טרגדיה בבית החולים: ד"ר שאדי אסלאן, מתמחה במרכז הרפואי בני ציון בחיפה, התמוטט הבוקר (יום א') לאחר שסיים ניתוח. הצוות הרפואי ביצע בו פעולות החייאה ממושכות, אך בסיומן נאלץ לקבוע את מותו.
3 צפייה בגלריה
שאדי אסלאן
שאדי אסלאן
ד"ר שאדי אסלאן ז"ל. התמוטט לאחר ניתוח אותו ביצע
(צילום: המרכז הרפואי בני ציון)
הלווייתו של ד"ר אסלאן בן 34, תתקיים הערב בשעה 20:30 בכפר מזרעה. בהלוויה צפויים להשתתף מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן, בכירים במרכז הרפואי וחברים רבים לעבודה.
3 צפייה בגלריה
בית חולים בני ציון
בית חולים בני ציון
המרכז הרפואי בני ציון
(צילום: י.א)
מהמרכז הרפואי בני ציון בחיפה, נמסר: "אנו המומים וכואבים את מותו של מתמחה בכירורגיה שנפטר מדום לב בעבודה בבית החולים. זו טרגדיה גדולה ואנו כואבים ועצובים מאוד ומשתתפים בצערה של המשפחה".
3 צפייה בגלריה
שאדי אסלאן
שאדי אסלאן
ד"ר אסלאן ז"ל במשרדו
(צילום: ד"ר אביתר קינרייך)
מארגון הרופאות והרופאים המתמחים "מרשם", מסרו: "קיבלנו בזעזוע את ההודעה על מותו של ד"ר שאדי אסלאן, שנפטר היום במהלך תורנות בבית החולים בני ציון בחיפה. אנחנו שולחים תנחומינו למשפחתו ולחבריו ומצפים כי תוקם ועדת בדיקה לחקור את הטרגדיה הקשה הזו".
מנהל היחידה לכירורגיה לפרסקופית במרכז הרפואי בני ציון ד"ר גדעון סרוקה: "ד"ר שאדי אסלאן ז״ל, אדם וחבר, רופא משכמו ומעלה, בעל חוש הומור אשר היה אהוב על כל חבריו. מקצוען עם אהבת אדם וחמלה. היה צפוי לו עתיד מזהיר כבעל, אב ורופא כירורג. המחלקה הכירורגית בבני ציון המומה וכאבת את האובדן ונשארת עם חלל גדול בלב".