בשיתוף מכון אברהמסון
"אני רחלי אשכנזי, בעלי יוסי אשכנזי, אבא שלי מאיר כחלון, אמא שלי אורלי כחלון, הדודה שלי חנה יוספיאן ואח שלי עמוס כחלון, כולנו הפסקנו לעשן עם אברהמסון וכבר לא מעשנים למעלה מעשר שנים", כך מספרת בגאווה גדולה רחלי.
4 צפייה בגלריה
רחלי ויוסי אשכנזי
רחלי ויוסי אשכנזי
רחלי ויוסי אשכנזי
רחלי, נשואה ואם לשניים מכפר יונה: "עישנתי במשך 10 שנים, קופסא ביום עד שהגעתי למכון אברהמסון. כשהלכנו לשם ודיברנו בדרך באוטו, אמרנו שאין סיכוי שנפסיק לעשן, אבל בטיפול אחד חיי השתנו ללא שום מאמץ, והפכתי לאדם בריא יותר. מאז, אני מרגישה בריאה יותר ורק עכשיו אני מבינה כמה הסיגריות הכבידו לי על החיים".
היא מוסיפה ואומרת: "גם מיתר, הבת שלי הייתה עדה לתהליך של בני המשפחה שלה והחליטה לעבוד במכון אברהמסון. היום היא עובדת שם כנציגת שירות ומכירות ושמחה לעזור לאלפי אנשים לבחור בחיים בריאים יותר".
יוסי אשכנזי משתף אף הוא: "כשהלכנו לטיפול, זה היה יום שישי בבוקר, באותו בוקר עוד קניתי שתי קופסאות. כשיצאנו מהטיפול כבר לא יכולנו לסבול את הריח של הסיגריות. הייתי מעשן שתיים וחצי קופסאות ביום, ובגלל שאני קבלן אני רץ בין פרויקטים, היומיום שלי קליל יותר ואני לא מכור לשום דבר".

"חוסכים למעלה מ-3,000 שקל בחודש על סיגריות"

אורלי כחלון, אמה של רחלי מספרת: "אם לא הייתה לי סיגריה ביד הייתי רצה ומחפשת, הייתי מתעוררת בלילה ונוסעת לקנות קופסת סיגריות, ככה במשך 20 שנה. הגעתי לגמילה בעקבות המלצה של אחותי שנגמלה גם ולא האמנתי. 12 שנה אני כבר לא מעשנת ואין לי אפילו רגע אחד שאני רוצה לחזור לזה. כאימא, אני רגועה יותר שאני והילדים לא מעשנים. אני יודעת כמה זה מזיק וכמה ההתמכרות חזקה. עכשיו כשאנחנו לא מעשנים אני רגועה יותר".
4 צפייה בגלריה
מאיר ואורלי כחלון
מאיר ואורלי כחלון
מאיר ואורלי כחלון
מאיר כחלון: "כל המשפחה שלי לא מעשנת, אני כל כך מאושר. אני מרגיש שהבריאות חזרה אליהם. אין יותר הפסקות סיגריות, כולם בריאים יותר ומודעים לכמה העישון מזיק".
4 צפייה בגלריה
חנה יוספיאן
חנה יוספיאן
הדודה, חנה יוספיאן
עמוס כחלון, אחיה של רחלי: "יש מישהו שאומר אני מעשן וכיף לי וטוב לי להיות מסריח ולעשן ולבזבז כסף ובריאות? תראו לי. אחרי 15 שנים של עישון, קופסה וחצי ביום גם אני נגמלתי כמו כל בני משפחתי בקלות".
4 צפייה בגלריה
עמוס כחלון
עמוס כחלון
עמוס כחלון

בשיתוף מכון אברהמסון