חייל רוסי לשעבר שזכה לכינוי "פופאי" הוזהר כי הוא בסכנת מוות, בשל הזרקת גושי ג'ל פטרוליום (וזלין) שהוסרו בניתוח מזרועותיו הענקיות, כך מדווח ה"דיילי מייל". קיריל טרשין בן ה-25 השתמש בזריקות כדי להיראות כ"סופרמן", וכעת הוא משלם על כך מחיר שעלול להוביל לאיבוד השימוש בזרועותיו או אפילו גרוע מכך – למותו.
1 צפייה בגלריה
פופאי הרוסי
פופאי הרוסי
קיריל טרשין. רצה להיראות כמו "סופרמן"
(צילום: Alana Mamaeva)
שתלי ג'ל הנפט הזולים שהוזרקו לזרועותיו גרמו לנזק לבריאותו שהתבטא בחום גבוה, בכאבים עזים ובחולשה, לאחר שהזריק כשלושה ליטרים מהכימיקל לכל זרוע במטרה לנפח את השרירים מתחת לרקמות העור. ששת הליטרים של הכימיקל סינתול שהזריק ניפחו את שריריו, חדרו לרקמות העור ולעור עצמו, חסמו את זרימת הדם והותירו אותו, כאמור, עם חום וכאבים.
הוא כבר הסיר את השריר התלת ראשי המלאכותי בניתוח קודם, אולם כעת הוא צפוי לעבור ניתוחים נוספים כדי להיפטר משתלים ענקיים שהוחדרו לשריריו. הרופאים מנסים כעת להסיר את השאריות שנותרו בגופו, תוך שמירה על הוורידים, העצבים ותפקודים אחרים של הגפיים.
בסרטון וידיאו נראה טרשין המכונה גם "בזוקה", עובר הדמיית סי - טי. לפני הניתוח האחרון שלו במוסקבה. "בקרוב אעבור ניתוח שלישי מסובך מאוד", הוא אומר, "אינני יודע איך הוא יסתיים". טרשין הודה עוד כי הוא חייב "להיפטר מהסיוט" שהביא על עצמו: "ניפחתי את הזרועות כשהייתי בן 20 בשל טיפשות. לא חשבתי על התוצאות".
לפני בדיקת הסי - טי:
טרשין שוכנע להציל את חייו ולהסיר את השתלים הרעילים על ידי הכוכבת הרוסייה אלנה ממאווה בת ה-33, המובילה קמפיין של קורבנות ניתוחים פלסטיים כושלים. "אני חושש מאוד שמשהו יקרה לשרירים ולעצבים ולא אוכל להזיז את הזרוע", אמר טרשין והוסיף: "אני מרגיש בר מזל שיש רופאים שדואגים לי".