דולי פארטון, זמרת הקאנטרי האיקונית האמריקאית בת ה-76, משתפת פעולה עם חברת מוצרי המזון האמריקאית "דאנקן היינס" ומשיקה ליין של מוצרי אפייה ביתית וציפויי עוגות בהשראת המתכונים של פרטון והבית שבו גדלה בטנסי ארצות הברית.
2 צפייה בגלריה
מוצרי אפייה דולי פרטון
מוצרי אפייה דולי פרטון
(צילום: Courtesy of Duncan Hines)
הקולקציה כוללת מוצרים כמו תערובת להכנת עוגת קוקוס בסגנון דרומי, תערובת להכנת עוגת בננה, ציפוי קרם חמאה, קרם חמאה ושוקולד ועוד.
"תמיד אהבתי לבשל ​​ובגלל שגדלתי בדרום, אני אוהבת במיוחד את סוג הבישול האותנטי והביתי של אמא ואבא", סיפרה פרטון לכתבים בהשקה. "אני מתרגשת להשיק ליין מוצרים משלי ולהביא את חווית האפייה המתוקה והדרומית שאני אוהבת גם לאחרים", כך מסרה הכוכבת.
פרטון, שגם הוציאה ספר מתכונים משלה, סיפרה בעבר בראיון למגזין מארי קלייר על חיבתה למטבח ושיתפה איך בכל בוקר, בין כתיבת שירים לפעילות העסקית שלה, היא נוהגת להכין ארוחת בוקר לבעלה מזה 54 שנים. כמצופה מאייקון האופנה שהיא, פרטון מודה שגם במטבח היא מבשלת על עקבים: "לא תמיד זה עקבים גבוהים כמו אלה שאני נועלת להופעות, אבל אני נמוכה ואני צריך לנעול עקבים כדי להגיע לארונות המטבח. אני אוהבת לנעול נעלי עקב, אני פשוט מרגיש יותר אני".
2 צפייה בגלריה
מוצרי אפייה דולי פרטון
מוצרי אפייה דולי פרטון
(צילום: Courtesy of Duncan Hines)
"דאנקן הינס מתרגשת מאוד משיתוף הפעולה עם דולי פרטון", אמרה אודרי אינגרסול, מנהלת מותג בחברה, "אחת הנשים הנערצות והאהובות בעולם, בקו חדש של מוצרים בהשראת המתכונים המשפחתיים של דולי".
ערכה שלמה של המוצרים נמכרת ב-40 דולר, והיא כוללת את תערובות האפייה, שני סוגי ציפוי לעוגה, מגבת מטבח מודפסת, מרית בהשראת דולי וכרטיסיות מתכונים מעוצבות. הערכה יצאה למכירה מקוונת אתמול (יום ד') ובינתיים באתר החברה הודיעו כי כל המוצרים כבר סולד אאוט. המוצרים יגיעו למדפי רשתות השיווק בארה"ב החל ממרץ.