הגשים חלום וזכה ללוות את בנו לכיתה א': איגור אולייניק, חולה בסרטן, שלדברי הרופאים נותרו לו שבועות לחיות, זכה להגשים את החלום - ללוות את הבן ניקיטה לכיתה א'.
אולייניק (32) שוטר יס"מ כבר כעשור, חלה בסרטן לפני כשנה ולפני חודש מצבו הידרדר. אשתו ולריה, אף היא שוטרת סיור בתחנת המשטרה בעכו, מספרת: "הרופאים אמרו לי שהמצב שלו קשה ולא נתנו לו יותר משבועיים, שלושה.
"הוא נלחם לקחת את הבן גדול שלנו ניקיטה לכיתה א' ואת הקטנה, דריה, לגן עירייה. הוא הצליח לקום מהמיטה במצבו הגופני הירוד, עלה על מדי השוטר, ויחד איתי, שגם הייתי במדים, ליווינו את בננו לכיתה א' בבית הספר גורדון בעכו".
בכניסה לבית הספר המתין להם המפכ"ל קובי שבתאי. "ביקרתי לפני כשלושה שבועות את האבא, שאמרו לי שמצבו קשה וסופני והוא ריגש אותי כשאמר שיש לו חלום ללווות את בנו לכיתה א'. הבטחתי לו שאני אהיה שם ואתפלל שהוא יהיה לצידי במדי שוטר, יחד עם האימא שגם היא שוטרת".
2 צפייה בגלריה
שוטר חולה סרטן
שוטר חולה סרטן
המפכ"ל עם האב ובנו. "התפללתי שנגיע למעמד הזה"
(צילום: דוברות המשטרה)
ניקיטה אמר: "אבא תודה שבאת איתי, היה לי כיף", לפני שנכנס לכיתה עם חבריו.
אשתו ולריה סיפרה: "איגור הוא לוחם יס"מ ולוחם בנשמתו, אני מאמינה שהחלום לראות את הבן שלנו עולה לכיתה א', נתן לו את הכוחות להילחם ולקום היום מהמיטה.
2 צפייה בגלריה
שוטר חולה סרטן
שוטר חולה סרטן
מימין: המפכ"ל, האם ולריה, האב איגור והבן ניקיטה. רגע מרגש
(צילום: דוברות המשטרה)
"בחודש האחרון הוא הפך מלוחם היס"מ הבריא לאדם שאיבד ממשקלו ומהשרירים שלו. בבית החולים הוא לא האמין שיזכה להגיע ליום הזה, היה לו קשה להאמין שזה יקרה, אבל הוא נלחם לחיות בשביל לראות את ניקיטה עולה לכיתה א' ואת הקטנה שלנו דריה הולכת לגן עירייה".
איגור הוסיף ואמר: "זה ניצחון קטן לילד וניצחון גדול בשבילי. אני מקווה שמפה הוא רק יעלה למעלה".
ולריה אמרה בסיום האירוע המרגש: "זה לא מובן מאליו התמיכה והחיבוק הענק שאנחנו מקבלים מהמפכ"ל, וממפקדיו של איגור במשטרה ומהחברים ביחידה. זה מאוד מרגש שלא שכחו אותנו. איגור הוא לוחם במשטרה וילחם על חייו. אני גאה בבעלי מאוד. זאת מלחמה על החיים".