כידוע אנו חיים בעידן שבו הטיפולים האסתטיים הפכו כבר כמעט לשגרה בקרב נשים שחצו את שנתן ה-40. “במשך השנים מאבד עורנו מרכיבים ויסודות משמעותיים המשפיעים על המראה והחיוניות שלו” מסבירה אנה ברנובסקי בעלת קליניקות BEYOND “רקמות השומן מתדלדלות, קמטי ההבעה באזור המצח ובצידי העיניים מעמיקים, ארובות העיניים שוקעות פנימה, הלחי מאבדת מנפחה ו”זולגת” כלפי מטה, קו הלסת וקווי המתאר מטשטשים כתוצאה מנפילת העור, הצוואר מתקמט ומתקצר והמחשוף מתמלא קמטים וקמטוטים. התהליכים הללו מעניקים לפנים מראה עייף וכבד המאפיין פנים של אדם מבוגר". כיום אנחנו כבר לא מוכרחים לקבל את תהליכי ההזדקנות הטבעיים כעובדה מוגמרת היות שקיימים בשוק מגוון רחב של טיפולים אסתטיים המבקשים לטפל בתופעות ההזדקנות הלא רצויות הללו. לאחרונה השיקנו בקליניקות BEYOND טיפול חדשני ומתקדם: "המגה בוסטר סקולפטרה בשיטת ביונד - טיפול המחזיר את הזמן לאחור מבחינת מראה עור הפנים, מעניק לו חיות, מוצקות וגמישות ובכך מבטיח מראה פנים זוהר, מוצק, מורם וצעיר יותר . נפגשנו עם אנה ברנובסקי בעלת קליניקות BEYOND על מנת להבין מה מיוחד בטיפול החדש ומה עושה אותו לכל כך פופולארי בקרב הלקוחות שלה, נשים וגברים כאחד.
2 צפייה בגלריה
(צילום: BEYOND)
מהו טיפול המגה בוסטר סקולפטרה בשיטת ביונד ואיך הוא בדיוק עובד?
"החל מגיל 40-45" מסבירה אנה "מתחיל עור הפנים לאבד מהגמישות ומהמוצקות שלו, הדבר נובע מירידה דרמטית ביצור הקולגן. למעשה " מוסיפה אנה "החל משנות ה-20 אנו מייצרים בכל שנה פחות ופחות קולגן ובמקביל הקולגן הקיים מתפרק. בהגיענו לגיל 50 יש לנו כמחצית קולגן ממה שהיה לנו בשנות ה-20. מכיוון שהקולגן הוא הרכיב הכי חשוב לתהליכים של התחדשות התאים וחיוניות העור , אין פלא שככל שאנו מתבגרים עור הפנים שלנו מאבד מגמישותו, כבר לא נראה גמיש ומוצק כמו שהיה בהיותנו צעירים והפנים שלנו מקבלות מראה כבד עייף ומבוגר, נטול רעננות וחן נעורים. ה"מגה בוסטר" בא לטפל בדיוק בבעיה זו" מסבירה אנה "באמצעות הזרקה מדויקת וייחודית במספר נקודות בפנים אנו מעודדים את העור לייצר מחדש את הקולגן ולמעשה מחזירים אותו לשנות ה - 20 שלו. הטיפול מפעיל שרשרת תהליכים בגופנו שבסופם העור מייצר כ - 60% יותר קולגן באזורי ההזרקה. מדובר על טיפול קסם שכל מי שעושה אותו פשוט נדהמת מהתוצאות ולא מאמינה למראה עיניה. למעשה גם אני התקשיתי להאמין שזה אפשרי עד שניסיתי את הטיפול על עצמי ונותרתי פשוט המומה מהתוצאות- מרקם עור הפנים חזר להיות מוצק וגמיש, הקמטוטים הקטנים נעלמו והחיוניות והזוהר חזרו. זה ממש מרגיש כאילו מישהו פתאום "הדליק את האור" על פניי"
2 צפייה בגלריה
(צילום: BEYOND)
כיצד הטיפול מתבצע
"הטיפול עצמו מתבסס על הבנת האנטומיה ותהליכי הזדקנות של עור הפנים" אומרת אנה "רק הזרקה בנקודות מפתח בפנים במיומנות ובדיוק רב יבטיחו ללקוחה שהטיפול יצליח ,למעשה" מוסיפה אנה "טכניקת ההזרקה, מיקום ההזרקה וכמות החומר המוזרק – כל אלו חשובים מאוד ויש להם השלכות מיידיות על הצלחת הטיפול והחזרת החיוניות והזוהר לפניה של הלקוחה או הלקוח, שירגישו בסיום התהליך שהם חזרו הרבה לאחור מבחינת מראה, חיוניות ורעננות פניהם". ה"מגה בוסטר" הוא ה"צעקה האחרונה" בעולם האסתטיקה והוא מאפשר השגת תוצאות מדהימות המחזיקות לאורך זמן רב מאחר והוא מעודד את הגוף לייצר מחדש את הקולגן, ובכך מבטיח ללקוחה תוצאות ארוכות טווח. מדובר בטיפול שבולם את ההזדקנות הטבעית של כולנו ומחזיר את מראה הפנים אחורה בזמן".
כיצד תוכלי להבטיח שהטיפול לא ישנה את המראה שלי ?
"הניסיון הרב שצברנו במשך השנים בקליניקות מאפשר לי לבנות תכנית טיפולים המשלבת בין טיפול ה"מגה בוסטר" לטיפולי אסתטיקה מגוונים נוספים, שילוב הטכניקות יחד מעניקים ללקוחות שלי תוצאה מדהימה ושביעות רצון גבוהה לאורך הרבה מאד זמן. אחד המאפיינים של הטיפול הוא שהוא אינו יוצר נפח "מלאכותי" בפנים אלא משחזר את איכויות העור שאבדו עם הגיל המתבגר וככזה הוא אינו משנה את הלקוחה כלל אלא רק משיב לה את מה שאבד לה עם השנים. טיפול ה"מגה בוסטר" מחזיר את הלקוחה אחורה בזמן לתקופה בה עור הפנים היה חיוני, מוצק וזוהר יותר.
אישית אני מתחברת למראה קלאסי, טבעי ואלגנטי, אני מאמינה שכל אישה היא יפה בדרכה שלה ומטרת הטיפול האסתטי היא שיפור ושדרוג הקיים מבלי לשנות מהותית את תווי פניה."

פורסם לראשונה: 15:17, 14.12.21