כשחושבים על מוזיקת ראפ רובנו כנראה מדמיינים מילים בוטות, כנופיות, תכשיטי בלינג בלינג ומכוניות יקרות, אבל הראפר סנופ דוג משיק בימים אלו מוצר חדש מכיוון לא צפוי - דגני בוקר צבעוניים ופירותיים לילדים.
הזמר, שנולד בשם קלווין קורדוזר ברודוס ג'וניור, עומד מעתה מאחורי ליין דגני בוקר צבעוניים ומלאים במרשמלו בשם Snoop Loopz, שעליהם מתנוססת דמות כלב מצויירת ומיוצרים על ידי חברת ברודוס פודז שנמצאת בבעלותו.
2 צפייה בגלריה
דגני בוקר סנופ לופ סנופ דוג
דגני בוקר סנופ לופ סנופ דוג
(מימין: מתוך אתר BROADUS FOODS משמאל: Shutterstock)
דגני הבוקר יצטרפו למוצרים נוספים שמיוצרים בחברה ומיועדים להכנת ארוחות בוקר ביתיות כמו דגנים, שיבולת שועל, תערובת לפנקייק וסירופ מייפל ומשווקים תחת המותג "מאמא סנופ" שנקרא על שמה של אמו של סנופ. הראפר מאסטר פי ששותף ליצירת דגני הבוקר ולקידומם, משמש בתור מנכ"ל החברה.
בנוסף לצעד המרענן, יש מאחורי המוצר גם אג'נדה חברתית: כפי שמפורסם באתר המותג, החברה מצהירה שהיא לא עוד חברת מוצרי מזון אלא גם "תנועה ליצירת שינוי בחיי המשפחות והקהילות", והיא תומכת בעמותות ובארגוני צדקה ברחבי ארה"ב - בכל רכישה של אחד מהמוצרים החברה תורמת חלק מהרווחים לאחד הארגונים שבהם היא תומכת.
2 צפייה בגלריה
דגני בוקר סנופ לופ סנופ דוג
דגני בוקר סנופ לופ סנופ דוג
המלך של ארוחות הבוקר. סנופ דוג ומאסטר פי
(מתוך אתר BROADUS FOODS)
בין היתר, מצהירים בחברה כי התרומות מיועדות לעמותה בשם "דלת התקווה" שעוזרת להומלסים: "לא ניתן לפתור את שברון הלב של חסרי הבית על ידי מתן מיטה ללילה, ארוחה חמה ומקלחת, או סיוע כלכלי בלבד", כך נכתב באתר. "אנחנו מטפלים בגורמים שהופכים אנשים לחסרי בית באמצעות הגישה ההוליסטית שלנו, ובו זמנית שומרים על המשפחות יחד. אנחנו מקשיבים למשפחות, נותנים להן קול ומעצימים אותן עם הכלים הדרושים להן כדי להצליח".
אז למה אפשר לצפות מדגני הבוקר החדשים של הכוכב? על פי מאסטר פי ל"יותר תירס, יותר טעם ועוד מרשמלו - וזה מה שמבדיל בינינו לבין השאר", כפי שצייץ לאחרונה הזמר שהוא, כאמור, גם המנכ"ל, והוסיף - "אם אתם אוהבים פרוט לופס, אתם תאהבו את סנופ לופס!". מאסטר פי גם הדגיש בחשבון האינסטגרם ש"כשאנחנו אומרים 'יותר מרשמלו' אנחנו מתכוונים לזה שלא תצטרכו לצאת למסע 'חפש את המטמון' כדי למצוא את המרשמלו בפנים". עכשיו רק מעניין אם סאבלימינל מתכנן להוציא בקרוב גם מהדורה משלו לפריכיות אורז. יש למה לחכות.