כששואלים את אנה ברנובסקי, בעלת קליניקות BEYOND לטיפולים אסתטיים, אם יש קשר בין המראה החיצוני לתחושה הפנימית, היא מיד מחייכת ומספרת: "בכל יום אני פוגשת נשים וגם גברים שהגיעו לגיל 40 והתחילו לראות שינויים במראה הפנים - הקמטים בולטים יותר, העיניים מקרינות עייפות, קמטי החיוך כבר לא מחמיאים והמראה הכולל של הפנים נראה רפוי ועייף והרי זה ידוע, כשאישה אוהבת את איך שהיא נראית, הביטחון העצמי שלה עולה, ההרגשה שלה ביחס לעצמה משתפרת והיא פשוט מרגישה מאושרת יותר בכל מובן. יש לכך השפעה מיידית על כלל תחומי החיים שלה: על הזוגיות, על הקריירה ועל תחושת האושר הכללית שלה".
אבל מה ניתן לעשות כשהגיל עושה את שלו ונותן את אותותיו על פנינו בלי רחמים? לאנה ברנובסקי, בעלת קליניקות BEYOND לטיפולים אסתטיים, יש תשובה ברורה – טיפול מגה ליפט (Mega Lift) - הוא הטיפול שכל אישה מעל גיל 40 חייבת להכיר!
3 צפייה בגלריה
(צילום: ביונד)

מהו טיפול המגה ליפט ואיך הוא בדיוק עובד?

טיפול המגה ליפט הינו טיפול ייחודי לקליניקות BEYOND והוא פותח אחרי כ-30 שנות ניסיון בתחום הטיפולים האסתטיים. הטיפול נועד לתת מענה לנשים הסובלות ממצב של "צניחת עור הפנים" ומאפשר להן לעבור הליך שהכי קרוב להרמת פנים ללא סכין מנתחים. השיטה מבוססת על שילוב של טכניקות הזרקה ייחודיות ביחד עם תכנון הטיפול – הליך ייחודי לקליניקות BEYOND הלוקח בחשבון את ה-TOTAL LOOK - ראייה כוללת של מבנה הפנים ומתן מענה לכלל תהליכי ההתבגרות. העין האסתטית של אנה והטעם האישי שלה המאופיין במראה נשי ואלגנטי אחראיים על התכנון המדויק של הטיפול ומבטיחים לכל לקוחה תוצאה נשית, קלאסית וטבעית.
במסגרת הטיפול יודגשו מחדש קווי המתאר של הפנים, עצמות הלחיים שצנחו יעלו בחזרה למקומן ויתמלאו, השקעים מתחת לעיניים יטופלו, קו הלסת יודגש ובמסגרתו יטשטש גם הסנטר הכפול שנוצר מצניחת העור. נפחים שאבדו יטופלו ותינתן התייחסות גם לטקסטורת העור ולקמטים ולקמטוטים באזור הפה והאף. כל התכנון והטיפול יבצעו תוך התייחסות לפרופורציות ולסימטריה של הפנים ומתוך מטרה להחזיר את כל מה שצנח למקומו וכל זאת מבלי לאבד את המראה הטבעי של הלקוחה.
מגה ליפט הנו טיפול בטוח, מהיר ועדין מאוד, שמותאם אישית לכל אחת ואחת על פי מאפייניה האישיים. בטיפול זה לא משנים את הלקוחה אלה רק משביחים את היופי הטבעי הייחודי לה. ה"מגה ליפט" מאפשר התאמה אישית ושליטה בתוצאות, ולכן הוא הפתרון האולטימטיבי לכל אישה החל מגיל 40.
3 צפייה בגלריה
(צילום: ביונד)
איך את יכולה להבטיח לי שהטיפול לא ישנה אותי ?
"כל הטיפולים האסתטיים המבוצעים ב-BEYOND מתבצעים בצורה כזו שהם לא משנים את המראה אלא רק משפרים ומשדרגים אותו", מסבירה אנה. "בסיום הטיפול הלקוחה תמיד תישאר היא עצמה- רק בגרסה משופרת של עצמה", אומרת אנה ומוסיפה, "אין טיפול שלא ניסיתי בעצמי, רק אחרי שאני רואה שהתוצאות משביעות רצון ושומרות על מראה נשי ואלגנטי ולא משנות אותי, רק אז אני מציעה אותו ללקוחות שלי. הפנים של הלקוחות שלי הנן כרטיס הביקור שלי והשגרירות הטובות שלי ולכן אני תמיד מקפידה שתוצאות הטיפול יהיו מאוד עדינות ונשיות ולשביעות רצונן והן" מוסיפה אנה "שולחות אלי אח"כ את האימהות והבנות שלהן – ואין דבר כייף יותר מלעבוד עם דורות של לקוחות", אומרת אנה בחיוך.
יש מיתוס שכל מי שעושה טיפולים אסתטיים תמצא את עצמה עם לחיים תפוחות כמו אוגר?
"ממש לא" צוחקת אנה, "טיפול אסתטי המבוצע בצורה נכונה לא אמור לשנות אותך. כל הטיפולים המבוצעים בקליניקות BEYOND מתבססים על הטעם האישי שלי", אומרת אנה, "ואני חסידה של המראה הטבעי, הקלאסי, האלגנטי האירופאי והנשי, אני מתכננת את הטיפול ללקוחות כך שהתוצאה תהיה תמיד מאוד עדינה ונעימה לעין ותעניק מראה הרמוני ומושלם ללקוחה".
3 צפייה בגלריה
(צילום: ביונד)
ומה לגבי זה שאומרים שאם לא מחדשים את הטיפול האסתטי אז הפנים נופלות בחזרה?
"גם זה לא נכון", מסבירה אנה, "כל החומצות ההיאלורוניות בהן עושים שימוש ב-BEYOND הנן בעלות אישורי FDA והן טבעיות עבור הגוף, תשלבי את זה עם תכנון נכון של הטיפול שהנו השלב החשוב ביותר בתהליך והטעם האישי שלי המשפיע על התוצאה הסופית – כל אלו יבטיחו ללקוחה תוצאה מעולה. מי שתבחר להתמיד בטיפולים תגלה שכל פעם היא נדרשת לפחות טיפולים כי נקודת ההתחלה החדשה שלה טובה יותר. מי שתבחר לעצור את הטיפולים תגלה שהיא ממשיכה להתבגר בגיל, אבל הנראות שלה תישאר תמיד צעירה ורלוונטית יותר".

פורסם לראשונה: 15:17, 14.12.21