הדבר שהכי מרגש את אנה ברנובסקי, אדריכלית יופי ובעלת קליניקות BEYOND לטיפולים אסתטיים, הוא העובדה שמגיעות אליה דורות של לקוחות – סבתא, אמא ובת, אימהות וכלות - המגיעות יחד וכל אחת מקבלת התאמה אישית של טיפול שרלוונטי אליה - למראה שלה, לגיל שלה ולרצונות שלה.
"כשנכנסות אימהות וכלות המגיעות יחד כדי לרענן את המראה שלהן לקראת החתונה, או כשמהלך החיים של הסבתא מקבל תפנית לטובה בעקבות התחלת טיפול אסתטי, אני מרגישה שאני מגשימה את הייעוד שלי", אומרת אנה ברנובסקי - אדריכלית היופי המובילה בישראל. "בביקורים שלהן בקליניקות הלקוחות מחבקות ומנשקות אותי, הן מרוצות מהתוצאות, מתמלאות בביטחון והמראה החיצוני שלהן מאפשר להן להרגיש טוב גם מבפנים. מרגש אותי שהן מספרות לי שהן מקבלות מחמאות כל הזמן אבל אף אחד לא יודע להבחין בכך שעברו טיפולים אסתטיים ובדרך כלל חושבים שהן הסתפרו או שינו צבע.
3 צפייה בגלריה
(צילום: BEYOND)
"זוהי המומחיות של BEYOND - טיפולים אסתטיים עדינים, נגיעות קטנות מתוך מטרה להבליט את היופי הטבעי של הלקוחה, זהו הקסם של טיפול אסתטי נכון, הוא משדרג אותך, מרים ומאיר את המראה אבל לא משנה אותך", מוסיפה אנה.
הנקודה שאנה מעלה חשובה מאוד - נשים רבות נמנעות מטיפולים אסתטיים בשל החשש שהטיפולים ישנו את המראה שלהן. אנה מכירה את החשש הזה, "בדר"כ זו האמא שמגיעה אלינו ראשונה", מסבירה אנה, "היא חוששת אבל ברגע שהיא נכנסת לקליניקה היא מבינה שהיא הגיעה למקום שיעניק לה תוצאה של מראה נשי ואלגנטי ולא ישנה אותה. היא תביא את אמא שלה ואז הבת תצטרף", צוחקת אנה.

הקמטוטים מתחילים בגיל 35 – אבל זה לא אומר שאי אפשר לטפל גם בגיל 60

בגיל 35 אנו מתחילים להבחין שמשהו משתנה בפנים, שהרעננות כבר לא אותה רעננות אבל לרוב נתקשה לשים את האצבע על מקור השינוי.... "ההחלטה על טיפולים אסתטיים היא אישית לחלוטין", מסבירה אנה, "עבור לקוחה בגילאי 35-40 אני אמליץ לרוב על הזרקת לחות מרוכזת, החדרת מזותרפיה רפואית וחידוש העור על ידי מכשור רפואי מתקדם. בגיל זה אנו נתחיל להבחין בקמטוטים, כהויות והעמקה של שקעי העיניים המשווים לפנים מראה 'כבד' ועייף. הטיפול בשקעי עיניים הנו אחד הטיפולים המובילים ב-BEYOND וזה לא מפתיע, העייפות של העיניים מקרינה על כלל המראה ובאמצעות טיפול עדין ומדויק אנו יודעים להשיב למבט את הרעננות והזוהר שאבדו, ולעיתים קרובות נוכל אפילו לטשטש כהויות לא מחמיאות מתחת לעיניים."
עבור קמטוטים סביב העיניים, המצח ובין הגבות אשר נוטים להופיע בגילאים אלו, אנה ממליצה על טיפולי בוטוקס, אשר אם הם מבוצעים באופן מקצועי, הם שומרים על החיוך והבעת הפנים הטבעית, "אנחנו מתמחים בטיפולי בוטוקס המאפשרים מצד אחד תנועה והבעה ומצד שני מטשטשים את הקמטים והחריצים אך משאירים את קמטי המימיקה וההבעה – הדבר מאפשר ללקוחות להיראות טבעיות ומלאות הבעה וכל זאת מבלי להזניח ולהעמיק את הקמטים. זו מומחיות שפיתחנו אחרי שהבנו שהמראה השטוח וחסר ההבעה לא מתאים למתודולוגיה האסתטית שלנו", מסבירה אנה. "ביצוע טיפול בסמוך ככל האפשר להופעת הקמט יוביל להפחתת עומק הקמט, וככל שהקמט יהיה שטוח יותר, כך הטיפולים העתידיים צפויים להגיע במרווחים גדולים יותר. יחד עם זאת", מסבירה אנה, "גם מי שבוחרת שלא להתחיל טיפולי בוטוקס בשלבי הקמט הראשוניים, יכולה להגיע לתוצאות נהדרות גם בהמשך הדרך, זאת בזכות היכולת שלי לתכנן נכונה את הטיפול שיתאים לאותה לקוחה", מוסיפה אנה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: BEYOND)

