות בתחילת הארוחה כמו קרם פלפלים אדומים ופלפל סודני, חצילים שרופים עם עגבניות מדורה וטחינה גולמית, מנות פתיחה כמו סלקים צבעוניים צלויים בסירופ רימונים או סלט פאטוש בוינגרט סומק ויש גם אפשרות להרכיב ארוחה בסגנון מסוים עם בחירת מנות מדויקת.
המנות נעות בין ביתיות לחגיגיות: סיר ממולאים ועד סיר קציצות דגים ברוטב עגבניות שרופות ואריסה.
הזמנת אוכל מוכן בפסח דרך האתר
11 צפייה בגלריה
פסח באלאדי שיק
פסח באלאדי שיק
(צילום: אסף קרלה)

האופים הקטנים

בקונדיטוריית הבוטיק בנחלת יצחק מציעים לכבוד החג גם מאכלים ביתיים וסלטים לשולחן החג. בין המנות תמצאו בתפריט כבד קצוץ, גפילטע פיש, צלי כתף ביין, קציצות סלמון ברוטב מרוקאי, קניידלעך ועוד. במקום יש גם שלל עוגות וקינוחים כשרים לפסח.
עמק ברכה 25 תל אביב, 03-6966650

סוליקה

במעדנייה של אבי ביטון מציעים לחג הפסח את כל מה שתצטרכו לשולחן החג: שפע של סלטי פתיחה, מנות ראשוניות, עיקריות מבוססות בשר, עוף דגים ותוספות, גם לרגישים לגלוטן.
בין הסלטים והמנות בתפריט: סלט המטבוחה של סבתא סוליקה, פלפלים חריפים, גזר מרוקאי, סלקים צלויים, סלט ביצים, סלט תפוחי אדמה, כבד קצוץ, לביבות פרסה בלקניות, מחמאר מרוקאי מוגש באינגליש קייק, קונסומה עוף וקניידלעך, גפילטע פיש, אורז עם בצלים מתוקים פירות יבשים שקדים ועשבי תבלין, אסאדו עגל בציר בקר ומרקחת בצלים מתוקים, נתחי פילה סלמון עסיסים עשויים בגריל ברוטב מיסו מסורתי, קציצות דגים מרוקאיות עם עשבי תיבול מבושלות ברוטב עגבניות, כוסברה ופלפלים, טנזיה של קציצות טלה ועוד.
הזמנות באתר ובטלפון 03-9595525
11 צפייה בגלריה
סוליקה פסח
סוליקה פסח
(צילום: אפיק גבאי)

עמיתה

במאפיית הבוטיק של האופות מיכל בוטון ואנה שפירו תמצאו לצעד העוגות והעוגיות הכשרות לפסח גם אוכל מוכן לחג - שהוא לא רק פחממות. בתפריט: מרק עוף, חזרת, חרוסת, קציצות פראסה, אורז צהוב חגיגי, סלט עשבים, צימעס, מלפוף, עוף טנזיה ורוסטביף .
דרך שלמה 10 תל אביב, 054-8761616
11 צפייה בגלריה
אנה שפירא (משמאל) ומיכל בוטון מעמיתה
אנה שפירא (משמאל) ומיכל בוטון מעמיתה
אנה שפירא (משמאל) ומיכל בוטון מעמיתה
(צילום: אביגיל עוזי)

דליקטסן

בדליקטסן, המעדנייה של רותי ברודו מקבוצת R2M, מציעים אוכל מוכן, מוצרי בייקרי, גבינות, יינות, כלים לבית, פרחים ועוד. לכבוד החג, ניתן להזמין מנות קלאסיות של פסח וגם מנות חדשות, קינוחים מותאמים לפסח, יינות ועוד.
בין המנות תמצאו כבד קצוץ, צנצנת חרוסת תמרים, גפילטע פיש, צנצנת חזרת אדומה, סלט מלפפונים, סלט חצילים במיונז, סלט תפוחי אדמה, מרק עוף, קניידלך, צימעס, שוק אווז קונפי עם תאנים בחומץ, פירה תפוחי אדמה, שעועית ירוקה וצהובה ולבבות חסה בויניגרט.
אפשר להזמין באתר או 03-9681010, לאסוף מחנות המפעל או במשלוח עד הבית
11 צפייה בגלריה
אוכל מוכן -  דליקטסן
אוכל מוכן -  דליקטסן
(צילום: עידית בן עוליאל)

