ZUNI

זוני היא ביסטרו וקפה ובר שמציע ארוחת בוקר או צהריים, ערב או בראנץ׳, עם מנות כמו קציצות טלה וסלק, נזיד ירקות וקארי, אומלט תרד, זוקיני ופרמזן, דג ים וריזוטו מילאנזי ועוד. בנוסף, אפשר להזמין גם מאפים וקינוחים מהמאפייה, כגון: עוגת גבינה ניו יורקית, טארט לימון ומרנג שוויצרי, פאי חמאת בוטנים ושוקולד בייגלה מלוח, חלות לשבת ועוד.
6 צפייה בגלריה
זוני
זוני
(צילום: שי נייבורג)
במהלך כל תקופת הקורונה, המסעדה היתה פתוחה למשלוחים באמצעות שליחים של המסעדה ולאחר מכן גם דרך שירות המשלוחים של תן ביס. בתחילת דצמבר צפוייה להיפתח למשלוחים גם החנות של המסעדה, שתהיה זמינה באתר וניתן יהיה להזמין לצד המנות גם מוצרי מעדנייה, מאפים וקינוחים מהקונדיטוריה, קייטרינג, מגשי אירוח ועוד.
ראשון-שבת, כולל סופ"ש, 10:00-22:00
הזמנות דרך תן ביס או 02-6257776

מוריס בעיר

נועם, הבן של מוריס ממסעדת מוריס המיתולוגית בשוק, פתח מסעדת בשרים במרכז העיר.
6 צפייה בגלריה
מסעדת מוריס
מסעדת מוריס
(צילום: יח"צ)
ומה בתפריט? שיפודים, קציצות, נקניקיות, צלעות כבש, סטייק אנטריקוט, טחול ממולא, ואפשר גם בפיתה או בבאגט.
הזמנות דרך תן ביס

ג'יג'י קובלה

מסעדת הכריכים ג'יג'י קובלה של קבוצת מחניודה והשף אסף גרניט נפתחה במהלך תקופת הקורונה ומציעה את מיטב המנות ממסעדות הקבוצה, עטופות בלחמנייה שהיא שילוב בין קובנה וחלה.
6 צפייה בגלריה
כריך של ג'יג'י קובלה
כריך של ג'יג'י קובלה
(צילום: יח"צ)
בין המנות אפשר למצוא את הקובלה בורגר רוייאל שמגיעה עם בצל מטוגן קלות, חמוצים וחסה; קובלה קורנביף עם איולי ציפוטלה (פיקנטי), רוקט, כרוב כבוש, חרדל ובצל מטוגן; קובלה כרוב עם כרוב צרוב על פחמים, צימצורי זעתר טרי וטחינה ועוד. בגזרת המתוקים: קובבקה טופי קינמון ומוס גבינה; קרם בוואריה ושקדים ועוד. המחיר לארוחת קובלה הכוללת קובלה, תוספת ושתייה הוא 60 שקלים.
הזמנות באתר או דרך תן ביס

JLM סושי מקומי

המסעדה היפנית הכשרה של שף יענקל'ה תורג'מן, מציעה תפריט רולים עשויים מדגה טרייה, לצד מגוון מנות מהמטבח היפני כמו ראמן, גיוזה, שיפודי יקיטורי וסלטים.
מה בתפריט? רולים כגון טושירו אינסייד אאוט עם טונה אדומה, חציל בטמפורה, אבוקדוו ציפוי של שומשום קלוי; סנאדה אינסייד אאוט עם דג לבן, קרם אבוקדו, סלק וספייסי דג לבן בטמפורה, ציפוי של כדורוני טמפורה ועירית; קומבינציות סושי ומגשי אירוח; ועיקריות כמו ראמן ברווז, אטריות חיטה מוקפצות וירקות ירוקים ועוד.
הזמנות באתר או 02-6222312

פלומינו

פלומינו היא מסעדת טאפאס איטלקית שמציעה מנות חלוקה מתפריט המשלב בין מנות איטלקיות קלאסיות למנות ים-תיכוניות, לצד מבחר קוקטיילים ולמעלה מ-60 סוגי יינות.
6 צפייה בגלריה
מסעדה איטלקית פלומינו
מסעדה איטלקית פלומינו
(צילום: Benyuster)
תפריט המסעדה חלבי ומבוסס על דגים טריים, בין המנות: רביולי נרי - פסטה שחורה במילוי ריקוטה המוגשת עם סרדין, פלפל חריף, עגבניות צרובות במחבת, יין לבן, בזיליקום וארוגולה; טורטליני קסבייה - פסטה טרייה במילוי קרם ארטישוק ירושלמי כמהין עם בצל סגול צלוי; פיצה אפומיקטו עם רוטב עגבניות, מוצרלה מעושנת, בטטה, סלק, דבש ופטרוזיליה ועוד.
בתפריט הקוקטיילים אפשר להזמין נגרוני וורמוט רוסו, קמפרי, ג'ין ביפאיטר ופרלינים של שוקולד מריר; פלמינגו ג'ין ביפאיטר, אפרול, ליצ'י, ג'ינג'ר ומלפפון; אספרסו מרטיני קלואה, וודקה ואספרסו ועוד.
הזמנות דרך וולט

דוויני פיתה בר

דוויני פיתה בר פועלת כבר שבע שנים בשוק מחנה יהודה ומגישה בשר, דגים, טבעוני וצמחוני - הכל בפיתות שנאפות במקום.
6 צפייה בגלריה
דוויני פיתה בר
דוויני פיתה בר
(צילום: יח"צ)
הרעיון שעומד מאחורי המקום הוא להשתמש בחומרי גלם שבדרך כלל לא מוגשים בתוך פיתה, כמו למשל מנות דגים חריימה בורי חריף אש, ברבוניות, שווארמה דגים או אוסובוקו. בין המנות הטבעוניות והצמחוניות ניתן להזמין עראייס פטריות, מעורב טבעוני וכרובית קריספית.
הזמנות דרך תן ביס

ההמבורגר של שגב

ההמבורגר של שגב היא מסעדת המבורגרים ובשרים כשרה בירושלים, שמציעה ללקוחות תפריט המבורגרים מגוון, ארוחות ילדים, נישנושים, תוספות צד ותוספות מעל.
6 צפייה בגלריה
ההמבורגר של שגב, ירושלים
ההמבורגר של שגב, ירושלים
(צילום: יח"צ)
בתפריט המשלוחים אפשר להזמין "שגב עצבני" - סמאשבורגר, נקניה חריפה, ביצת עין, מיונז, חריף של לירן, רוקט; "שגב מפנק" בתוספת כבד אווז, ריבת בצל ביתית עלים ירוקים ועגבנייה; "שגב מעושן" בתוספת חזה אווז מעושן, ביצת עין, חסה, עגבנייה ובצל סגול ועוד.
ראשון-חמישי 11:00-23:30, מוצ"ש עד 23:30
הזמנות 02-5017170, באתר ספר האוכל או דרך תן ביס