מקררים את הקיץ: סניף ראשון של מותג גלידריות חדש השייך לרשת מקדונלדס ייפתח מחר ברחובות, וייקרא "מק גלידה". הגלידה שתימכר במקום היא הגלידה המוכרת מסניפי מקדונלד'ס, רק שהפעם היא תגיע ב-16 טעמים שונים, ובהם מסטיק, פירות יער, בייגלה, פיסטוק וגרנולה.
הגלידרייה תיפתח בקומת האוכל בקניון עופר ברחובות, והיא אמורה לשמש כפיילוט לסניפים נוספים שמתוכננים להיפתח בעתיד הקרוב בראשון לציון, בקניון TLV בתל אביב ובהמשך גם בערים נוספות ברחבי הארץ.
2 צפייה בגלריה
מק גלידה, מקדונלד'ס
מק גלידה, מקדונלד'ס
מק גלידה, מקדונלד'ס
(צילום: מקדונלד'ס ישראל)
"מק גלידה" נכנסת לשוק בעיצומה של פרשת בן אנד ג'ריס, בשיא הקיץ ובשיא פריחתן של רשתות גלידה גדולות וגלידריות בוטיק שכונתיות.
והמחירים: מק פיצוץ גדול יעלה 16-19 שקלים - תלוי בטעם שבחרתם; אריזה משפחתית הכוללת 5 גביעים קטנים תעלה 45-49 שקלים; ומילקשייק יעלה 11 שקלים. עוד בתפריט של הגלידרייה: דונאטס (10 שקלים), פרימיום שייק (15 שקלים) ואספרסו שייק (14 שקלים). הגלידות מגיעות בשילוב תוספות ורטבים לבחירה.
2 צפייה בגלריה
מק גלידה, מקדונלד'ס
מק גלידה, מקדונלד'ס
וגם דונאטס: מק גלידה
(צילום: מקדונלד'ס ישראל)
בסניף של "מק גלידה", כמו בשאר סניפי הרשת, אפשר יהיה להזמין בעמדות ההזמנה העצמית, באפליקציה או באתר. בשלב זה עדיין אין משלוחים, אך ממקדונלד'ס נמסר כי האפשרות הזו נבחנת באזורים הקרובים לגלידרייה.
מי שדאג לגורל הגלידה בשאר סניפי הרשת, יכול להירגע: הגלידה המוכרת בגביע תמשיך להימכר בסניפים במחיר של 4 שקלים.