אווה סאפי

אווה סאפי, המרוקאית של נווה צדק, מוכרת אוכל מוכן לפסח הכולל סלטים, תוספות, עיקריות ומאפים כשרים לפסח.
בין המנות: חרוסת, חציל מטוגן, תבשיל ריאות, דג מרוקאי עם פול, לחי עגל בבישול ארוך, פלפלים ממולאים, קציצות בקר עם כרפס, אורז מתובל עם בצלים מתוקים, פירות יבשים ועשבי תיבול ועוד.
השחר 8 תל אביב, 054-2533348
11 צפייה בגלריה
סוליקה פסח
סוליקה פסח
(צילום: אמיר מנחם)

אוכל מוכן כשר לפסח ברחבי הארץ

פליקס רוזנטל

השף פליקס רוזנטל מציע מבחר מנות לחג, כולל לחג השני. תמצאו בתפריט שלו מנות כמו גפילטע פיש, כבד קצוץ, סלט ביצים, צנצנת חרוסת מתמרים ואגוזים, פסטו פיסטוק ובזיליקום, כיכר מצה בריי, סלט ירוק, סלט סלק אורגני עם רימונים, מרק עוף וקניידלעך, דגים בחריימה, שוקי עוף בתפוזים, צלי בקר עם קולורבי, טלה ממולא.
לצד התפריט הזה תמצאו אצל השף גם תפריט טבעוני הכולל סיר ממולאים ושני סוגי אורז.
הזמנות בווטסאפ או בטלפון 054-2186802

סיבל

קייטרינג ואוכל מוכן כשר בד"ץ בית יוסף. בהזמנה לחמישה סועדים ומעלה מקבלים 10 סוגי סלטים, מנה ראשונה, מנה עיקרית, 4 תוספות ובקבוק יין - במחיר של 165 שקלים לסועד. בין המנות יש סלמון בתנור בעשבי תיבול, סלט מטבוחה, קציצות עוף, רבע עוף בגריל, אסאדו ועוד.
ברשבסקי 10 ראשון לציון, 03-5252333

האפיסרי

המעדנייה הכשרה של השף אביב משה מתמחה בבישול ביתי, וככזאת היא מציעה תפריט אוכל מיוחד לפסח ובו מנות עיקריות, תבשילים, תוספות, סלטים ועוד, המתאימים לכל סוגי הסועדים.
בין המנות המוכנות לחג: כבד קצוץ, גפילטע פיש, ממולאים, חזרת, מטבוחה, בשר ראש בנוסח חורשט סבזי, צלי בקר ברוטב פטריות, קציצות ברוטב לימוני, עופיון ממולא באורז פסטיה, כרעים ברוטב הדרים דבש, עוף בגריל, דג סלמון ברוטב קרמל, סויה ולמון גראס.
שושנה דמארי 10 נתניה, מתחם פיאנו סנטר, 09-9708888
11 צפייה בגלריה
האפיסרי אביב משה
האפיסרי אביב משה
(צילום: אסף קרלה)

אל מקלה - המטבח המרוקאי של אתי

כאן מציעים לכבוד פסח אוכל מרוקאי אותנטי ממטבחי מרוקו העתיקה. כל האוכל מבושל במטבח ביתי, וההזמנה היא למינימום 20 אנשים. בין המנות: דג מרוקאי ברוטב, עוף בתנור, צלי בשר, קציצות עם אפונה וגם מקבץ סלטים ובהם סלט סלק, סלט כרוב לבן והסלט המרוקאי המנצח בכל הזמנים - סלט מטבוחה.
להזמנות: 054-8287520, 054-8287521

יאמי

אתר הבשלנים יאמי מציע ארוחות פסח מוכנות ומארזי השלמה לשולחן החג, עם מנות שבושלו על ידי מגוון בשלני האתר - בשלנים מכל העדות והסגנונות.
באתר אפשר למצוא מנות ראשונות כגון כבד קצוץ, חריימה, מרק צח וקניידלעך, מנות עיקריות כמו אסאדו מעושן, סלמון, קציצות בקר, ממולאים ועוד, תוספות וקינוחים. בנוסף ניתן להזמין מארזי מנות ראשונות, מארז תוספות וסלטים ועוד.
הזמנות באתר Yummi
11 צפייה בגלריה
בשלנים יאמי - סופריטו של אוסי
בשלנים יאמי - סופריטו של אוסי
סופריטו של אוסי
(צילום: פזית אסולין)

