דופינואז תפוחי אדמה

המצרכים: 200 גר' פתיתים בסגנון מוצרלה 150 גר' גבינה טבעונית קרמית 2 כפות מזולה בסגנון חמאה 250 גר' שמנת מהצומח 200 מ"ל חלב שיבולת שועל 5 תפוחי אדמה בגודל בינוני, קלופים ופרוסים דק 1 שן שום, חתוכה לקוביות פלפל טרי ומלח, לפי הטעם 1 גבעול רוזמרין, קצוץ דק 1/4 כפית אגוז מוסקט
2 צפייה בגלריה
פשטידה טבעונית
פשטידה טבעונית
(צילום: יח"צ)
אופן ההכנה:
  1. בקערה מערבבים חצי מכמות הפתיתים בסגנון מוצרלה ואת הגבינה הטבעונית הקרמית, מזולה, שמנת מהצומח, שום, חלב שיבולת שועל, מלח, פלפל, רוזמרין ואגוז מוסקט.
  2. מוסיפים את תפוחי האדמה ומערבבים היטב.
  3. מניחים את תערובת תפוחי האדמה בתבנית אפייה ומעליהם את יתרת הפתיתים בסגנון מוצרלה.
  4. אופים בתנור שחומם מראש ב-180 מעלות במשך 40 דקות. מגישים חם.

פשטידות אישיות טבעוניות

המצרכים: 2 יריעות בצק עלים טבעוני 1 כפית שמן קוקוס או שמן קנולה
לתערובת - 200 גר' תחליף גבינה מגוררת בסגנון מוצרלה 75 גר' גבינה טבעונית קרמית 140 גר' פתיתים בסגנון צ'דר 150 גר' תחליף גבינה מעושנת, חתוכות לקוביות קטנות גבעולי טימין פלפל, לפי הטעם
לתוספות - 120 גר' תרד, מוקפץ 100 גר' פטריות, רבעים 1 פלפל אדום, קוביות 3-4 עגבניות שרי, חתוכות לפרוסות
להגשה - 1 כף בזיליקום, קרועה קמצוץ פתיתי צ'ילי 1 כף עירית, קצוצה
2 צפייה בגלריה
פשטידה טבעונית
פשטידה טבעונית
(צילום: יח"צ)
אופן ההכנה:
  1. משמנים תבנית מאפינס. פורסים את יריעות בצק העלים ומשתמשים בחותך עוגיות עגול ליצירת עיגולים, שיתאימו לשקעי הפשטידות בתבנית שלכם.
  2. בקערה גדולה מערבבים היטב את כל החומרים למילוי ומחלקים ל-4 קערות קטנות יותר.
  3. לקערה אחת מוסיפים את התרד, לשנייה את הפטריות, לקערה אחרת את הפלפל האדום ולאחרונה את עגבניות השרי.
  4. בעזרת כף, מניחים את המילויים בכל מעטפת מאפינס.
  5. מכניסים לתנור שחומם מראש ל-180 מעלות למשך 25-30 דקות. מוציאים מהתנור ומתבנית המאפינס ומפזרים את הבזיליקום, העירית והצ'ילי מעל.
המתכונים באדיבות Violife