בשיתוף מכון אברהמסון
"אחרי שהתחלתי לרדת במשקל, שאלו אותי אם אני מאוהבת. עניתי שכן, באברהמסון", מספרת בחיוך קארן מלכה מהרצליה. "מאז ומתמיד עסקתי בספורט, לימדתי ושיחקתי כמה וכמה ענפים, ותמיד הייתי בטוחה שלא אעלה במשקל כל עוד אני עוסקת בספורט גם אני אכלת לא בריא", אומרת מלכה שעוסקת בחינוך, "עם הזמן התבדיתי והבנתי שההפך הוא הנכון. התחלתי להרגיש לא נעים ללכת לים, תמיד דאגתי שיהיה מעליי בגד ולא רק בגד ים.
"באוגוסט, אחד החודשים החמים בשנה, נדלקה לי נורה אדומה כשניסיתי לשרוך שרוכים ללא הצלחה. הבנתי שאם אני לא מצליחה לעשות פעולה פשוטה כל כך, אני חייבת לפנות לעזרה. התחלתי את התהליך, כששקלתי 9.13 ק"ג, וכבר אחרי הטיפול הראשון, כשראיתי סוכר על המדף בבית - נגעלתי. פשוט הרגשתי דחייה. כשבוע אחר כך, התחילו החגים, ולרגע לא הרגשתי שאני מוותרת על משהו ונהניתי מהארוחות", היא מספרת.
"זמן קצר אחרי תחילת התוכנית כולם כבר התחילו לראות שירדתי במשקל, בעיקר בפנים, והיום אני כבר נהנית מירידה של 22 קילו, אני מרגישה יותר נאהבת ויותר מושכת, הביטחון שלי עלה גם כלפיי עצמי וגם עם הסובבים שלי".
3 צפייה בגלריה
קארין
קארין
קארן מלכה. "לא הצלחתי לשרוך את שרוכי הנעליים"

"הצלחתי לשלב את הרגליים - רגל על רגל"

הדברים הקטנים, הם אלה שמרגשים אותנו, את זה יודעת שרה אלוש, אלמנה מחולון. "השיא שלי היה כשהצלחתי לשים רגל על רגל, כל כך התרגשתי", היא מספרת. "לכמה וכמה מבני ביתי הייתה סוכרת, אחי נפטר מסיבוכים של המחלה ולכן כל הזמן קוננה בי התחושה שאני חייבת לשמור על התזונה שלי.
"ניסיתי את כל הדיאטות האפשריות ושילמתי אלפי שקלים כדי לרדת במשקל, והבנתי שדרך אברהמסון אוכל להיחשף לתזונה הכי נכונה לי. אחרי שמישהי מהעבודה שלי עברה גמילה, היא סיפרה לי על זה, והחלטתי להירשם גם. מיד אחרי הטיפול יצאתי לרחוב, והייתה שם מאפייה, רציתי לבדוק אם אין לי חשק, והבנתי שאני נגעלת מהריח של הבורקס, אחרי כמה חודשים הרגשתי צורך בטיפול נוסף, ומאז אין לי חשק לפחמימות לחלוטין.
"התמיכה של יועצת התזונה תרמה מאוד והייתה אינטנסיבית, זה נתן תחושה חמימה והרגשתי שחשוב לה", היא אומרת כי גם הילדים שלה התחילו לבשל בריא יותר, הפחיתו סוכר בקפה, ובעקבות כך גם הנכדים אוכלים בריא יותר. "החשיבות לירקות עלתה בבית וכולם חיים אורח חיים בריא יותר. השינוי במראה שלי, גורם לי להרגיש בטוחה יותר, גם בעולם הדייטים".
3 צפייה בגלריה
שרה אלוש
שרה אלוש
שרה אלוש. "השינוי במראה גרם לשינוי בביטחון העצמי"
אוסנת כהן, מיישוב אלון מורה, נשואה ואם לשבעה 7 ילדים, משתפת אותנו בסיפור שלה: ״לא הייתה לי שליטה בכל הנוגע לגוף שלי. הייתי אופה תבנית לחמניות שלמה ואוכלת את כולן ברגע, אותו הדבר לגבי עוגה. מכינה ומסיימת. הרגשתי מתוסכלת, התביישתי בעצמי וסבלתי מכבד שומני.
״אחותי שמעה על אברהמסון והמליצה לי. נרשמתי לטיפול עם הרבה ספקות וכשיצאתי לא האמנתי שאצליח, אז כדי לבחון את הטיפול הלכתי עם בעלי לסופר. ברגע שהגענו לפינה של הקונדיטוריה בסופר, פשוט רצתי החוצה עם תחושת גועל בפה״.
3 צפייה בגלריה
אוסנת כהן
אוסנת כהן
אוסנת כהן. "רזיתי 30 ק"ג ואני גאה בעצמי"
היא מסכמת ואומרת: "במשך כל התהליך לא הרגשתי שום קושי. מסעדות, אירועים, חגים, וכלום. פשוט אין חשק. הרגשתי שהמלווה שלי נמצאת שם עבורי והתמיכה הייתה יוצאת דופן. בחודש הראשון כבר ירדתי ארבעה קילו, ומאז המשקל פשוט נשר. היום אני שוקלת 30 קילו פחות, צועדת את שביל ישראל בהנאה, גאה בעצמי, מרגישה טוב וממליצה לכולם על התהליך".
לפרטים של שיטת אברהמסון - לחצו כאן
בשיתוף מכון אברהמסו



window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'AW-1062375085');