שיעור התחסנות הצוותים הרפואיים בבני ברק - הנמוך בישראל: לאור האבדות הקשות שספגה העיר בשנה האחרונה, אפשר היה לצפות שדווקא בבני ברק, צוותי הרפואה יעוטו על חיסוני הקורונה ברגע שאלו הגיעו. במציאות קרה בדיוק ההיפך - ורק 40 אחוז מהצוות הרפואי ניאות להתחסן. זהו שיעור ההתחסנות הנמוך ביותר בישראל ביחס לבתי החולים האחרים.
על פי הנתונים, כאמור, בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, רק 40 אחוזים מהעובדים התחסנו במנה השנייה (כולל מחלימים). בבית החולים לניאדו התחסנו 53 אחוזים מהעובדים. בבילינסון התחסנו 69 אחוזים, ברמב"ם - 72 אחוזים, באיכילוב - 77 אחוזים, בשיבא - 78 אחוזים ובהדסה עין כרם - 79 אחוזים. שיעור ההתחסנות הגבוה ביותר נרשם בבית החולים זיו בצפת - 81 אחוזים. בנוסף עולה מהנתונים כי נכון להיום, קרוב לשליש מעובדי בתי החולים טרם התחסנו בכלל או לא השלימו את המנה השנייה.

במטרה לעודד את שיעורי החיסון בקרב הצוותים הרפואיים בבתי חולים, שיגר הבוקר (ה') מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי פנייה למנהלי בתי החולים בעניין ובה כתב: "חיסון הצוות הרפואי בבית החולים הינו צורך חיוני לצוותים עצמם, למשפחותיהם ובהחלט למטופלים. יש שמגדירים את זה כמחויבות אתית של הצוותים להתחסן. הציפיה של האוכלוסייה לראות את הצוות הרפואי מחוסן ומהווה דוגמא אישית חיובית בנושא זה". לפנייה הוסיף את נתוני שיעורי ההתחסנות השונים בבתי החולים.
פרופ' לוי הוסיף בפנייתו: "יש מספר רב של בתי חולים שמצב החיסון בקרב הצוותים טעון שיפור וחשוב שזה יהיה בטווח הזמן הקרוב. אנו קוראים לכל מנהלי בתי החולים עם שיעור התחסנות מתחת ל-70 אחוזים להכין תכנית להגברת החיסון לשיעור של 85 עד 90 אחוזים. המעורבות האישית והמנהיגותית של מנהל בית החולים בעצמו הינה אבן יסוד בהעצמת התהליך להעלאת שיעור המתחסנים, הגם שאין חוק המחייב התחסנות".
יש לציין כי עד כה אף אחד מבתי החולים לא הגיע לשיעור התחסנות של בין 85 עד 90 אחוזים אחרי מנה שנייה וכולל צוות שהחלים.
ממעייני הישועה נמסר בתגובה: "בנתוני משרד הבריאות אשר הופצו אתמול, נפלה טעות ולא נלקחו בחשבון מס' המחלימים. אחוז אנשי הצוות החסינים, כולל המחלימים הינו כ-60%. בימים אלה אנו בעיצומה של תכנית התערבות, להגברת המודעות ושיעור ההתחסנות. המרכז הרפואי רואה בחיסון חשיבות עליונה, זו הדרך היחידה להילחם במגפה".