הטיפול שיעזור לשגיא להילחם בסרטן: כשחבריו של שגיא יוסף פרחובניק, היום בן 9, עלו לכיתה א', הוא עצמו היה מאושפז במחלקה ההמטואונקולוגית, לאחר שסרטן מסוג נוירובלסטומה תקף אותו, ומאז הוא במאבק קשה מול המחלה. היה נראה אמנם כי המצב הולך ומשתפר, אבל הסרטן שב ותקף בפעם השנייה, וכעת חייו בסכנה. טיפול ייחודי בארה"ב הוא התקווה להציל את חייו. הסכום הנדרש עבורה הטיפול שמתבצע בבית החולים "סלואון קייטרינג" לילדים, והשהייה בארה"ב, מגיעים ל-2.8 מיליון שקלים. עמותת המתנדבים "להושיט יד" נרתמה לסייע למשפחה באיסוף התרומות.
צפו בשגיא מספר על מחלתו:
זה החל קצת אחרי כיתה א': שגיא, תושב נוף הגליל, החל לסבול מתסמינים חריגים, וסדרת בדיקות בבתי החולים אישרו כי מדובר בסרטן האלים נוירובלסטומה. מדובר בסוג סרטן אגרסיבי ביותר התוקף ילדים קטנים. מקורו של הסרטן הזה בבלוטת האדרנל הנמצאת מעל הכליות, והוא שולח במהירות גרורות לעצמות ולאזורים נוספים בגוף. חרף התקדמות הרפואה, קשה מאוד להילחם בסרטן הזה.
"העולם שלי התהפך", מספרת אולגה, אמו של שגיא, "הגוף שלי רעד כשהרופאים בישרו על האבחנה, ולא ידעתי איך אני הולכת להמשיך בחיי. מאז האבחנה, כששגיא היה בן 7, במשך שנתיים שאנחנו נלחמים במחלה. חשבתי שניצחנו אותה, אבל מסתבר שהיא הולכת וחוזרת".
2 צפייה בגלריה
שגיא יוסף פרחובניק
שגיא יוסף פרחובניק
שגיא יוסף פרחובניק. ילד בן 9 שצריך לחיות בפחד מוות
היא מוסיפה: "כל פעם אומרים לנו: הנה, המצב השתפר, שגיא החלים מהסרטן, ואנחנו מתחילים לחזור לחיים רגילים לאט לאט, אבל אז הסרטן הנוראי חוזר ולא עוזב. זה חוסר אונים לראות את הילד שלי ככה סובל. הוא מסתכל אליי, ואני מביטה בעיניים היפות שלו כשהוא אומר לי: אבל אימא, למה דווקא אני. למה הסרטן הזה לא עוזב אותי? ואין לי מה לענות לו מול כל הגיהנום הזה שהוא עובר.
"הבדידות הזו שכל הילדים בבית הספר והוא שוב בבית חולים, קשה לו מאוד. הוא מתגעגע לאחים שלו וכל יום שואל מתי יוכלו לבקר. אין לי מה לומר מול הכאב הנורא הזה. אני חייבת להיות חזקה בשבילו. הייתי צריכה לשבת מול ולהסביר לו שזה לא עוזר שהוא עושה כימותרפיה ומתאמץ, כי הטיפול לא מגיב. הוא ישב שם מולי והעיניים שלו היו מלאות פחד. ילד בן 9 שצריך לחיות בפחד מוות".
2 צפייה בגלריה
שגיא יוסף פרחובניק
שגיא יוסף פרחובניק
שגיא יוסף פרחובניק ואמו אולגה. "המחלה הולכת וחוזרת"
"שגיא ילד מקסים ושובה לב שנלחם כבר שנתיים בגבורה אך הסרטן כעת מאיים על חייו", אומר אברהם עטר, מנכ"ל עמותת להושיט יד, "הוא עבר טיפולים רבים וכואבים, אך הגידול שלח גרורות רבות לגופו, ורק טיפול אחד במרכז הרפואי סלואן קייטרינג, הגדול בארץ שמתמחה בנוירובלסטומה בילדים, הוא התקווה להציל אותו. אנחנו עושים ימים כלילות במטרה לגייס את הכספים הרבים שדרושים לטיפול היקר. אנחנו מלאי תקווה שעם ישראל שלבו רחב יושיט את ידו ויסייע לנו להציל אותו. שגיא רק רוצה לחיות, ככל הילדים".

לתרומות לשגיא

עמותת המתנדבים "להושיט יד" נרתמה, כאמור, לסייע באיסוף התרומות. אלו כל הדרכים לתרום להבראתו של שגיא:
  • בכרטיס אשראי באתר המאובטח: לחצו כאן
  • משלוח צ׳ק: עמותת להושיט יד עבור שגיא , מרכז רימון, ת.ד.80 אלעד.
  • העברה בנקאית: בנק הפועלים סניף 772 חשבון 471177 עבור הילד שגיא. לאחר ביצוע העברה על מנת לקבל קבלה לחצו כאן
  • טלפון לתרומות: 03-9090500
  • העברה מחו"ל:
  • IBAN: IL350127720000000471177
Swift Code (BIC): POALILIT
Account Name (English): LEHOSHIT YAD TEMICHA VECYOA LEYELADIM HOLEI SARTAN