בשיתוף עמותת רחשי לב
לפני כחודשיים הבאנו לכאן את הסיפור של שני הגיבורה שנגע בלב הגולשים. שני ילדה רק בת 3 וכבר נלחמת בסרטן מפושט דרגה 4, למרות המצב הקשה שני ילדה עם שמחת חיים ולוחמת. בין הטיפולים הקשים היא שולחת לעוקבים שלה סרטונים שלה רוקדת, משחקת ושמחה.
5 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום משפחתי)
5 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום משפחתי)
"אני זוכרת את הרגע שעלינו למטוס לכיוון ארצות הברית. הייתי מרוסקת, הרגשתי שאין סיכוי, שאלו הימים האחרונים של שני. יצאנו לגיוס המונים לטיפול מתוך מקום כל כך בודד, מתוך מלחמה על החיים של הילדה המדהימה שלנו, והחיבוק שקיבלנו מכל מדינת ישראל היה מטורף", משתפת אותנו מירי, אמא של שני.
שני מאובחנת עם סרטן ניורובלסטומה דרגה 4, שמפושט בכל הגוף. בארץ, לאחר זמן קצר, הרופאים הרימו ידיים ושלחו את המשפחה שלה לטיפולים בארצות הברית. שני הקטנה התחילה סדרת טיפולים כואבת במיוחד.
"הרופא אמר שזה כאב מטורף בעצבים בגוף, זה להפעיל על הגוף הקטן שלה לחץ פנימי חזק מאוד. יש רגעים שהיא פשוט צורחת מכאבים, ואני עומדת שם משותקת מחוסר אונים ומחרדה".
עם תחילת הגיוס שני התחילה את סדרת הטיפולים, שנועדו לבלום את המחלה ולהציל את חייה. בינתיים הצליחו הרופאים לעצור את ההידרדרות המהירה, ולטפל בסרטן. אבל בשבוע שעבר גופה החלש והעדין החל לדחות את הטיפול והמשפחה התבשרה שיצטרכו להאריך ולשנות את פרוטוקול הטיפול. "בסוף מדובר על גוף ששוקל 10.5 קילו", אומרת אמה של שני בכאב. "למרות שהטיפולים קשים, בכל פעם אחרי ששני מתעוררת היא אומרת: 'אמא, נכון אנחנו עושים את זה כדי שאני גם אוכל להתחיל את הגן כמו כל שאר הילדות? אני רוצה כבר להכיר את הגננת החדשה', ואני מחזיקה לה יד ומבטיחה לה שאנחנו נצלח את זה, בעזרת השם".
5 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום משפחתי)

5 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום משפחתי)
5 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום משפחתי)
לדבריה, לפי דרך הטבע שני לא הייתה צריכה להיות פה כבר, אבל היא חזקה ומנצחת את כל הסטטיסטיקות. "זאת תקופה קשה, נכון. הטיפולים יקרים מעבר למה שאי פעם יכלתי לדמיין. אבל אנחנו חזקים, ואנחנו ננצח את הסרטן הנוראי הזה ושני תוכל גם ללכת לגן עם כל החברות, ונחזור לשגרה בריאה שתנחם ותחזק אותנו. אני בטוחה בזה. רק אסור לנו להתייאש עכשיו".
שני הקטנה נזקקת לעזרתכם בשביל להמשיך לעבור את הטיפולים ולנצח את הסרטן. משפחתה של שני הקימה קמפיין גיוס המונים להצלת חייה, ניתן לתרום באשראי מאובטח, פייפאל וביט. הקליקו כאן לתרומות>>>
התרומות מוכרות לצורכי מס לפי סעיף 46.
בשיתוף עמותת רחשי לב
פורסם לראשונה: 16:46, 20.09.22