בשיתוף מכון אברהמסון
מלכה, לוטם, אנאבל ופיני נלחמו במשקל במשקל שנים רבות, עד שהגיעו לאברהמסון. עכשיו הם מספרים על הדרך שעשו ואיך הירידה במשקל שינתה את חייהם.

מלכה פרג

"אברהמסון זה הפתרון", מספרת מלכה פרג', אימא לשלושה וסבתא לשלושה מקצרין. "אחרי שניסיתי את כל הדיאטות ללא הצלחה הגעתי לאברהמסון, ושם הבנתי שאני מכורה לשוקולד ברגע שכשומרת כשרות הייתי גונבת שוקולד חלבי אחרי ארוחה בשרית. לא הייתי מסוגלת ללכת עם בגד ים בלי חלוק מעליי, הרגשתי מתוסכלת ומאוכזבת מהמצב שלי, לא אהבתי את איך שאני נראית.
היא מוסיפה ואומרת: "לא ידעתי לקראת מה אני מגיעה, אני זוכרת שהשיחה שקדמה לטיפול מאוד תרמה והטיפול הוריד לי לגמרי את החשק. במהלך הימים שלאחר הטיפול הבנתי שאין לי יותר עניין בשוקולד, אני, כמישהי שהייתה מחביאה וגונבת שוקולד מהארון, פתאום לא רוצה יותר".
היא מסכמת ואומרת: "היום אני שוקלת 11 קילו פחות, אני מרגישה מאושרת מאוד, אני מבשלת למשפחה אוכל בריא יותר, אני אוהבת את איך שאני נראית ואני גאה בשינוי שעשיתי".
3 צפייה בגלריה
מלכה פרג'
מלכה פרג'
מלכה פרג'. "גאה בשינוי שעשיתי"

לוטם

"הגעתי לאברהמסון אחרי שסבלתי מעלייה מאסיבית במשקל במשך שנים. זה השפיע על מצבי הבריאותי ואם לא הייתי לוקחת את עצמי בידיים הייתי מגיעה לניתוח בריאטרי", היא אומרת.
לוטם, אם לילד מחיפה, מספרת: "לא אהבתי את עצמי וסבלתי מאכילה רגשית. כאימא לילד עם צרכים מיוחדים, הייתי פעילה לאורך היום אך בלילה הייתי מפצה על הצורך לאכול. קיבלתי תגובות לא נעימות כשהייתי יוצאת לדייטים וזה העיב על הרצון שלי להכיר אנשים. לא ניסיתי שיטות אחרות מלבד אברהמסון, אבל אחרי שראיתי את הפרסומות שלהם הבנתי שזו לא עוד דיאטה, אלא ממש שינוי של אורח חיים, וזה בדיוק מה שהייתי צריכה.
"בגלל חוסר איזון בבלוטת התריס הירידה שלי הייתה מתונה יותר, ובקצב שהתאים לי. כבר שנה וחצי אני שומרת על התוכנית, אוכלת תחליפים בריאים כמו קמח מלא ונהנית מהדרך. גם המשפחה מאוד עזרה לי ונרתמה לתהליך. אימא שלי מתכננת להצטרף אליי אחרי שראתה את ההצלחה שלי וכולם שותפים למסע. היום אני מרגישה יותר בנוח עם עצמי, ואני בריאה גם נפשית וגם גופנית".

אנאבל דיין

"התוכנית של אברהמסון הייתה המוצא האחרון שלי אחרי תקופה שניסיתי לרדת במשקל, ניסיתי כמה וכמה שיטות ורק פה הצלחתי. הגעתי סקפטית והופתעתי בגדול. הורדתי 12 קילו בתוך חמישה חודשים, ואפילו בלי להתאמץ", מספרת אנאבל דיין, בת 57, נשואה ואימא לשלושה מכפר סבא.
"הייתי פותחת כל בוקר את היום מלאת מוטיבציה ורצון להצליח, הייתי אומרת לעצמי שהיום אני לא נוגעת בממתקים, וכמובן שלא הייתי עומדת בזה. הרגשתי תסכול, כישלון והתאכזבתי מעצמי, לא נהניתי ללכת לי ולבריכה ולהסתובב בבגד ים והבנתי שאני רוצה לעשות שינוי".
היא מסבירה: "כבר אחרי הטיפול הראשון ירד החשק למתוקים וכתוצאה מכך, המשקל החל לנשור. המשפחה גיחכה ולא האמינה שהפסקתי עם המתוקים שהייתי כל כך מכורה אליהם, אבל היום אפילו בעלי הצטרף אליי והפסיק לאכול קמח וסוכר, הבית שלנו יותר בריא".
3 צפייה בגלריה
פיני אברהמסון
פיני אברהמסון
פיני לנגמן.
פיני לנגמן
"החשקים למתוק ולפחמימות סביבנו כל הזמן, הספיקה פרסומת מפתה אחת קטנה בטלוויזיה והייתי מניע את הרכב ונוסע סתם לאכול", משתף פיני לנגמן, בן 46, רווק מרעננה. "הפכתי שותף-בעלים ב"שמח ומתוק" שירותי שף פרטי ששולחן הקינוחים שלו תמיד קרץ לי, ובאמצעות אברהמסון גיליתי שאפשר לקרוץ לשולחן בחזרה בלי להזדקק לבלוע את רובו ואפילו בקלות, בלתי נתפס בעיניי עד עכשיו".
הוא מספר: "במשך שנים נאבקתי בירידה במשקל, ניסיתי כמה שיטות שונות ואף אחת לא החזיקה מעמד. כאיש עסקים שפועל בגזרה הבינלאומית המראה החיצוני שלי היה חשוב לי מאוד. עם המשקל העודף חשתי עייפות, חוסר אנרגיה, תסכול ועצלנות מההיאבקות בירידה במשקל. באיזשהו שלב צצו בעיות בריאותיות והבנתי שאני צריך לעשות שינוי.
"מתחת לסניף אברהמסון ישנו טאבון, בכוונה נכנסתי לשם אחרי הטיפול וזה לא עשה לי כלום בניגוד לעבר. הליווי של המכון הוא חלק מההצלחה, נוצרה ממש קהילה בעזרת הליווי הצמוד שנותן מענה לכל שאלה. אחרי ההצלחה שלי בתוכנית השפעתי באופן ישיר לפחות על שני אנשים בסביבתי אשר התחילו לאכול בריא יותר והשלישי בדרך. רגעים אחרי הטיפול הרגשתי יותר טוב ותוך חודש ירדתי 6% ממשקל גופי".
בשיתוף מכון אברהמסון

!-- Global site tag (gtag.js) - Google Ads: 1062375085 -->