בשיתוף עמותת להושיט יד
"כשאמרו לי שיולי חולה בסרטן בפעם השלישית, הייתי חסרת אונים. לא האמנתי שהילדה המתוקה שלי שוב חולה. הבדיקות היו כל כך לא טובות ולרופאים לא היה איך לנחם אותי. הסתכלתי על הילדה המדהימה שלי, שבקושי הספיק לצמוח לה שיער אחרי הטיפולים האחרונים והתחלתי לבכות.
"לא הייתי מסוגלת לחשוב ששוב אנחנו בתוך הסיוט הנוראי הזה. יולי היא האור של הבית שלנו. היא כל כך אוהבת לשיר ולרקוד. כשהיא שמחה, כל הבית שמח. אני רואה אותה בשבועות האחרונים הולכת ונעשית שקטה וחיוורת והלב שלי נשבר. אני לא מוכנה שהסרטן ייקח את האור מהפנים של הילדה היפה שלי.
3 צפייה בגלריה
ממשיכים להילחם על חייה: יולי בת ה-4
ממשיכים להילחם על חייה: יולי בת ה-4
ממשיכים להילחם על חייה: יולי בת ה-4
"יולי היא הבת היחידה שלנו. עזבנו את הבית והעבודה ובאנו רק לשבת ליד יולי, להחזיק לה את היד ולהבטיח לה שיהיה טוב. אבל הכל רק הלך ונעשה גרוע מיום ליום".
את המילים האלה כותבת ג'ני קינן, אימא של יולי כשהיא נמצאת כבר בארה"ב, בבית חולים מיוחד המטפל בילדים במצבה של יולי. בת ה-4 חולה בנוירובלסטומה, סרטן של מערכת העצבים ההיקפית. הרופאים כאן בארץ הרימו ידיים מול מצבה של יולי, אבל בארה"ב יש לה סיכוי.
לפני מספר חודשים פתחו ההורים בגיוס המונים ובתחילת הדרך אספו סכום ראשוני שסייע להם לטוס לארה"ב לטיפולים שעשויים להציל את חייה של בתם היחידה. חודשים של טיפולים ואשפוזים בכדי להגיע לרגע שניתן לנתח. בשבוע שעבר יולי הקטנה עברה את הניתוח המורכב, הרופאים הודיעו להורים שהניתוח עבר בהצלחה ושהסיכוי טוב אבל התוכנית ארוכה משחשבו. היום הם מבינים שמשך הטיפולים והשהייה בארה"ב הוא כמעט שנה.
מה גרם לכם לטוס לחו"ל?
"הרופאים בארץ לא נתנו ליולי סיכוי טוב לשרוד. הם הראו לי את הצילומים שלה ונתנו לי להבין לבד מה זה אומר. הסתכלתי על הגידול הענק שמשתלט על הגוף הקטן של הבת שלי ולא הפסקתי לבכות. הבנתי שהמצב קשה, אבל לא הסכמתי להרים ידיים".
3 צפייה בגלריה
ממשיכים להילחם על חייה: יולי בת ה-4
ממשיכים להילחם על חייה: יולי בת ה-4
"בעזרתם של אנשים טובים וגולשי ynet הצלחנו עד כה לגייס כ40% מעלות המסע הלא שפוי הזה"
"אחרי בירורים, הבנו שיש ליולי רק סיכוי אחד – לטוס לארה"ב, וכמה שיותר מהר. לא היה בכלל שאלה אם נעשה את זה. איזה הורים לא יעשו הכל בשביל הילדה שלהם?".
לא חששתם מהטיסה ולהיות לבד בארץ זרה?
"אכן אנחנו כאן לבד ולא פשוט לנו. יותר חששנו מהאפשרות שהבת היחידה שלנו לא תשרוד. טסנו לארה"ב, לתקופה לא ידועה בהבנה שיתכן שמדובר בחודשים ארוכים של טיפולים קשים. יולי התחילה כבר לקבל את הטיפולים, ואני נמצאת איתה כל הזמן".
בתור אמא היא אומרת שקשה לראות את הילדה נקרעת מכאב בכל פעם מחדש. "אני מרגישה שהעיניים שלה מתחננות אלי להפסיק את הכאב הזה. הדבר היחיד שמחזיק אותי זה התקווה שהטיפולים כאן יתנו לנו ילדה חדשה במתנה, שיתנו ליולי חיים".
כמה נשאר לכם לגייס ומה יקרה אם לא תשיגו את הכסף?
"בעזרתם של אנשים טובים וגולשי ynet הצלחנו עד כה לגייס כ40% מעלות המסע הלא שפוי הזה, אבל זה ממש לא מספיק. אם לא נשיג את יתרת הכסף, לא נוכל להישאר ולהמשיך את הטיפולים. אני לא מצליחה לישון בלילה מהפחד שנצטרך להפסיק טיפולים ולחזור לארץ בגלל שאין לנו מספיק כסף".
3 צפייה בגלריה
ממשיכים להילחם על חייה: יולי בת ה-4
ממשיכים להילחם על חייה: יולי בת ה-4
בשבוע שעבר יולי הקטנה עברה את הניתוח המורכב, הרופאים הודיעו להורים שהניתוח עבר בהצלחה
מה יש לך לומר למי שקורא את הכתבה עכשיו?
"תראו אותה, כולה מתיקות וטוהר. שלשום חגגנו לה יום הולדת 4, היא הייתה כל כך מאושרת. לא יכול להיות שהחיים הקצרים שלה ייעצרו עכשיו רק בגלל כסף. בבקשה, תצטרפו אלינו במלחמה על החיים של יולי ועזרו לה לקבל את הטיפול".

כך תוכלו לסייע להצלתה של יולי

בטלפון מהארץ ומחו"ל: 03-9090882
משלוח צ'ק: לפקודת 'עמותת להושיט יד עבור יולי', מרכז רימון, ת.ד.80 אלעד.
העברה בנקאית: בנק הפועלים סניף 772 חשבון 477132 עבור הילדה יולי - לאחר ביצוע העברה - לחצו כאן כדי לקבל קבלה
בשיתוף עמותת להושיט יד
פורסם לראשונה: 17:52, 28.07.22