לאחר הטרנדים שנכנסו לחיינו בסערה בעקבות הטיק טוק, ביניהם טרנד מגשי החמאה או הפסטה עם גבינת הפטה, הגיע כעת תורו של הפנקייק לעשות קאמבק מטורף לחיינו, והפעם עם שדרוג שלא ראינו מגיע - טרנד הפנקייק הממולא בשוקולד. כן, קראתם נכון - מעתה כבר לא צריך להסתפק בלמרוח את ממרח השוקולד מעל הפנקייק, ואפשר לזלול אותו כשהשוקולד מגיע גם מבפנים.
בתוכנית "לא סותמות" ב-ynet radio סיפרו רחלי קרוט ואפרת ליכטנשטט כי בסרטון של משתמשת בשם Archer's Food, שכבש את הרשת וזכה ללמעלה מ-74 מיליון צפיות, היא מכינה פנקייק תפוח ושחום שכפותחים אותו מתגלה בתוכו אוצר של קרם שוקולד.
1 צפייה בגלריה
פנקייק שוקולד טיק טוק
פנקייק שוקולד טיק טוק
הפנקייק ששבר את הרשת
(צילום: מתוך האתר Archer's Food)
ל-"Archer's Food" יש 724 אלף עוקבים ורובם ככל הנראה הגיעו בעקבות סרטון הפנקייק המדובר. זהו הסרטון המצליח ביותר שיש בחשבון והוא הגיע ל-72 מיליון צפיות, ל-9 מיליון לייקים ו-1.3 מיליון שמירות - גולשים ששמרו את הסרטון במטרה ככל הנראה להכין אותו בהמשך.
@archersfood recipe in our blog! Fluffy nutella pancakes 🥰 #pancakes #nutellapancake #pancake #food ♬ cupid - bae
מכירים את זה שהפנקייק יוצא שחום כולו ולא עם גוונים? על פי המתכון שבסרטון, לוקחים בלילה אוורירית של פנקייק שמזכירה קצת את הפנקייקים היפניים, מניחים את הבלילה במחבת, ועליה נוטלה שמקפיאים לפני כן. את גוש הנוטלה הקפוא שמים בתוך הפנקייק, סוגרים עם בלילה נוספת ומטגנים משני הצדדים. זה גם טעים וגם מצטלם נהדר - כשפותחים את הפנקייק הנוטלה כבר נמסה בפנים וכל השוקולד נוזל החוצה. כדאי לנסות את זה בבית.
אגב, אחרי שהסרטון עלה לרשת Archer's Food הבינה שהיא בכלל לא צירפה את המתכון, כנראה כיוון שהיא לא חשבה שזה יהפוך לויראלי עד כדי כך, ואז היא העלתה סרטון נוסף שגרף 14 מיליון צפיות ובו היא גם כתבה את המתכון.