אל טרס

שף עלאא יעקובי משיק באל טרס, מסעדת השף הערבית בהרצליה פיתוח, תפריט ספיישל לזכר קורבן הפסח שבמרכזו כבש. מנת הכבש של עלאא מבוססת על מתכון משפחתי שעובר מדור לדור.
בין המנות: 1/2 ק"ג כבש ספריבס או צוואר, שתי צלעות ומח עצם מלווים באורז עם שקדים קלויים וירקות צלויים, מנת קילו ספריברס או צוואר כתף, 3 צלעות ומח עצם מלווה באורז עם שקדים קלויים וירקות צלויים, מגשי ספיישל במשקל של 3-2 ק"ג הכוללים צוואר, ספריבס וכתף, מלווה באורז עם שקדים קלויים וירקות צלויים. מתאים לכחמישה סועדים.
רמת ים 50 הרצליה פיתוח, 09-8781716
11 צפייה בגלריה
אל טראס פסח
אל טראס פסח
(צילום: אנטולי מיכאלו)
מרינדו
ברשת הקצביות מרינדו הלכו השנה על נתחים להכנה בסיר שנמכרים כבר עם הסיר, כך שכל מה שנשאר לכם לעשות זה רק להכניס לתנור ולחכות בסבלנות. תמצאו שם קוביות טלה בסילאן ובצל - מגיע מתובל באריזה של כ-1.5 ק"ג (מחיר מארז כולל סיר 289 שקלים ליחידה, ללא סיר 139 שקלים לק"ג); צלעות עגלה בשזיפים ובצל - מגיע מתובל באריזה של כ-1.5 ק"ג (מחיר מארז כולל סיר 289 שקלים ליח'/ ללא סיר 119 שקלים לק"ג); עוף ממולא - עוף שלם מפורק מעצמות, ממולא בשר הודו ופרגיות קצוץ עם פירות יבשים, מתובל במרינדה של סילאן טריאקי. משקל העוף כ-2.5 – 3.5 ק”ג ליחידה.
11 צפייה בגלריה
מרינדו
מרינדו
(צילום: אנטולי מיכאלו)
מתאים להכנה בתנור או הכנה במעשנה; רוסטביף טלה - נתח של שוק טלה מפורק ללא העצם במשקל של כ-3 ק”ג, להכנה בתנור או במעשנה, מתובל במרינדה שמן זית ועשבי תיבול או מרינדת חרדל סילאן.
להשיג בסניפים ובטלפון 050-3993810

כפות תמרים

במסעדה שבקיבוץ אילות, סמוך לאילת, מציעים תפריט קייטרינג ומשלוחים לפסח עם מנות כמו ירכי עוף ממולאים פירות יבשים, פילה סלמון, דניס שלם עם עשבי תיבול, גפילטע פיש, קציצות דגים ברוטב מזרחי, ממולאים בשריים וצמחוניים, נתחי בקר מוקפצים, כבד עוף ברוטב פטריות ובצל, נתחי סינטה ועוד. אפשר להזמין משלוח או לבוא לאסוף.
קיבוץ אילות, 054-5875049
11 צפייה בגלריה
כפות תמרים, קיבוץ אילות
כפות תמרים, קיבוץ אילות
(צילום: רוני בלחסן)

קיזלר

השף הוותיק איתן קיזלר מחיפה יכין שלל מנות לשולחן ליל הסדר שיחסכו את הבישול וההכנות, ביניהן: גפילטע פיש קלאסי בנוסח מזרח אירופאי, חזרת אדומה בייצור עצמי, קניידלך, פילה דג סלמון בעשבי תיבול, ביף בורגניון - צלי עגל ברוטב קלאסי, מוסקה ברוטב עגבניות ועוד. בנוסף יימכרו סלטים: חצילים שרופים על האש, כרוב עם שומשום וצ'ילי, חציל גרוזיני בתנור בתחמיץ לימון ואגוזים, סלט תפוחי אדמה בויניגרט. בהזמנות מראש.
השומר 28 חיפה, 052-4430202, כשר

קובבא

לכבוד החג קובבא יוצא במבצעים מיוחדים למזמינים אוכל מהאתר. בין המנות: 6 יח' גפילטע פיש עם חזרת, חרוסת ביתית, מרק קניידלך, צלי בקר ביין בבישול איטי בתנור בתוספת תפוח אדמה ובטטה, תחתיות ארטישוק ממולאות בבשר בקר ברוטב עגבניות או לימון ועוד.
הזמנות באתר
פורסם לראשונה: 15:04, 04.04.22