ברוכה הבאה להאצה של תהליך ההזדקנות – מה קורה החל מגיל 50

"כוח הכבידה לא מפסיק להשפיע על עור הפנים, והחל מגיל 50 אנו חווים נפילה נראית לעין של עור הפנים לצד שינויים נוספים המשפיעים על כל המראה. בגיל זה האנטומיה מתחילה להשתנות, השקעים והקמטים מעמיקים באזור העיניים ובצידי הפה והאף, קווי המתאר משתנים - קו הלחי יורד כלפי מטה, קו הלסת מטשטש, הפרופיל והסימטריה משתנים, ומרקם העור מקבל גוון אפרפר ודהוי. בגיל זה נתחיל להבחין גם בקמטוטים בצוואר, במחשוף ובידיים. בשלב הזה", מסבירה אנה, "נדרש טיפול אסתטי אשר מתייחס למראה הכולל של הפנים ולא לקמט בודד, רק אם נדע להתייחס לכלל הגורמים המשפיעים על המראה נוכל לספק לנשים בגילאים אלו תוצאה נשית וקלאסית ומראה רענן וזוהר", אומרת אנה. והיא מוסיפה, "צורת העבודה בטיפול באישה צעירה לעומת הטיפול באמא שלה איננה שונה, בשני המקרים אנו תחילה באבחון ובתכנון הטיפול במהלכם ניקח בחשבון את כל הגורמים המשפיעים על המראה - זו המקצועיות שלי – בזה אני עוסקת כבר 30 שנה. ראייה אסתטית מפותחת הנה תכונה מולדת שלי, יש כאלו שטובים בחשבון, יש כאלו שיודעים לבנות דברים, אני יודעת להסתכל על אישה ולזהות מיד היכן הפרופורציות לא מחמיאות, היכן הסימטריה השתבשה עם הזמן, וזה מאפשר לי להעניק ללקוחות שלי תוצאות אסתטיות טבעיות ואלגנטיות שמדגישות את נשיותן".
הדרך להשגת היעד עוברת דרך שימוש בחומרי מילוי איכותיים, המאפשרים למלא בעדינות את שקעי העיניים וצדי האף, להחזיר את עצמות הלחיים למקומן ולמלא אותן על פי הצורך. גם הצוואר והמחשוף זוכים להתייחסות - "מדובר באזורים המשלימים את הפנים ומסגירים את הגיל אם לא מטפלים בהם כראוי, ולכן חשוב מאוד להתייחס אליהם, לטשטש בהם את הקמטוטים ולהעניק לצוואר מראה ברבורי, ארוך ומעודן". אנה מספרת כי אחד הטיפולים הנפוצים בגילאי 50+ הוא טיפול ב'סנטר כפול' (פימה) הנובע מנפילת העור ושומן שמתחת לסנטר. "הטיפול המדויק לכך משלב חומצה היאלורונית, חוטים ומכשור רפואי, מתוך מטרה להדק בחזרה את העור ולהחזיר לסנטר את קו המתאר שלו", מסבירה אנה. "עבודה מדויקת מאפשרת להגיע לתוצאות נהדרות וטבעיות תוך זמן קצר יחסית".
3 צפייה בגלריה
(צילום: BEYOND)

אפשר להיראות (ולהרגיש) נפלא גם בגיל 65-70

"התענוג הכי גדול שלי", מעידה אנה, "זה לראות את הלקוחות בנות ה-60-70 שלי, קורנות מאושר אחרי טיפול. הן מספרות לי שבזכותי הן נהנות להסתכל עכשיו במראה ומרגישות בשיא האנרגיה. הן אלו שהוכיחו לי שבכל גיל אפשר להשיג תוצאות מהממות ואף גיל לא מאוחר מידי לטפל במראה ולשפר אותו. זה הבונוס הכי גדול עבורי בעבודה היום – יומית", אומרת אנה בחיוך ומוסיפה, "אני יודעת לבחור את הטיפול הטוב ביותר עבור הלקוחה שלי ויודעת כיצד לתכנן ולבנות אותו - העין האסתטית שלי ותכנון הטיפול הנכון הם הבסיס לתוצאות מעולות וללקוחות עם שביעות רצון גבוהה".

אנה ו-BEYOND מובילים את מהפכת המראה הטבעי בכל גיל, כבר 30 שנים

בעקבות ניסיון של שלושה עשורים, הישגים מקצועיים ומראה אלגנטי מעורר הערצה, לא מפליא לגלות שאנה ברונובסקי הפכה לשם דבר בעולם טיפולי האסתטיקה בישראל. הסיבה המרכזית למעמד של אנה בתחום נובע בעיקר מהראייה האסתטית שלה הנשענת על הטעם האישי שלה. "אני אוהבת את המראה הקלאסי, האלגנטי האירופאי, הנשי. אני מתכננת את הטיפול ללקוחות שהתוצאה תהיה תמיד מאוד עדינה ונעימה לעין ותעניק מראה הרמוני ושלם ללקוחה. לשמחתי נולדתי עם התכונה הזו – הבנה אסתטית – זה משהו שיש לך או שאין לך ולשמחתי הלקוחות מתחברים ואוהבים את הטעם שלי ובעיקר סומכים עלי שאעניק להם מראה נשי טבעי אלגנטי וזוהר".





פורסם לראשונה: 15:17, 14.12.21