הסרטן האלים התפשט בכל גופה של סבינה הקטנה, והוא מאיים על חייה: לפני כשנתיים עלתה סבינה לישראל עם אמה, וכל הטיפולים שעברה לא הועילו כנגד הגידולים האלימים של הסרטן נוירובלסטומה. מצבה ממשיך להידרדר ורק טיפול יקר עשוי להיות התקווה להצלת חייה.
מצילים את סבינה הקטנה: באפשרותכם לעזור

סרטן הנוירובלסטומה חזר לגופה של סבינה בפעם השנייה בצורה אגרסיבית ביותר. גופה כבר אינו מגיב לטיפולי הכימותרפיה הרבים שעברה, הניתוחים, השתלות מח העצם וטיפולי הנוגדנים.
בהדמיות האחרונות שעברה סבינה, אף נצפו גרורות שהגיעו כבר למוח, לעמוד השדרה ולרגל. היא החלה לעבור שוב סדרות טיפולי קרינה וכימותרפיה כדי לנסות ולעצור את התפשטות הגידול בראש, אבל ההדמיות שוב הראו שהכימותרפיה לא עובדת.
2 צפייה בגלריה
מצילים את סבינה
מצילים את סבינה
מצילים את סבינה
(צילום פרטי)
רופאיה של סבינה ביקשו ייעוץ מרופאי המרכז הרפואי ממוריאל סלואון קטרינג שבניו-יורק, המרכז הגדול בעולם לטיפול בסרטן, שם הוצע טיפול חדשני לטיפול, שעלותו הכוללת מגיעה ל-550 אלף דולרים.
הוריה של סבינה נאלצו לעזוב את עבודתם ברוסיה כשעלו ארצה - האם רופאת השיניים והאב ששימש פקיד ממשלה. כיום הם מובטלים ומקדישים את חייהם לטיפול בבתם. "סבינה ילדה מאוד שמחה שאוהבת לחיות", מספרת האם וולריה, "היא אוהבת לרקוד, לשיר, ולצחוק הרבה, למרות המחלה הקשה והשנים האחרונות שבהם כמעט ולא יצאה מבתי החולים.
"היא כל הזמן אומרת שהיא לא רוצה ללכת לבית החולים הרבה, ושהטיפולים ארוכים וכואבים לה, אבל אנחנו מנסים לתת לה כמה שיותר רגעים יפים בתוך התקופה הקשה. אני מקווה שעם ישראל יפתח את הלב, ויעזור לנו להציל אותה, כדי שתזכה בילדות שלה בחזרה, ובחיים".
2 צפייה בגלריה
מצילים את סבינה
מצילים את סבינה
סבינה ואמה וולריה
(צילום פרטי)
עמותת רחשי לב התגייסה להצלת חייה של סבינה. לפרטים נוספים על סבינה ומאבקה לחצו כאן.
כך תוכלו גם אתם לסייע לתרומה:
בהעברה בנקאית: עבור רחשי לב, לציין בפרטים "הצלת סבין", בנק מרכנתיל סניף 740, מספר חשבון 45075.
להעברה מחו"ל: 66520853.
לתרומה טלפונית: 1-800-281-128.