כמו כל ילד, גם אופיר חי בן ה-13 פשוט רוצה לחיות את חייו, אך הסרטן האלים בו לקה לפני 6 שנים מתפשט בגופו ומסכן את חייו. למרות הטיפולים הרבים שעבר בארץ, הסרטן האלים מסוג נוירובלסטומה לא נכנע, והגידולים הרבים בגופו הביאו אותו לסכנת חיים. כעת התגייסה עמותת "להושיט יד" כדי לאסוף תרומות לטיפול יקר שיציל את חייו.
מצילים את אופיר: צפו בסיפורו המרגש ובמלחמה שלו בסרטן
לפני כשש שנים הגיעה למשפחת חי בחולון הבשורה המרה שבנם הצעיר אופיר לוקה בסרטן מסוג נוירובלסטומה, מהאלימים ביותר שבמחלות הסרטן, וזקוק לטיפולים ממושכים. מאז, הוא עבר מסע ייסורים של טיפולים קשים שנמשכו שנתיים, בסיומם בישרו רופאיו שהוא נרפא.
2 צפייה בגלריה
אופיר חי עזרא
אופיר חי עזרא
"אני חייב לחיות". אופיר חי עזרא
(צילום: טורבו דיגיטל)
אלא שזמן קצר אחרי שנראה שחייו שבו למסלולם, מחלת הסרטן שבה לתקוף: הוא הובהל לבית החולים לילדים שניידר. הרופאים אבחנו כי הגידולים חזרו. "חצי מהחיים שלי אני רק עם סרטן, עם הקרנות, טיפולי כימותרפיה. זה מרגיש נורא", מספר אופיר, "הסרטן ממשיך לגדול בתוכי. ניסו עליי את כל הטיפולים הכי חזקים שפשוט לא מגיבים, והפצעים שיש לי מהכימותרפיה, לא מאפשרים לי לאכול ולשתות".
"כשאהיה גדול אני רוצה להתגייס לצבא ואפילו להיות טייס", הוא אומר, "כדי להגשים את החלום הזה, אני חייב לחיות. הסיכוי שלי הוא רק טיפול נסיוני בארה"ב. אני לא רוצה לחשוב שאחרי כל מה שעברתי, שהסרטן בסוף ינצח. יש לי משפחה וחברים שאוהבים אותי נורא, ואני רוצה לחיות. החודש אני חוגג בר מצווה. בבקשה תעזרו לי להגיע לזה. עברתי הרבה בשש השנים האלה, ואני רוצה לנצח את הסרטן".
"אופיר הוא ילד מקסים, נבון ומרגש שנאבק כבר שנים במחלת הסרטן כמו גיבור", מספר אברהם עטר, מנכ"ל עמותת "להושיט יד", האוספת את התרומות עבור אופיר. "התקווה היחידה להצלתו הוא טיפול נסיוני בארצות הברית. עלויות הטיפול, הוצאות ההטסה והשהייה מגיעות ל-500 אלף דולר. הטיפול הנסיוני אינו בסל התרופות בישראל, ואנחנו תקווה שעם ישראל יפתח את הלב, ויסייע לנו להציל את חייו של אופיר, ולהגשים את חלומו לזכות לחגוג את בר המצווה".
2 צפייה בגלריה
אופיר חי עזרא
אופיר חי עזרא
מצילים את חייו של אופיר: "אני רוצה לנצח את הסרטן"
(צילום: טורבו דיגיטל)

כך תוכלו לעזור להצלתו של אופיר:

לתרומה באשראי באתר להושיט יד המאובטח - לחצו כאן
להעברה בהעברה בנקאית: "להושיט יד עבור אופיר חי עזרא", בנק הפועלים סניף 781 חשבון 411858. בכדי לקבל קבלה בגין תרומה שבוצעה באמצעות העברה בנקאית, לאחר העברה יש להיכנס ללינק
לתרומות בטלפון מהארץ ומחו"ל יש לחייג: 03-9090882
למשלוח תרומה בצ׳ק: "עמותת להושיט יד -עבור אופיר חי", שמעון בן שטח 10 ת.ד.80 אלעד.
לתרומות בהעברה בנקאית מחו"ל:
Swift: poalilit, LEHOSHIT YAD TEMICHA VECYOA LAYLADIM IL43-0127-8100-0000-0411-858